Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ca. 4000.-kr :)

 

Men Dior H. har kanskje den peneste trenchen i SS08, fant ikke bilde av den nå, men ligger på underkant av 9000kr.

 

 

Men hva har folket på seg i dag? Sitter å tenker på det nå, og må si jeg har problemer med å få til et pent antrekk kombinert med russebukse...

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har vært på Freeport designer outlet utenfor Göteborg og kan si litt om utvalg og priser?

Ser ut som de har en del spennende butikker der, som Filippa K, Whyred, Nudie Jeans, Acne Jeans, J. Lindeberg samt Levis and Dockers og Nike.

 

Skal en tur til Göteborg om et par uker, så jeg vil vite om det er noe vits i å dra dit.

Lenke til kommentar
Noen som kan si når sommersalget begynner i følgende byer:

 

Bergen

Oslo

Kristiansand

 

 

Har fått et overskudd på budsjettet som kan "kastes" vekk, og skal innom alle de tre byene i sommer.

 

 

Og jeg prøver igjen; noen som vet når sommersalget/eventuelt salget i nærmeste fremtid begynner?

 

Jeg fant fra kvitteringer i fjor at Kamikaze hadde salg rundt 19/06, men jeg ønsker å vite for Kristiansand også. Så kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Bytt ut genseren med en konebanker så har du meg. Hadde dere en bra 17. mai? Hva hadde folket på seg?

Min 17. begynte kaldt og endte godt.

Tuslet rundt i Oslo i en hvit Diesel bukse og en grønn og hvit tanktop fra Abercrombie & Fitch, dritkaldt så dro tidlig hjem. På kvelden var jeg hos kjæresten på middag, og da dro jeg på meg en enkel sort kjole fra Filippa K uten stropper og noen hvite pumps.

Lenke til kommentar

Jeg hadde på meg en sort dress fra ToS, med en hvit skjorte fra Eton, og et sort Kenzo-slips i silke.

 

På kvelden skiftet jeg til ett par sorte Tiger Idol-jeans, en hvit Eton-skjorte med lilla striper og en sort blazer fra J. Lindberg. Holdt meg forresten til et par sorte Acne-sko hele dagen.

Lenke til kommentar

Sleng opp bilder, folkens! :) Jeg er sikker på at venner og familie tok nok på denne dagen. Jeg la ut mitt antrekk i bildetråden nå.

Ris og ros ønskes.

 

 

EDIT: Hvilken måte er best å fjerne rødvinsflekker på? Det er 100% cotton, og den kan vaskes på 30 grader. Skjorten har aldri blit vasket før.

Det er også en P med en running rundt på vaskelappen. Hva betyr den?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en t-skjorte på Carlings 18. april i år, men jeg tok den på meg for første gang i dag og da oppdaget jeg et forholdsvis stort hull. Vil jeg få en ny t-skjorte fra Carlings eller er det for sent å klage? Jeg har kvitteringen.

 

Edit: Jeg fikk pengene tilbake.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar
Funderer på å kjøpe meg en RL-dress når jeg skal til USA i løpet av året.

Noen som har erfaring?

 

Vurderer disse to for øyeblikket:

Black Label

 

Polo

 

Black Label-dressen er jo forholdsvis slim, og jeg syns egentlig den er kulest. Koster dog 2500 mer.

 

Noen tips?

 

Black label, absolutt. RL dressene er kjempefine og kjempegode! Anbefaler deg RL dress

Lenke til kommentar
Boss shortsene er en absolutt favoritt, perfekt lenge og gode å ha på, til overkommelig pris:)

 

Hva vil en overkommelig pris si? Akkurat en slik shorts jeg trenger nå! :)

 

(tenkte det var bedre å ta det her, selv om quoten er fra "kommentarer til bildetråden")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...