Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga. eksamener så må det bli i juni for min del (med forbehold om andre utelandsopphold). Har noen bonuspoeng jeg bør bruke, så en weekend i NYC høres morsomt ut! Mistenker at Joachim også blir med, han betaler vel strengt tatt ingenting for å fly uansett. :wee:

Lenke til kommentar
Da var jeg endelig tilbake :)

 

Hadde vært stilig og hatt det i N.Y:, men har en følelse av at vi blir veldig få og ekskluderer de som ikke har mulighet til å reise så langt for et lite treff.

 

Det er sant, det. Vi kan jo ha det i Oslo, da. Finne på noe å gjøre i gamlebyen

Lenke til kommentar

Skriver dette innlegget før jeg har vært i byen å egentlig sjekka ut om det faktisk er nødvendig å skrive eller ei.

 

Men jeg har lenge hatt lyst på en knallhvit dress, og lurer nå på om dette er helt vanlige dresser du får kjøpt i de fleste "finbutikker" (dressman, new man store o.l), eller må man på mer "spesielle" butikker for å få tak i det?

Jeg regner med prisen ligger på det samme som svart dress(?)

Lenke til kommentar

(Heldigvis) er det relativt få butikker som tar inn knallhvite dresser, ihvertfall hos oss er det bestillingsvare, så går utifra at det er likedan de fleste andre forhandlere og. Altså bare å høre om de kan bestille inn viss merkene de fører har hvite dresser.

 

Og ang. shoppingtur: Både københavn og Stockholm (mest stockholm) er relativt enklere å komme seg til enn NY, med tanke på at de fleste kjører bil og er mer positivt innstillit til en lang kjøretur enn fly til NY. Blir det NY lukter jeg nemlig av vi bare blir ca. 5 stykker. Og målet burdte jo egentlig være å få med flest mulig og rekruttere til forumet.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...