Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ingen fare, SiD.

Noen som har peiling på sommersalg? Tenker helst på ToS, Bruuns, Philosophy Blues Original o.l.

Jeg kommer til å være i oslo/akershus området mesteparten av ferien, bortsett fra noen turer til trondheim og kr.sand, så de stedene er mulige.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lager en dobbelpost for å hindre at innlegget over blir oversett ;)

Er denne å oppdrive i Oslo nå?

RL Black Label, Cashmere. (Ikke til meg, men fruen:P)

Hadde vært flott viss noen hadde en ide, så slipper jeg å bruke jobbtiden på å ringe rundt;)

Lenke til kommentar
Med "j&j" mener jeg egentlig den typiske guttestilen med jeans i merkelige fasonger og hoods med glidelås og tee. Og selfølgelig uten passform i det hele tatt.

Så lenge man føler seg komfortabel i det, så er det vel ingenting galt i det.

De fleste buksene på J&J er jo fine da, men er jo noen som er ganske stygge ja.

Lenke til kommentar

Det er vell akkurat det man ikke gjør. Passformen er jo så dårlig, men når man ikke har prøvd så mye annet, så sier det seg selv at folk ikke klager. Noen av buksene er helt greie, Selected sine er litt finere enn J&J sine. Hadde passformen vært bedre, kunne jeg fint gått med det.

Lenke til kommentar

På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store.

Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode)

Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. :)

PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt".

Lenke til kommentar
Trenger tips til damesko, er ute etter ett par lyse, åpne sommer sko til fruen.

Har kikket på et par fra Blahnik, men trenger litt inspirasjon, da dette ikker hovedfelte mitt;) (Må skjemme bort fruen litt nå)

Nesten propaganda, men Blahnik has lost it this year. Alltid noe fra LV som er elegant og som slår ann :)

Lenke til kommentar

Legger inn en liste over innkjøp jeg gjorde idag:

YvesSaintLaurent solbriller

Fillipa K skjorte (lys blå)

Fillipa K shorts (mørke blå)

Fillipa K tynt brunt belte

Sand Blue Label shorts (hvit)

Sand mansjettknapper

Et par Paul Smith sko

RL pique (rød)

Lacoste pique (gul)

Lenke til kommentar

Da var forresten RL genseren til fruen på vei, de hadde ikke størrelsen på Siri, men en av dem jeg jobber med hadde overhørt samtalen og fått en sendt hit =D Snill kollega det :)

Men er fortsatt ute etter et par pene damesko, har fortsatt ikke funnet noe interresangt, så bare å komme med forslag :)

Og da var forresten forretningsideen min ett skritt nærmere realisering.

Har vært i kontakt med flere grossister, importører, investorer, og butikk- og salongeiere =D

Går ikke ut med så mye info nå, men stikkord er velvære og mote :)

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Da var forresten RL genseren til fruen på vei, de hadde ikke størrelsen på Siri, men en av dem jeg jobber med hadde overhørt samtalen og fått en sendt hit =D Snill kollega det :)

Men er fortsatt ute etter et par pene damesko, har fortsatt ikke funnet noe interresangt, så bare å komme med forslag :)

Og da var forresten forretningsideen min ett skritt nærmere realisering.

Har vært i kontakt med flere grossister, importører, investorer, og butikk- og salongeiere =D

Går ikke ut med så mye info nå, men stikkord er velvære og mote :)

Høres spennende ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...