Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vasker dere D&G klærne for hand, eller bruker dere maskin?

Maskin - klærne tåler det.

De tåler det helt helt fint. :)

Seriløst?

 

Så 30 graders finvask duger? Brukte t-skjorta mi et par ganger også har jeg venta på å gidde å vaske den.. Skal vurdere å slenge den i maskinen en dag..

Lenke til kommentar
Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i.

 

 

bergans har jo mye tøfft ^^

Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene.

Takk.

men er dette homsete?

Du blir antakeligvis homo om du tar på deg ei veske. Det er noe med den kjemiske sammensetningen i vesker som spontanreagerer med genene dine og gjør deg midlertidig homo, om du bruker ei slik veske over tid kan du rissikere å bli homo på heltid, og da er det bare et spørsmål om tid før du ikler deg rosa bukser og lilla silkeskjorte.

Lenke til kommentar

D&G og Calvin Klein er heilt klart det beste undertøyet. Puma har også en del gode boksers.

Har derimot aldri likt Björn Borgs undertøy. Dei modellane eg har frå BB gir så utrolig lite boltringsplass for utstyret, og det er ganske så irriterande i lengda.

På det punktet er Puma heilt klart best.

 

Edit: Kom akkurat på en ting: Har en boksershorts fra Volcom, og det er den desidert beste eg nokon gang har hatt.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Snakker jo om "postvesker", de med litt plass i.

 

 

bergans har jo mye tøfft ^^

Ta en titt på ucarry.no - spesielt Crumpler veskene/baggene/sekkene.

Takk.

men er dette homsete?

Du blir antakeligvis homo om du tar på deg ei veske. Det er noe med den kjemiske sammensetningen i vesker som spontanreagerer med genene dine og gjør deg midlertidig homo, om du bruker ei slik veske over tid kan du rissikere å bli homo på heltid, og da er det bare et spørsmål om tid før du ikler deg rosa bukser og lilla silkeskjorte.

:dontgetit: det visste jeg ikke :!:

Lenke til kommentar
vet ikke om det er tatt opp før, men hvor mye vil du ha gitt for et belte? merke belte som tiger, lindeberg og sånnt.

en venn av meg har 8 belter med priser fra 300 - 1200,-

skal nå kjøpe et lindebergbelt for ca.500 kroner er det drøyt?

Spørs akkurat hva du prioriterer, om du føler at du har råd til det. Jeg ser ikke noen problemer med å bruke mye på et belte.

 

Hva slags lindeberg-belte?

Lenke til kommentar
Finns det berre èin butikk som selger klær fra French Connection i Norge?

Varners selger da FCUK, og de er som kjent en kjede og består da av flere butikker ;) Det var kanskje det du tenkte på, at det bare Varners har merket?

 

Uansett så er vel det merket ganske dyrt i forhold til hva du får igjen.

Lenke til kommentar
Finns det berre èin butikk som selger klær fra French Connection i Norge?

Varners selger da FCUK, og de er som kjent en kjede og består da av flere butikker ;) Det var kanskje det du tenkte på, at det bare Varners har merket?

 

Uansett så er vel det merket ganske dyrt i forhold til hva du får igjen.

Digger FCUK. Når eg var i Oxford Street tidligare i år møtte eg på en diger FCUK-butikk. Var som å være i himmelen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...