thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Sleng opp noen antrekk i bilde-tråden, folkens! Noen har vel vært ute av huset i helgen. Jeg skulle gjerne bidratt, men jeg har isolert meg og leser til eksamen i en konebanker og joggebukse. Endret 25. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 var det på Jack&Jones de hadde "bestefarbukser" ? Og hvlken andre butikker er det som solgte sånne bukser? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 laffe, Nei, Selected, som er søster-butikken til J&J. Jeg har også sett noen kule fra ToS, og på "gubbe-butikker" eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 ToS har noe herlig frekke i sort og rødt. Finnes på butikker i Hedgehaugsvegen, gjorde hvertfall det. Dagens to nye innkjøp: Var en tur innom golfbanen og endte opp en en grå genser fra JL og en sort vest fra H20 golfwear (faktisk). Begge i 100% merinoull. Men klarte jeg å finne meg en ny driver, som jeg egentlig var der for? .. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Sleng opp et bilde, Homme Så en utrolig kul/pen svart trench fra ToS i går. Jeg må selge kroppen min, eller finne noen som får rabatter på klær fra ToS for å kjøpe den thought.. Edit, hvis det var bestefarsbuksene som var i svart og rød, hørtes det en smule rart, og interessant ut. Endret 25. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ytterst få som kler, og klarer å bruke fargede jeans, men har blitt en del av det i år, men igjen 99/100 ser ut som et mislykket takras med gule jeans etc. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes det er et fåtall ungdommer som ikke ser sleskete ut med hvite jeans. Lenke til kommentar
Thatchy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kjøpte akkurat ny genser og bukse.. Begge var hvite da, vet ikke om de kanskje så litt sossete ut? http://www.raffaello-network.com/raffties/...amp;rangeid=355 og http://www.raffaello-network.com/raffties/...amp;rangeid=355 Synes de var fete hvert fall ^^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sossete og sossete. Logo-flash var det ihvertfall. Buksa var som alle andre, bortsett fra nettopp logo-flash. Lenke til kommentar
Thatchy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hm.. Vel, så har jeg alltid vært merkefreak da, liker bedre å gå i merkeklær.. men synes da ikke det er veldig "logo-flash" på den buksa? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Det er helt greit å like merkeklær, de har jo som oftest bedre kvalitet. Men, så lenge det er en eller annen form for prangende logo på klærne, er det logo-flash. Men, velkommen til forumet! Sleng opp antrekk i bildetråden, og kommenter på andres. Endret 25. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Den genseren likte jeg ikke helt pga de sølvaktige stripene. Ellers så var den grei. Må si at jeg så en kul shorts på Branstad igår, hvit og lekker. Kostet 1000 kr, men tror jeg skal kjøpe den ja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Genseren så veldig "jack&jones" ut egentlig.. Og sid_g: Du burdte formulere deg litt annerledes, jeg trakk i hvertfall på smilebåndet og tenkte mine tanker (forvirret fjortiss som prøver å fremstille seg best mulig), når jeg leste denne settningen: så har jeg alltid vært merkefreak da, liker bedre å gå i merkeklær Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke sant. Liker bedre å gå i merkeklær, eller vise at man går med merkeklær. Genseren var ikke spesiell fin, mens buksen var helt grei (Noe jeg kunne gått med) bare logoflashen som ødelegger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva er galt med Jack & Jones Homme? Dem har jo mye fint der. Mye i god kvalitet å. Hakker ikke på deg, men du satte gåsetegn på Jack & Jones, så bare lurer Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kvaliteten er ikke så dårlig, hvertfall ikke når jeg selv gikk med det. Passformen derimot er helt elendig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Med "j&j" mener jeg egentlig den typiske guttestilen med jeans i merkelige fasonger og hoods med glidelås og tee. Og selfølgelig uten passform i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thatchy Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, sorry for mine litt mindre voksne formuleringer i går kveld, de ble skrevet uten veldig mye tanke på skrivemåte.. Takker for velkomst, er helt fersk Kan godt hende jeg slenger ut noen bilder etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå