thrice Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ingen fare, SiD. Noen som har peiling på sommersalg? Tenker helst på ToS, Bruuns, Philosophy Blues Original o.l. Jeg kommer til å være i oslo/akershus området mesteparten av ferien, bortsett fra noen turer til trondheim og kr.sand, så de stedene er mulige. Endret 26. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til dere som til stadighet tråler eBay, eller har utrolig flaks, si ifra viss dere kommer over ett par LV Evidence (limited versjonen) solbriller. Finner bare noen overprisete non-limited utgaver til rundt 2500$.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Lager en dobbelpost for å hindre at innlegget over blir oversett Er denne å oppdrive i Oslo nå? RL Black Label, Cashmere. (Ikke til meg, men fruen:P) Hadde vært flott viss noen hadde en ide, så slipper jeg å bruke jobbtiden på å ringe rundt;) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du finn den iallfall på Siri i Ålesund (70 13 12 12), så tipper at du finn den i gryta, ja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Flotters, får vel ringe å få dem til å sende så slipper jeg å lete:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Med "j&j" mener jeg egentlig den typiske guttestilen med jeans i merkelige fasonger og hoods med glidelås og tee. Og selfølgelig uten passform i det hele tatt. Så lenge man føler seg komfortabel i det, så er det vel ingenting galt i det. De fleste buksene på J&J er jo fine da, men er jo noen som er ganske stygge ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er vell akkurat det man ikke gjør. Passformen er jo så dårlig, men når man ikke har prøvd så mye annet, så sier det seg selv at folk ikke klager. Noen av buksene er helt greie, Selected sine er litt finere enn J&J sine. Hadde passformen vært bedre, kunne jeg fint gått med det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har prøvd en del annet, men jeg klager enda ikke på J&J sine bukser. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 På jakt etter noen briller, men problemet blir at de fleste jeg liker er for store. Etter litt søking har jeg funnet fram til disse fra Ray-Ban og de ser ut til å passe meg bra. (har ganske smalt hode) Hvis dere har noen andre tips i samme sjanger eller gjerne litt mindre briller (altså en annen form enn "pilot") så tar jeg gjerne imot tips. PS! Vil ikke ha noe med mye gull og glitter på... det skal være "enkelt". Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trenger tips til damesko, er ute etter ett par lyse, åpne sommer sko til fruen. Har kikket på et par fra Blahnik, men trenger litt inspirasjon, da dette ikker hovedfelte mitt;) (Må skjemme bort fruen litt nå) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trenger tips til damesko, er ute etter ett par lyse, åpne sommer sko til fruen.Har kikket på et par fra Blahnik, men trenger litt inspirasjon, da dette ikker hovedfelte mitt;) (Må skjemme bort fruen litt nå) Nesten propaganda, men Blahnik has lost it this year. Alltid noe fra LV som er elegant og som slår ann Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Var på Ralph Lauren i Philadelphia i dag, elendig service og idioter av noen folk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bare lurte på en ting. Hva syntet folket her om Frankie Morello? Ser dem har mye av det på Follestad. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen greie sko og bukser, ellers er det meste jeg har sett lite interesangt. Ligger i samme kategori som D&G, Just Cavalli etc. Altså noe jeg for det meste holder meg unna. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Legger inn en liste over innkjøp jeg gjorde idag: YvesSaintLaurent solbriller Fillipa K skjorte (lys blå) Fillipa K shorts (mørke blå) Fillipa K tynt brunt belte Sand Blue Label shorts (hvit) Sand mansjettknapper Et par Paul Smith sko RL pique (rød) Lacoste pique (gul) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Legg gjerne ut bilder i bildetråden vår, fo sho. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Da var forresten RL genseren til fruen på vei, de hadde ikke størrelsen på Siri, men en av dem jeg jobber med hadde overhørt samtalen og fått en sendt hit =D Snill kollega det Men er fortsatt ute etter et par pene damesko, har fortsatt ikke funnet noe interresangt, så bare å komme med forslag Og da var forresten forretningsideen min ett skritt nærmere realisering. Har vært i kontakt med flere grossister, importører, investorer, og butikk- og salongeiere =D Går ikke ut med så mye info nå, men stikkord er velvære og mote Endret 28. mai 2008 av Homme Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da var forresten RL genseren til fruen på vei, de hadde ikke størrelsen på Siri, men en av dem jeg jobber med hadde overhørt samtalen og fått en sendt hit =D Snill kollega det Men er fortsatt ute etter et par pene damesko, har fortsatt ikke funnet noe interresangt, så bare å komme med forslag Og da var forresten forretningsideen min ett skritt nærmere realisering. Har vært i kontakt med flere grossister, importører, investorer, og butikk- og salongeiere =D Går ikke ut med så mye info nå, men stikkord er velvære og mote Høres spennende ut Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har noen av dere peiling på hvor de selger lette sommerfrakker? Skulle så gjerne hatt en til litt kjølige sommerkvelder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå