MyBigMouth Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ok da...drit i denne "vesken". Har bare sett mange som går med det.... Men åssen sekker er kule da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da slipper man å glemme bøker i skap og annet som er til irritasjon for medelever. På hvilken måte er det til irritasjon for medelever? a) Glemme å ta med bøker hjem, må dermed låne. b) 5 min. ut i timen må noen gå ut og hente bøker, det forstyrrer læringen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ok da...drit i denne "vesken".Har bare sett mange som går med det.... Men åssen sekker er kule da? uh.. jeg aner faktisk ikke hva som er vanlig å bruke i dag. Bergans har jo noe relativt OK og billige sekker f.eks. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i. bergans har jo mye tøfft ^^ Endret 5. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i. bergans har jo mye tøfft ^^ Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vasker dere D&G klærne for hand, eller bruker dere maskin? Maskin - klærne tåler det. De tåler det helt helt fint. Seriløst? Så 30 graders finvask duger? Brukte t-skjorta mi et par ganger også har jeg venta på å gidde å vaske den.. Skal vurdere å slenge den i maskinen en dag.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i. bergans har jo mye tøfft ^^ Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene. Takk. men er dette homsete? Endret 6. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i. bergans har jo mye tøfft ^^ Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene. Takk. men er dette homsete? Du blir antakeligvis homo om du tar på deg ei veske. Det er noe med den kjemiske sammensetningen i vesker som spontanreagerer med genene dine og gjør deg midlertidig homo, om du bruker ei slik veske over tid kan du rissikere å bli homo på heltid, og da er det bare et spørsmål om tid før du ikler deg rosa bukser og lilla silkeskjorte. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) D&G og Calvin Klein er heilt klart det beste undertøyet. Puma har også en del gode boksers. Har derimot aldri likt Björn Borgs undertøy. Dei modellane eg har frå BB gir så utrolig lite boltringsplass for utstyret, og det er ganske så irriterande i lengda. På det punktet er Puma heilt klart best. Edit: Kom akkurat på en ting: Har en boksershorts fra Volcom, og det er den desidert beste eg nokon gang har hatt. Endret 6. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt burberry skjer, evt. vanter? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i. bergans har jo mye tøfft ^^ Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene. Takk. men er dette homsete? Du blir antakeligvis homo om du tar på deg ei veske. Det er noe med den kjemiske sammensetningen i vesker som spontanreagerer med genene dine og gjør deg midlertidig homo, om du bruker ei slik veske over tid kan du rissikere å bli homo på heltid, og da er det bare et spørsmål om tid før du ikler deg rosa bukser og lilla silkeskjorte. det visste jeg ikke :!: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Finns det berre èin butikk som selger klær fra French Connection i Norge? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 vet ikke om det er tatt opp før, men hvor mye vil du ha gitt for et belte? merke belte som tiger, lindeberg og sånnt. en venn av meg har 8 belter med priser fra 300 - 1200,- skal nå kjøpe et lindebergbelt for ca.500 kroner er det drøyt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 vet ikke om det er tatt opp før, men hvor mye vil du ha gitt for et belte? merke belte som tiger, lindeberg og sånnt.en venn av meg har 8 belter med priser fra 300 - 1200,- skal nå kjøpe et lindebergbelt for ca.500 kroner er det drøyt? Spørs akkurat hva du prioriterer, om du føler at du har råd til det. Jeg ser ikke noen problemer med å bruke mye på et belte. Hva slags lindeberg-belte? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 500 kroner for et JL-belte er rimlig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Man betaler jo bare for metall-logoen. Kjøp heller to belter på H&M til samme prisen og dessuten er de like kule. Endret 6. august 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Mamma og Pappa kom hjem fra Kroatia i dag. Fikk fake Diesel-solbriller, fake D&G-belte, og fake D&G-t-skjorte. :ppPPpppPPppp http://www.nesevis.net/daniel/bilder/alt.jpg http://www.nesevis.net/daniel/bilder/solbriller.jpg http://www.nesevis.net/daniel/bilder/belte.jpg Endret 6. august 2005 av sosohal Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Finns det berre èin butikk som selger klær fra French Connection i Norge? Varners selger da FCUK, og de er som kjent en kjede og består da av flere butikker Det var kanskje det du tenkte på, at det bare Varners har merket? Uansett så er vel det merket ganske dyrt i forhold til hva du får igjen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Finns det berre èin butikk som selger klær fra French Connection i Norge? Varners selger da FCUK, og de er som kjent en kjede og består da av flere butikker Det var kanskje det du tenkte på, at det bare Varners har merket? Uansett så er vel det merket ganske dyrt i forhold til hva du får igjen. Digger FCUK. Når eg var i Oxford Street tidligare i år møtte eg på en diger FCUK-butikk. Var som å være i himmelen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt burberry skjer, evt. vanter? Kanskje Ferner Jacobsen i Oslo hvis du er heldig.. Men på vinterstid selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå