Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har helt forelsket meg i Polo Ralph Lauren. Kjøpte meg tre nye piqueer i dag.

Ser at de har mye fint i webshoppen, men hvordan er det å bestille derfra? Sender de til Norge? Evt fraktpris?

USA only, med mindre du bruker JetCarrier og får banken din til å endre din "kortholderadresse" til den adressen du får oppgitt av JetCarrier.

Lenke til kommentar
Har helt forelsket meg i Polo Ralph Lauren. Kjøpte meg tre nye piqueer i dag.

Ser at de har mye fint i webshoppen, men hvordan er det å bestille derfra? Sender de til Norge? Evt fraktpris?

Jeg er blitt fortalt av ansatte på Steen og Strøm at det er mulig for dem å bestille en del av utvalget på polo.com :)

Lenke til kommentar

Sånn som jeg har forstått det jeg har blitt fortalt, er at det er to "fremgangsmåter", en hvor det brukes en liggnende ordning som f.eks JetCarrier (De sender varer til et sted vi eier, også sendes varene til oss) Men dette er for privatbruk og har ikke så mye med selve polo.com å gjøre, bortsett fra godkjenning av avtalen med dem.

Den andre, en mer "forhandler-avtale" går ut på at de sender direkte til oss uten å gå via mellomledd, f.eks ved spesialbestillinger til kunder.

Den første må vi betale vanlig mva. for tror jeg, den andre er var forretningsvirksomhet.

Og har egentlig ingen ting med det jeg planlegger for fremtiden nei, men jeg vil nok videreføre ordningene.

Og til deg som postet RL-belte for noen sider siden, har det belte i skapet hjemme :)

Ikke sett det hos noen forhandlere i Norge, men nå har ikke jeg kikket etter det heller da, så muligens det finnes i Oslo, evn. mulig å få bestilt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...