Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel snarere posten som bruker tid på levering ;) Du må sikkert vente lengre enn vanlig i og med at det er pinse nå.

Otticanet sender ut fra Italia, og har FedEx som leverandør, men du har nok rett, den norske postgangen kommer nok til å sinke pakken litt. :p

Lenke til kommentar
Det er vel snarere posten som bruker tid på levering ;) Du må sikkert vente lengre enn vanlig i og med at det er pinse nå.

Otticanet sender ut fra Italia, og har FedEx som leverandør, men du har nok rett, den norske postgangen kommer nok til å sinke pakken litt. :p

FedEx International Priority = kjapt!

Fra Italia til Gardermoen på 1 dag :p (Mai 12 --> 13)

Håper jeg får solbrillene mine før det gode været forsvinner.

Lenke til kommentar

Fikk solbrillene mine i dag, forsvarlig pakket og alt :)

Tre dager fra Italia til de kom hjem til meg (på døren). Imponerende!

Synd at ikke været for å bruke dem er det beste akkurat nå. (Bergen)

En ting... hva synes dere om denne skjorten fra L&S?

340x1000_fitbox-KC648V02ISCUBA.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Piquene til L&S sitter veldig bra, lik linje med custom fit til Ralph Lauren? Finishen med 3 knapper isteden for 2 er greit også.

Joda, gode de :) Tenkte egentlig mest på fargen, da jeg så den på Volt, men da hadde jeg ikke tid til å prøve den. Dristig og litt uvanlig blåfarge, jeg tror jeg må prøve den på for å se om den kler meg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en bukse på Carlings i dag. De hadde den ikke i 31/32, så jeg tok den i 32/32.

Jeg kom nettopp på at JC hadde den samme (til samme pris), og de har den nok i 31/32. Butikken er nå stengt, så jeg får jo ikke byttet den.

Bytte er normalt 1 dag, men i morgen er det 17. mai. Tror dere jeg kan bytte den til mandag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...