thrice Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ok. Noen tips til messenger shoulder bags? Trenger noe å bære laptop og bøker i. Til laptoper er en bag lagd til laptoper å anbefale. Vanlige bagger kan bli slitt ut av all vekten og de skarpe kantene. Jeg kjøpte en billig sak (500-600 tror jeg) av Samsonite. Den fungerer utmerket. Anders, Det er ingen "regler", nei. Gjør akkurat som du vil på det punktet der. Endret 4. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan er det med knappene på blazeren/dress? To knapper: Den øverste kneppet, ingen kneppet når man sitter? Tre: Den midterste kneppet? Hvordan er "reglene" for dette? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan er det med knappene på blazeren/dress? To knapper: Den øverste kneppet, ingen kneppet når man sitter? Tre: Den midterste kneppet? Hvordan er "reglene" for dette? Ei butikkdame sa at det der var rett til meg då eg kjøpte dress vertfall. Korleis det er når ein sit veit eg ikkje. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nederste knapp skal alltid være åpen, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ok. Noen tips til messenger shoulder bags? Trenger noe å bære laptop og bøker i. Til laptoper er en bag lagd til laptoper å anbefale. Vanlige bagger kan bli slitt ut av all vekten og de skarpe kantene. Jeg kjøpte en billig sak (500-600 tror jeg) av Samsonite. Den fungerer utmerket. Anders, Det er ingen "regler", nei. Gjør akkurat som du vil på det punktet der. huff.. jeg synes ikke det er "lov" å ha noe oppi buksen utenom når man har genser utenpå jeg da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan er det med knappene på blazeren/dress? To knapper: Den øverste kneppet, ingen kneppet når man sitter? Tre: Den midterste kneppet? Hvordan er "reglene" for dette? Det varierer. Mange påstår at nederste knapp skal være kneppet på toknappers, men jeg synes det ser helt forferdelig ut, så jeg foretrekker øverste knapp. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ok. Noen tips til messenger shoulder bags? Trenger noe å bære laptop og bøker i. Til laptoper er en bag lagd til laptoper å anbefale. Vanlige bagger kan bli slitt ut av all vekten og de skarpe kantene. Jeg kjøpte en billig sak (500-600 tror jeg) av Samsonite. Den fungerer utmerket. Anders, Det er ingen "regler", nei. Gjør akkurat som du vil på det punktet der. huff.. jeg synes ikke det er "lov" å ha noe oppi buksen utenom når man har genser utenpå jeg da.. Glemte du en "ikke"? Hvis ikke, hva med skjorter og dressbukse? EDIT: Noen som vet hvor jeg kan finne denne, eller noe lignende i Oslo/Akershus området så jeg får prøvd de? Og hva synes folket? http://otticanet.com/polo-ralph-lauren.cfm...;glasses_type=2 Endret 4. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 EDIT:Noen som vet hvor jeg kan finne denne, eller noe lignende i Oslo/Akershus området så jeg får prøvd de? Og hva synes folket? http://otticanet.com/polo-ralph-lauren.cfm...;glasses_type=2 Ralph Lauren er kanskje en av favorittmerkene mine, men de så bare billig ut... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Enig, kjedelig og fikk en veldig "shell-feeling" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Enig, kjedelig og fikk en veldig "shell-feeling" Det var det jeg tenkte. De ser ut som noe du kan kjøpe på bensinstasjonen... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor på manhatten ligger Ralph Lauren ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du har vanvittig mye Ralph Lauren langs 5th Avenue. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dress-skjorter er litt annerledes, ja. Glemte å ta det med i unntaket. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva syns dere om denne fra J. Lindeberg? Jeg og en kompis krangler litt om den. Jeg syns den er utrolig tacky, men han syns den er mye fetere enn de klassiske fra J. Lindeberg med en liten logo, som denne. Begge var forøvrig i nogenlundene samme farge, og det var bare logoen som gjorde at han likte den første bedre. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes den nederste var penest. Den øverste logoen var stygg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den nederste helt klart, øverste er logoflash. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg sto også ovenfor det samme valget, gikk for den nederste i samme farge! Superdigg fit på den! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da var jeg tilbake fra min vanlige massasjetime, noen som jeg lett kan anbefale andre. Har massasje nå annenhver uke, blitt et lite høydepunkt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Godt å høre at flere er enige med meg. Den øverste blir, in my opinion, altfor tacky, og det blir for stor logo i forhold til plagget. Skal vise han denne tråden i morgen, så får vi da håpe at han endrer mening om hvilken han skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå