Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Store merker på solbriller (og briller in general) er tacky imho. Det ser ikke ut. Takke meg til billige solbriller fra Taiwan jeg kan sette meg på uten å bekymre meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Ray-Ban har ikke logoflash. Selvsagt har de merket sitt på brillene, men dette er ikke flashy eller tacky på noen som helst måte. Hvor ser du logoflashing i dette bildet? I tillegg til den som er synlig, har de en liiiten "RB" på et av brilleglassene, helt øverst. (husker ikke om det er venstre eller høyre glass.) Endret 31. mai 2008 av Xtra Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 mwhahahwaahaha :!: men Ray-ban er jo Soss deluxe da^^, hehe.. Dummeste jeg har hørt, Ray-Ban har veldig liten logoflash. Hvis Ray-Ban er soss deluxe, hva er Chanel, Emporio, Dior og D&G. Snakker ikke om selve merket, men snakker om de som det for eks står DIOR på siden av brillene, eller det store motivet til Armani, CC på Chanel og D&G. slækken litt a mann bare tuller Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som vet hvor i Bergen jeg får tak i lignende belter? Link 1. Link 2. Quoter meg selv fordi jeg trenger et slikt belte til min hvite shorts. MagnusW: Hvor finner du slike Seabago sko og hva koster de? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som har forslag til hvilke piqueer som sitter best på tynne, høye personer? Ofte erfart at mange blir for brede og korte så de sitter unaturlig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ralph Lauren custom-fit, J.Lindeberg og L&S syns jeg sitter best. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du noen formening om hvilke som er smalest rundt livet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Av de jeg bruker nå så er L&S smalest. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Da er det shopping på mandag, takker. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som har forslag til hvilke piqueer som sitter best på tynne, høye personer? Ofte erfart at mange blir for brede og korte så de sitter unaturlig. Alt det bebeluv nevnte, samt Lacoste Classic-piquene. Synes Lacoste sine sitter bedre enn PRL custome-fit. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som vet hvor i Bergen jeg får tak i lignende belter? Link 1. Link 2. Quoter meg selv fordi jeg trenger et slikt belte til min hvite shorts. MagnusW: Hvor finner du slike Seabago sko og hva koster de? Har funnet ut av Skosko på Høvik har dem, men jeg kjøpte mine på denne butikken på Ebay. Og her er direkte link til de skoene jeg kjøpte. De har mange andre sko fra Sebago der også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Takk for linken MagnusW. Skal kjøpe meg et par og her i byen koster de ca. 1.300 kr. Sparer jo uansett 500 kr. med express-shipping hvis jeg må betale full mva. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dette blir kanskje et vanskelig spørsmål, med tanke på at jeg ikke har lagt ut bilde av ansiktet mitt. Jeg er på utikk etter solbriller, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har hverken bredt eller smalt ansikt, altså en mellomting. Når det kommer til klesstil på sommeren er det bare å ta en titt på den siste posten min i bildetråden. Kriterier er: -Ikke en stor D&G-logo o.l på siden av brillen. -Ikke store briller, i den klassiske "sosse-stilen". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kanskje du finner noe som passer på otticanet.com Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Takker, ser ut som det er mye å velge mellom der. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Takker, ser ut som det er mye å velge mellom der. Ta deg en tur til optikeren og finn deg en brille du passer med og liker. Skriv ned modellnummeret på mobilen, så går du på otticanet og kjøper derfra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fin kombinasjon med sin røde bukse på denne fruen: Emmy Rossum, om noen skulle være interresert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 mmmm is Pen dame, og ikke så dårlig kledd, nei. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Holdt på å kjøpe briller fra Police i fjor, men i år er jeg ganske sikker på at jeg kjøper. Har likt Police veldig godt siden starten. http://otticanet.com/police.cfm?p_codice_o...;glasses_type=2 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ang. bilde av damen: Heslige sko og mangler så absolutt et belte =/ Yves Saint Laurent er død Endret 2. juni 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå