Xtra Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Om bestilling av ting på polo.com; Ville bare fortelle at det lar seg gjøre å bestille fra ralphlauren.com og få sendt til Norge. Jeg ordnet med konto hos jetcarrier.no, fikk kredittkortselskapet mitt til å endre adressen min til den adressen jeg fikk hos jetcarrier og så var det bare å bestille til jetcarrier-adressen. Pakken er på vei innad i USA nå med FedEx! Forresten er alle April 77 og Acne Jeans lik i formen? De funker fint i lengde og rundt livet, men de blir rett og slett for smale helt nederst (rundt ankelen). Endret 15. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Er jo et titals forskjellige modeller, alt fra slimme til mer løse... Endret 16. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er jo et titals forskjellige modeller, alt fra slimme til mer løse... Joda, det er nok en rekke modeller, men hun på Pepper så hun ikke hadde så mye "løst" når det kom til mørke jeans, som er det jeg er ute etter nå. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ikke? Uansett, her er det samme bildet (pluss to til) hos bildr.no (Bildene er klikkbare) Var på King of Prussia i Pennsylvania forige helg og så en veldig lignende fra Ralph Lauren. Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som skal til Steen og Stroem sitt 'eksklusive' shoppingopplevelse 17. april? Har lyst til aa dra selv, men har ikke muligheten. Jeg kom nettopp hjem derfra, veldig gøy. Rasket med meg ett par Eton-skjorter, et slips (som jeg forøvrig fikk gratis) og noen basisplagg. Koselig kveld, selv om kortet satt løst p.g.a alkoholinntak. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei må kjøpe meg en ny finskjorte i dag siden jeg skal på ball i neste uke. problemet er at jeg ikke helt har så mye peiling på hva som matcher og hva som blir fint osv. Jeg har svarte laxsko og ei svart dressbukse. Har sett på ei helt vanlig svart skjorte på dressmann. Høres dette alt for svart ut eller er det kult? Hva med et hvitt slips der igjen? hadde det blitt kult? Dressjakka er for liten foresten så den kan jeg ikke bruke. Endret 19. april 2008 av laserskriver Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvitt slips og svart skjorte er ikke veldig pent. Hva med; Svart vest med grå striper Hvit skjorte Svart slips Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Eventuelt rosa skjorte og grå vest, så kan du kjøre litt laidback style til forspiel/vorspiel. Så en som faktisk klarte å gjennomføre det godt på en plakat i Nederland, og det så bra ut. Men selvfølgelig, om du ikke klarer det ser det bare teit ut. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det ble hvit skjorte og svart slips:) Ble fornøyd jeg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ble litt innkjøp i dag. Nye mokasiner fra Gant, brune. Ny bukse og skjorte fra Boomerang, blå bukse og blå skjorte med hvite striper. Avslappet i stilen, passet fint til trenchen min fra samme merke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dere må legge ut bilder av innkjøpene i bildetråden! Lenke til kommentar
chrisV8 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hallo:P vet ikkje kas forum eg skal skrive dette i men eg har prøvd og bestille noen klær fra www.the-house.com men får det ikkje til, noen ideer ? ka betyr zip kode ? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva er det du ikke får til? Zip code er koden vi bruker på området man bor i her i USA. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Og her i Norge bruker vi postnummer, så bare fyll ut postnummeret ditt der det står zip code. Lenke til kommentar
chrisV8 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 okei, men du kan velge mellom usa og canada ? det du kan jo ikkje bestille til norge med å skrive inn usa eller canada ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er du sikker på at siden sender til Norge? Ser ikke sånn ut, og hvis de ikke gjør det kan du enten ringe de, og spørre pent om de kan sende til Norge, eller bruke f.eks. JetCarrier. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De sender til Norge Vi er ihvertfall under kolonnen "Countries A" http://helpdesk.the-house.com/index.php?pa...national_orders Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har noen av folket investert i sommerklær enda? Isåfall må dere gjerne poste i bildetråden, er på utkikk etter inspirasjoner Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Trenger tips: Hvilke farger passer til beige? Har nettopp kjøpt meg en beige vårjakke (impulskjøp ), og lurer på hvilke farger jeg kan bruke til denne... Takker for svar Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jordfarger, sort og hvit^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå