Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Store merker på solbriller (og briller in general) er tacky imho. Det ser ikke ut. Takke meg til billige solbriller fra Taiwan jeg kan sette meg på uten å bekymre meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ray-Ban har ikke logoflash. Selvsagt har de merket sitt på brillene, men dette er ikke flashy eller tacky på noen som helst måte.

img_mod_RB_4108.jpg

Hvor ser du logoflashing i dette bildet?

I tillegg til den som er synlig, har de en liiiten "RB" på et av brilleglassene, helt øverst. (husker ikke om det er venstre eller høyre glass.)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
mwhahahwaahaha :!:

men Ray-ban er jo Soss deluxe da^^, hehe..

Dummeste jeg har hørt, Ray-Ban har veldig liten logoflash. Hvis Ray-Ban er soss deluxe, hva er Chanel, Emporio, Dior og D&G. Snakker ikke om selve merket, men snakker om de som det for eks står DIOR på siden av brillene, eller det store motivet til Armani, CC på Chanel og D&G.

slækken litt a mann ;)

bare tuller :p

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til hvilke piqueer som sitter best på tynne, høye personer? Ofte erfart at mange blir for brede og korte så de sitter unaturlig.

Alt det bebeluv nevnte, samt Lacoste Classic-piquene. Synes Lacoste sine sitter bedre enn PRL custome-fit. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor i Bergen jeg får tak i lignende belter?

Link 1.

Link 2.

Quoter meg selv fordi jeg trenger et slikt belte til min hvite shorts.

MagnusW: Hvor finner du slike Seabago sko og hva koster de?

Har funnet ut av Skosko på Høvik har dem, men jeg kjøpte mine på denne butikken på Ebay. Og her er direkte link til de skoene jeg kjøpte.

De har mange andre sko fra Sebago der også. :)

Lenke til kommentar

Dette blir kanskje et vanskelig spørsmål, med tanke på at jeg ikke har lagt ut bilde av ansiktet mitt. Jeg er på utikk etter solbriller, men aner ikke hva jeg skal kjøpe.

Jeg har hverken bredt eller smalt ansikt, altså en mellomting. Når det kommer til klesstil på sommeren er det bare å ta en titt på den siste posten min i bildetråden.

Kriterier er:

-Ikke en stor D&G-logo o.l på siden av brillen.

-Ikke store briller, i den klassiske "sosse-stilen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...