Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig folk har i mot folk som setter pris på fine klær? I dag snakket jeg med en jente, og nevnte at jeg skulle på shopping neste fredag. Det første som kom ut av henne når jeg nevnte at jeg skulle handle klær var "trodde ikke du var soss". Javell? tenker jeg. Så jeg har ikke lov å sette pris på fine kvalitetsplagg uten å få kallenavn? Mens folk som bruker penger på de mest latterlige ting blir aksepterte og ingen bryr seg.

Skal det ikke være lov å se skapelig ut? Det kalles prioriteringer. Jeg bruker lett noen kroner ekstra når jeg vet at jeg får bedre kvalitet og et finere plagg. Big deal? Jeg klager ikke når folk bruker en million på styling til bilen, og det kan vel sammenlignes? Jeg velger å se bra ut, andre velger at bilen skal se bra ut (noen får naturligvis i sekk og pose). Sistnevnte er det ingen som bryr seg om - da er det på en annen side "sinnsykt kult", men når det kommer til klær, da er det virkelig ikke holdbart.

Kanskje litt off-topic, men måtte bare få det ut. Logikken til folk flest er så utrolig frustrerende.

Uansett, noen som har anbefalinger til tee's i svart og hvit? (Enfargede)

Endret av different
Lenke til kommentar

Den øverste var logoflash.

Jeg skal også til New York i sommer (med all den shoppingen det medfører). Å gå rundt hele byen på leting etter de beste klesforretningene er nyttesløst, så jeg tenkte å begrense både forbruket og antall butikker litt. Men penger skal brukes, og hotellet ligger på Manhattan, så anbefalinger tar jeg i mot på strak arm.

Lenke til kommentar
Fin kombinasjon med sin røde bukse på denne fruen.

Emmy Rossum, om noen skulle være interresert.

Digger den kvinnen! Både utseende og stilen hun har når det kommer til klær osv. Ser ut som en klassisk skjønnhet, litt lik Audrey Hepburn :love:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke shortsen var pen, det finnes bedre slike shortser i samme prisklasse. Du burde sjekke ut Ralph Lauren på S&S, de fører utrolig mange fine kolleksjoner med shortser. En hvit shorts? Ta en titt på Gant på S&S, jeg kjøpte meg en hvit shorts der i dag for 999,- som jeg selv mener er fin.

G-Star, det er så vanvittig fjortis. "G-Star Raw Black Denim" klint utover en sort t-skjorte. Moods of Norway skiller seg litt mer ut, og jeg likte det før, men ikke nå, det kolliderer med stilen min totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...