edds Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vil si at de faktorene du nevnte har veldig mye mer å si enn klaerene. Det skader selvfølgelig ikke å kle seg pent i tøyet. Selv flyr jeg alltid med pene klaer med enten frakk eller blazer som ytterjakke, avhengig av årstiden. Neste gang er det dessverre mulig at jeg må fly i joggebukse og en hoodie. Har alt for mye ting og ta med meg, og bagasjegrensen er alt for liten. Slask! Neida. Selv flyr jeg som regel I "vanlige" antrekk, dvs som regel en skjorte og jeans, med evt. en blazer eller en genser over. Joggebukse går jeg aldri ut av huset i. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Personlig syntes jeg joggebukse paa fly er fy fy. Syntes det er greit at man kler seg litt pent naar man skal ut aa fly, lange turer eller ikke. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gjoer det vanligvis, men som sakt; Vekt og plass problemer. Mulig jeg bare legger igjen joggebuksene mine saa jeg slipper det problemet. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal til snart ut til kr sand og få handlet litt klær. Har ekstrem-mangel på klær, og jeg hater å handle klær men det må gjøres. Skal også kjøpe en fin sommerkjole til kjærsten min, er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal på ein 30 timer lang flytur i neste veke – på såpass lange turer har eg med meg minst eitt (helst to) kleskifte. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skifter du på flyet? :S Skjønner at jeg aldri har vært ute på lengre flyreiser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flytur på 30 timer? Hvor skal du da? Det lengste jeg har vært på et fly var 18 timer fra Thailand til Norge i motvind. Skal du til Australia da eller? Og hvor skifter du? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flytur på 30 timer? Hvor skal du da? Det lengste jeg har vært på et fly var 18 timer fra Thailand til Norge i motvind. Skal du til Australia da eller? Og hvor skifter du? OSL->FRA->BKK->KUL->DPS. Ganske så langt, altså. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Oslo -> Frankfurt -> Bangkok -> Kuala Lumpur - > ? Spørsmålstegnet gjelder forsåvidt hele rekken. Endret 17. juni 2008 av Atald Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Oslo -> Frankfurt -> Bangkok -> Kuala Lumpur -> Bali, ja. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da tilbringer du jo mesteparten av tiden på bakken vil jeg tro. Tar bare halvparten av tiden å fly oslo->amsterdam->tokyo. Men tolv timer på økonomiklasse fører til en ubeskrivelig trang til å ta en dusj og få på nye klær. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Derfor er det deilig med tilgang til lounges med store doer, dusjer og gode stoler. @Henrik Lied: hvem flyr du med? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flyselskapene er Thai Airways og Malaysia Airways. Er glad i flypersonalet på Thai, spesielt om du sitter i den behagelige seksjonen. tigerdip: Neida, det blir ikkje 30+ timer i faktisk flytid, det blir vel ca 22-23 timer. Men likevel, det er langt nok til at eg føler for å bytte klær. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Henrik: Flyr du C? Synd du ikke flyr F da hadde du vel fått pysjamas. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Blomstrede eller plain shorts (eventuelt sailorshorts)? Hva er hot i sommer? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg ville valgt en plain før blomstret shorts. Det spørs muligens litt på stilen ellers, men blomstrede shortser ser man vel nok av på stranda og ungdomsskolen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Blomster blir litt harry etter min smak. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Henrik: Flyr du C? Synd du ikke flyr F da hadde du vel fått pysjamas. Klarte ikkje å rettferdiggjere prisen på F, så det blei nok C, til tross for at F ser latterlig deilig ut hos Thai. Lenke til kommentar
different Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som har anbefalinger til et fint svart belte, og noen svarte sneakers? Pris spiller liten rolle. Og hva synst dere passer best; hvit belte + hvite sneakers og jeans, eller svart belte + svarte sneakers og jeans? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hvitt belte med hvite sneakers Endret 18. juni 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå