Bebeluv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som veit om noen andre hvite jeans fra vårkolleksjonen utenom Dolce & Gabbana og Giorgio Armani? Sett på et annet merke også, men det klarte jeg selvfølgelig å glemme. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 bebeulv: Filippa K har, RL har, Acne har, Gant har m.fl. Sjekk ut de hvite buksene til Filippa K, de er gode. Selv ble det en Acne-bukse på meg i dag, samt en t-skjorte fra Gant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Takk takk har du noen sider? Er ikke så flink å finne frem på de forskjellige sidene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Lacoste, Filippa K, Acne, RL, Gant. Edit: Fikset link. Endret 18. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Takker Filippa K siden ble visst en liten Lacoste. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Trenger nye jeans, litt lys jeans farge. Noen som har noen tips? Syntes ikke Lacoste sine er så veldig bra. Vurderte disse fra Ralph Lauren, men noen som har noen bedre forslag? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SurfingElite, Ikke til den salgsprisen der ihvertfall. 59.99 er ikke akkurat mye for en bukse. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Disse buksene fra Diesel er ganske fine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da ble det en hvit Armani bukse. Litt for stor så legger den i varmtvann etterpå Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da ble det en hvit Armani bukse. Litt for stor så legger den i varmtvann etterpå Sleng inn et bilde så fort som mulig da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan slenge av bilde av buksa i kveld, men det blir bare buksa Siden jeg fyller ikke buksa godt nok, 32 var den minste størrelsen. Noen som veit om andre måter jeg kan få buksa mindre på? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan slenge av bilde av buksa i kveld, men det blir bare buksa Siden jeg fyller ikke buksa godt nok, 32 var den minste størrelsen. Noen som veit om andre måter jeg kan få buksa mindre på? Heh, ok. Du kan prøve tørketrommel. Det pleier å krympe de litt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SurfingElite,Ikke til den salgsprisen der ihvertfall. 59.99 er ikke akkurat mye for en bukse. Nå er klær veldig mye billigere i USA da og du må nok nesten regne ut i fra hva den ville kostet i Norge. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SurfingElite,Ikke til den salgsprisen der ihvertfall. 59.99 er ikke akkurat mye for en bukse. Nå er klær veldig mye billigere i USA da og du må nok nesten regne ut i fra hva den ville kostet i Norge. Buksene jeg linket til fra Diesel, var ment til deg. Glemte å quote. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De så pene ut de, men er det mulig å bestille fra en amerikansk side? Ser valutaen er EUR. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De så pene ut de, men er det mulig å bestille fra en amerikansk side? Ser valutaen er EUR. Tror ikke det dessverre. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kanskje jeg er heldig og finner en lignende i en Diesel butikk. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Har ligget syk fra søndag til i går, og da fant jeg den beste medisinen, shopping.. Plukket med meg: Sort jeans fra ToS Jeans (Jet Black) Brune spisse pensko (ToS) Rød tynn v-hals genser (Polo RL) Khaki farget chinos (Fillipa K, Steve) Og fant en nydelig trench fra Bertoni faktisk, gikk rett over rompen, khaki farget og lignet veldig på de fra Burberry. Uheldigvis hadde de ikke størrelsen min inne =/ Bilder kommer når telefonen er tilbake fra reperasjon Endret 20. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg har selv sett på noen chinos fra PRL, Homme. Vet du hvordan de er, kanskje du har et par hjemme? Passform osv. Endret 20. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Bukser generelt fra PRL har en veldig "gammeldags" og konservativ fitt, jeg har ihvertfall ikke sett noen enda som sitter pent på en av den yngre garde. Men har ingen selv nei, men har prøvd endel forskjellige modeller, og selger dem Endret 20. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå