Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Yves Saint Laurent er død :/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ang. bilde av damen:Heslige sko og mangler så absolutt et belte =/ Yves Saint Laurent er død Yves Saint Laurent er død :/ Det er utrolig synd, en person som vil huskes Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Noen som veit åssen jeg får tatt en nærmere titt må denne trenchcoaten fra Lanvin. Endret 2. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har helt forelsket meg i Polo Ralph Lauren. Kjøpte meg tre nye piqueer i dag. Ser at de har mye fint i webshoppen, men hvordan er det å bestille derfra? Sender de til Norge? Evt fraktpris? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har helt forelsket meg i Polo Ralph Lauren. Kjøpte meg tre nye piqueer i dag. Ser at de har mye fint i webshoppen, men hvordan er det å bestille derfra? Sender de til Norge? Evt fraktpris? USA only, med mindre du bruker JetCarrier og får banken din til å endre din "kortholderadresse" til den adressen du får oppgitt av JetCarrier. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som er kjent med merket "Kaporal" ? Ser på emoda.no nå, og fant en kul bukse. Lurer på om jeg må ha en sånn. http://emoda.no/vis_vare.asp?id=19912&type=Bukser Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har helt forelsket meg i Polo Ralph Lauren. Kjøpte meg tre nye piqueer i dag. Ser at de har mye fint i webshoppen, men hvordan er det å bestille derfra? Sender de til Norge? Evt fraktpris? Jeg er blitt fortalt av ansatte på Steen og Strøm at det er mulig for dem å bestille en del av utvalget på polo.com Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg er blitt fortalt av ansatte på Steen og Strøm at det er mulig for dem å bestille en del av utvalget på polo.com Korleis? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Korrekt Robbie, de kan bestille via en "forhandlerordning" Noe jeg også får muligheten til i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Henrik, Ser jeg en Ari Gold avatar? Homme, Hvordan blir det med mva når du bestiller gjennom en "forhandlerordning"? Og har dette noe med prosjektet du nevnte? Endret 3. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sånn som jeg har forstått det jeg har blitt fortalt, er at det er to "fremgangsmåter", en hvor det brukes en liggnende ordning som f.eks JetCarrier (De sender varer til et sted vi eier, også sendes varene til oss) Men dette er for privatbruk og har ikke så mye med selve polo.com å gjøre, bortsett fra godkjenning av avtalen med dem. Den andre, en mer "forhandler-avtale" går ut på at de sender direkte til oss uten å gå via mellomledd, f.eks ved spesialbestillinger til kunder. Den første må vi betale vanlig mva. for tror jeg, den andre er var forretningsvirksomhet. Og har egentlig ingen ting med det jeg planlegger for fremtiden nei, men jeg vil nok videreføre ordningene. Og til deg som postet RL-belte for noen sider siden, har det belte i skapet hjemme Ikke sett det hos noen forhandlere i Norge, men nå har ikke jeg kikket etter det heller da, så muligens det finnes i Oslo, evn. mulig å få bestilt inn. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 thrice: Såklart får Ari Gold innpass på profilen min. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Takk for forklaringen, Homme. Skulle bare mangle, Henrik. Mannen er etter min mening en av serieverdenes best kledde. Jeg kunne gitt mye for å ha dressene han bruker. Endret 3. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som er kjent med merket "Kaporal" ? Ser på emoda.no nå, og fant en kul bukse. Lurer på om jeg må ha en sånn. http://emoda.no/vis_vare.asp?id=19912&type=Bukser Den såkalt "Ronaldo-buksa" ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva menes med det? Bruker Ronaldo den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ikke den tror jeg, men han bruker selve merket. Dem hadde endel fine bukser Kaporal. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ok. Noen tips til messenger shoulder bags? Trenger noe å bære laptop og bøker i. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Louis Vuitton Utah leather wichita Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det dumt å putte piquen ned i buksa viss ein har dongeribukse? Er det nokre "reglar" for piquebruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå