Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Sleng opp noen antrekk i bilde-tråden, folkens! Noen har vel vært ute av huset i helgen.

Jeg skulle gjerne bidratt, men jeg har isolert meg og leser til eksamen i en konebanker og joggebukse.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ToS har noe herlig frekke i sort og rødt. Finnes på butikker i Hedgehaugsvegen, gjorde hvertfall det.

Dagens to nye innkjøp: Var en tur innom golfbanen og endte opp en en grå genser fra JL og en sort vest fra H20 golfwear (faktisk). Begge i 100% merinoull. Men klarte jeg å finne meg en ny driver, som jeg egentlig var der for? ..

Lenke til kommentar

Sleng opp et bilde, Homme :)

Så en utrolig kul/pen svart trench fra ToS i går. Jeg må selge kroppen min, eller finne noen som får rabatter på klær fra ToS for å kjøpe den thought..

Edit, hvis det var bestefarsbuksene som var i svart og rød, hørtes det en smule rart, og interessant ut.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Det er helt greit å like merkeklær, de har jo som oftest bedre kvalitet. Men, så lenge det er en eller annen form for prangende logo på klærne, er det logo-flash.

Men, velkommen til forumet! Sleng opp antrekk i bildetråden, og kommenter på andres.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Genseren så veldig "jack&jones" ut egentlig..

Og sid_g: Du burdte formulere deg litt annerledes, jeg trakk i hvertfall på smilebåndet og tenkte mine tanker (forvirret fjortiss som prøver å fremstille seg best mulig), når jeg leste denne settningen:

så har jeg alltid vært merkefreak da, liker bedre å gå i merkeklær
Lenke til kommentar

Hehe, sorry for mine litt mindre voksne formuleringer i går kveld, de ble skrevet uten veldig mye tanke på skrivemåte.. :p Takker for velkomst, er helt fersk :D

Kan godt hende jeg slenger ut noen bilder etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...