MagnusW Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis man tar og samler opp det dere fra østkanten sier nå, så strider det litt mot det du sier nå. Østkanten er mye bedre, for der går man i den fargen man vil (og alle vil ikke gå i samme farge:))))))). Men dere tør ikke gå i rosa? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ut i fra hva han sier så vil de ikke. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis man tar og samler opp det dere fra østkanten sier nå, så strider det litt mot det du sier nå. Østkanten er mye bedre, for der går man i den fargen man vil (og alle vil ikke gå i samme farge:))))))). Men dere tør ikke gå i rosa? Hvem andre er fra østkanten? Og det er vel heller det at de som ikke går i rosa, de vil ikke gå i rosa? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jøss..hva er så galt med å gå i rosa? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en stygg farge.. Synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en stygg farge.. Synes jeg ihvertfall. Rosa er pent. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Støttes. Dessuten fremhever det hudfarven. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Støttes. Dessuten fremhever det hudfarven. Rosa fremhever også hårfargen. Spesielt til grønn-fargede og blå-fargede. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en stygg farge.. Synes jeg ihvertfall. Men, så er nå du goth og da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en stygg farge.. Synes jeg ihvertfall. Men, så er nå du goth og da. Rettelse. Emo-goth. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eller så er jeg en person som ikke liker rosa, men ellers er så og si normal. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eller så er jeg en person som ikke liker rosa, men ellers er så og si normal. Haha... nei du er syk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eller så er jeg en person som ikke liker rosa, men ellers er så og si normal. EMO. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis det får dere til å føle dere bedre: OK! Uansett så burde det ikke tas her i denne tråden, tror ikke det har så mye med saken å gjøre. Tror ingen bryr seg heller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eller så er jeg en person som ikke liker rosa, men ellers er så og si normal. Du liker ikke rosa, du liker ikke blomster, du liker ikke dikt. Du liker ikke gutter? (pssst. chick with dick) Rosa er genialt og friskt. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Slutt med den småe personhetsinga da. Ok, han liker ikke rosa, har det noe å si? Jeg syns ikke at rosa er direkte stygt, kan hende at jeg går med det en gang iblant. Men jeg bruker mest hvit som klesfarge til overkroppen. Farge er en smakssak, jeg syns ikke at noen skal kommentere en smak. Personer kan like mange forskjellige tinger,farger og alt mulig her i verden . Edit: Skrev fort, ble noen skrivefeil. Endret 5. august 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er enig med Tonio. Rosa er faktisk stygt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Farge er en smakssak, jeg syns ikke at noen skal kommentere en smak. Personer kan like mange forskjellige tinger,farger og alt mulig her i verden . Stiller meg nøytral i diskusjonen ellers, men på et forum, i en tråd som handler om mote og utseende, må det da være mulig å si at man ikke liker en viss stil? Hvis ikke er det lite vits i å ha denne tråden. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, det har du rett i. Smaksaken blir også påvirket av moten. Men, syns ikke at personer skal gå så langt med å si hvilken mote/farge de liker ved å oppføre seg på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå