Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva gjør dere med klær som må renses? Jeg vasker dem på 30, men merker at det kanskje ikke er så lurt i lengden. Et logisk svar er jo å faktisk rense dem, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du kan vaske de for hånd. Det var ihvertfall det jeg ble anbefalt for et par cardigans jeg kjøpte. Men siden jeg er lat blir det 30 graders ullprogram og milo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ullprogram var ikke en dum idè. Får teste det. Håndvask er også uaktuelt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser ut som handlegaten på den nye terminalen på Heathrow kommer til å passe oss shoppinggale ganske godt, men blandt annet C.Dior, Bulgari, Prada og den kommende flaggskipbutikken til Gucci. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til nesten reise Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser ut som handlegaten på den nye terminalen på Heathrow kommer til å passe oss shoppinggale ganske godt, men blandt annet C.Dior, Bulgari, Prada og den kommende flaggskipbutikken til Gucci. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til nesten reise Passer meg fint, skal til Heathrow flere ganger i sommer Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Passer meg fint, skal til Heathrow flere ganger i sommer Det jeg satser på å få til og Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dere mener å reise frivillig via LHR? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dere mener å reise frivillig via LHR? Ja, faktisk. Vet om mange som ikke liker Heathrow, men jeg har ikke noe imot å lande der. Har vært på LHR 4 ganger i året i hvertfall 12 år sammenhengende. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva i alle dager jobber dere som? Jeg vil også ha en jobb der man kan reise så mye. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hva i alle dager jobber dere som? Jeg vil også ha en jobb der man kan reise så mye. Jeg virket litt for høy på pæra med den kommenraten jeg skrev, selvkritikk! Men jeg har familie i England, så jeg har reist dit privat. Er ikke i arbeidslivet enda, blir fortsatt utdannet Endret 6. april 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hehe høy på pæra virket du ikke som. Ble bare litt nyskjerrig/misunnelig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 laffe,Jeg har kjøpt en selv faktisk, og får mye skryt for den. Du får den ganske billig på J&J / Selected, eller noe dyrere fra f. eks Tiger (1000-1200). Selv fant jeg en fra et ukjent merke satt ned fra 999,- til 299,- pga lagersalg Er det noe navn på de klærene? Så at jeg slipper å lete, men heller spør om de har Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg kaller det bestefarsbukse, og i dette tilfellet en grå-rutete bestefarsbukse. Hvis de heter noe mer enn det, vet vel Homme osv det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva i alle dager jobber dere som? Jeg vil også ha en jobb der man kan reise så mye. 3 jobber og null utgifter annet enn bil, så har mulighet til å kose meg litt Laffe: Finnes uttalige forskjellig kallenavn på sånne bukser, men enkleste og mest forstålige er rutete bommulsbukser Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva heter klesmerket som ikke lyder ulikt korporal? Mener å huske at det er fransk og lager i hovedsak bukser og skjorter. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan er utvalget på Bogart i Tønsberg nå egentlig? Er det noe annet litt mer spennende enn ToS, PRL, Hugo Boss, Lacoste, Paul Smith osv. nå? Skal ditt til helgen, men vet ikke om jeg gidder å legge inn ekstra tid til handling viss det er ikke er noe annet enn det å få tak i. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan er utvalget på Bogart i Tønsberg nå egentlig?Er det noe annet litt mer spennende enn ToS, PRL, Hugo Boss, Lacoste, Paul Smith osv. nå? Skal ditt til helgen, men vet ikke om jeg gidder å legge inn ekstra tid til handling viss det er ikke er noe annet enn det å få tak i. Et søk på Bogart Tønsberg ga meg dette; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BRANDS D&G G-Star Tiger of Sweden Black Tiger of Sweden Silver Tiger jeans Paul Smith accessories PS Paul Smith Stenstrøms Boss Orange Acne jeans Filippa K Replay Nudie jeans The North Face Perfect Moment No Nationality (vår 08) Polo jeans(vår 08) Nike (vår 08) Stone Island (vår 08) Fred Perry shoes (vår 08) Tretorn (vår 08) Paul Smith sko Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen som skal til Steen og Stroem sitt 'eksklusive' shoppingopplevelse 17. april? Har lyst til aa dra selv, men har ikke muligheten. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vet ikke enda. Må se om jeg får tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå