thrice Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Marley, ToS har en fin en, og Bruuns har en fin og lett losjakke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vell akkurat det man ikke gjør. Passformen er jo så dårlig, men når man ikke har prøvd så mye annet, så sier det seg selv at folk ikke klager. Noen av buksene er helt greie, Selected sine er litt finere enn J&J sine. Hadde passformen vært bedre, kunne jeg fint gått med det. Nå er et jo en gang slik at folk ikke er like i fasongen, så om passformen på J&J eller Selected sine bukser ikke passer deg, så kan de jo fint passe til andre Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vell akkurat det man ikke gjør. Passformen er jo så dårlig, men når man ikke har prøvd så mye annet, så sier det seg selv at folk ikke klager. Noen av buksene er helt greie, Selected sine er litt finere enn J&J sine. Hadde passformen vært bedre, kunne jeg fint gått med det. Nå er et jo en gang slik at folk ikke er like i fasongen, så om passformen på J&J eller Selected sine bukser ikke passer deg, så kan de jo fint passe til andre Jepp, helt korrekt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 @Marley: Filippa K har et par ganske pene fra SS08-kolleksjonen. http://www.filippa-k.com/#/collections/spr...n_collection/8/ http://www.filippa-k.com/#/collections/spr...n_collection/7/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Noen som vet hvor i Bergen jeg får tak i lignende belter? Link 1. Link 2. (lite på vincci og hans h.) Endret 30. mai 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har handlet på Asos.com før? Fant et par fine plimsolls der, og de tar Visa Electron (greit for meg som ikke har ordentlig Visa enda). Hvordan er frakt på et par sko? Hundrelapp? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har handlet på Asos.com før?Fant et par fine plimsolls der, og de tar Visa Electron (greit for meg som ikke har ordentlig Visa enda). Hvordan er frakt på et par sko? Hundrelapp? Jeg har handlet på asos.com før. Det kostet ikke mye for frakt. Det jeg kjøpte kostet mer enn et par plimsolls Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Apropos Plimsolls, hvor kan jeg få tak i disse i Oslo? Eventuellt - hva er det beste nett-alternativet for å skaffe de? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 http://www.whiteplimsolls.com/ Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store.Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode) Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt". Du burde prøve å få tak i briller fra dirty dog! hadde det selv, men som kjent ble jo dem ødlagt på den bommen.. men de sitter utrolig godt!! og har meget god UV filtrering, og jeg har også litt "smalt" hode, men dem passer nesten uansett type hode man må ha... Prøvde å finne modellen på nett, men sia dems var nede. og btw...linken du refererer til..De ray ban brillene ligger jo under woman glasses? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan du definere ikke mye? Husker ikke akkurat, men det var et sted mellom 150 og 200 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har endelig funnet et sted som selger Sebago Dockside. Kjøper de i helgen. I helgen blir det også innkjøp av nye solbriller fra Dolce og Tag Heuer Link klokke. Til uken skal jeg kjøpe nye piqueer fra RL og Lacoste, i flere forskjellige farger. Må også kjøpe noen nye shirts. Får se hva som finnes. Siden det er så få shorts i klesskapet så må det også handles inn. Ser for meg hvertfall en i marine blått, en i beige og en i hvit. Lenge siden jeg har handlet klær, så blir deilig med en liten runde nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 @Haute: Takk. @MagnusW: Gratulerer med ditt fremtidige klokkekjøp. Absolutt en pen klokke, men jeg er litt usikker på om jeg liker sølvringen som går rundt. Uansett, den ser knall ut. Vi burde hatt Hittaplagget.se for Norge. Noen som vet om noe liknende? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store.Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode) Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt". Du burde prøve å få tak i briller fra dirty dog! hadde det selv, men som kjent ble jo dem ødlagt på den bommen.. men de sitter utrolig godt!! og har meget god UV filtrering, og jeg har også litt "smalt" hode, men dem passer nesten uansett type hode man må ha... Prøvde å finne modellen på nett, men sia dems var nede. og btw...linken du refererer til..De ray ban brillene ligger jo under woman glasses? I know... de jeg fant i farta som liknet mest og hadde samme størrelse. Her har du en annen link. Dirty Dog fant jeg ikke noe særlig av. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store.Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode) Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt". Du burde prøve å få tak i briller fra dirty dog! hadde det selv, men som kjent ble jo dem ødlagt på den bommen.. men de sitter utrolig godt!! og har meget god UV filtrering, og jeg har også litt "smalt" hode, men dem passer nesten uansett type hode man må ha... Prøvde å finne modellen på nett, men sia dems var nede. og btw...linken du refererer til..De ray ban brillene ligger jo under woman glasses? I know... de jeg fant i farta som liknet mest og hadde samme størrelse. Her har du en annen link. Dirty Dog fant jeg ikke noe særlig av. mwhahahwaahaha :!: men Ray-ban er jo Soss deluxe da^^, hehe.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Soss og soss. Vil heller si at briller med en stor D&G-logo, som får deg til å minne om et insekt er soss. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store.Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode) Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt". Du burde prøve å få tak i briller fra dirty dog! hadde det selv, men som kjent ble jo dem ødlagt på den bommen.. men de sitter utrolig godt!! og har meget god UV filtrering, og jeg har også litt "smalt" hode, men dem passer nesten uansett type hode man må ha... Prøvde å finne modellen på nett, men sia dems var nede. og btw...linken du refererer til..De ray ban brillene ligger jo under woman glasses? I know... de jeg fant i farta som liknet mest og hadde samme størrelse. Her har du en annen link. Dirty Dog fant jeg ikke noe særlig av. mwhahahwaahaha :!: men Ray-ban er jo Soss deluxe da^^, hehe.. Så forskjellen på soss og ikke er 6 bokstaver øverst på et brilleglass? Vel, da er jeg villig til å være soss for å få en god kvalitetsbrille. Eller vet du om noe annet som passer til meg? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er i ferd med å bestille en haug med klær fra Forever21.com, noen som vet kvalitet, str. ect? Legger ut bilder i bildetråden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) mwhahahwaahaha :!: men Ray-ban er jo Soss deluxe da^^, hehe.. Dummeste jeg har hørt, Ray-Ban har veldig liten logoflash. Hvis Ray-Ban er soss deluxe, hva er Chanel, Emporio, Dior og D&G. Snakker ikke om selve merket, men snakker om de som det for eks står DIOR på siden av brillene, eller det store motivet til Armani, CC på Chanel og D&G. Endret 31. mai 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå