PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har ikke vært innom Kamikaze på Gud vet hvor lenge, så jeg har dessverre ingen ide, bare lurte på hva vi snakket om/hvordan den så ut. dessverre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ok, får se om jeg finner modellnr/navn å ringe å høre Men har min tvil dessverre. Lenke til kommentar
armyyboy Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne Paula Abdul Reach for the stars pendant ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vet dessverre ikke om noen steder som fører det i Norge, men sjekk Ebay. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Onyx: gjør som meg å gå for en plain windbreaker fra RL (bytter farge vært år).Enhver garderobe burdte inneholde en plain windbreaker (også andre mer "spennende" jakker). Men ihvertfall, handleliste til mandag: 2* chinos, en khaki og en litt mørkere, evn. marineblå. Hvertfall en tynn hvit genser, sannsynligvis en hvit v-hals genser med blå kanter fra RL Windbreaker fra RL Og neste gang jeg er i Oslo: Tynt brunt belte. Litt mer sommerlig messengerbag Denne du tenker på? Har en slik på vei med foreldrene mine fra USA as we speak. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tee-Zee, Gratulerer med pen jakke. Skulle ønske jeg hadde familie i USA... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tee-Zee: Kan se ut som det er den modellen som er litt tykkere, men ellers er de prikk like Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Tee-Zee,Gratulerer med pen jakke. Skulle ønske jeg hadde familie i USA... Takk for det. Ja, det meste er jo ganske billig der for tiden. Tee-Zee: Kan se ut som det er den modellen som er litt tykkere, men ellers er de prikk like Den skulle visst være ganske tynn, men den over her var den eneste jeg fant på RL sin webshop. Gleder meg til de kommer hjem. Får håpe det er noe mer snacks til meg i bagasjen. Haha. Endret 13. mars 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Var innom Hans H. i går og de hadde en del PRL. Custom fit piqué-skjorter (4-5) farger, windbreaker og et par gensere fra, i tillegg til jeans (Polo Jeans da) og belter. Den windbreakeren kan hvertfall kjøpes på Hans H. for 1799. (eller var det 1699) Har ikke tid før lørdag, men jeg kunne trengt meg en windbreaker, så mulig det blir et kjøp. Forresten, noen som fant noe fint på nattåpent (bystasjonen)? Endret 13. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var innom Hans H. i går og de hadde en del PRL. Custom fit piqué-skjorter (4-5) farger, windbreaker og et par gensere fra, i tillegg til jeans (Polo Jeans da) og belter. Den windbreakeren kan hvertfall kjøpes på Hans H. for 1799. (eller var det 1699) Har ikke tid før lørdag, men jeg kunne trengt meg en windbreaker, så mulig det blir et kjøp. Forresten, noen som fant noe fint på nattåpent (bystasjonen)? Hvis man handler litt, så sparer man jo nesten på å ta seg en tur til USA. Den koster vel $150 på nettsidene til RL, så da sparer man en tusenlapp bare der. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har et lite spørsmål angående rådenim. Hvis det er sånn at den ikke slutter å "blø" før du har vasket den, kan det da bli merker på f.eks en lys sofa hvis man sitter i den en stund? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 ertestuing, Min rådenminbukse har gjort de hvite conversene mine blå på enkelte steder, så anbefaler å være forsiktig hvite ting. Jeg vet ikke hvor lenge du må bruke den før den slutter å 'blø'. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Anbefales overhode ikke ha sitte lenge i en hvit sofa med uvaskete rådenim jeans. Står også advarsler på flere av merkelappene til de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Helt riktig som de over sier, har selv hatt ikke så positive erfaringer fra det. Vask buksene minst en gang, eller mer før du tar de i bruk. Endret 14. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Takker for svar Kjekt å vite hvis man kjøper seg slike en gang Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det gjelder også lyse skinnseter i bil. Den tabben har jeg gjort, og det blir dyrt.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Helt riktig som de over sier, har selv hatt ikke så positive erfaringer fra det. Vask buksene minst en gang, eller mer før du tar de i bruk. Da forsvinner fort poenget med rådenim. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Og når vi først var inne på rådenim: Etter hva jeg har skjønt er de helt svarte utgavene av Acne max cash og Nudie thin finn bare å få kjøpt som rådenim. Er det jeg som tar feil, eller er det bare sånn? Jeg har så veldig lyst på en av dem helt svart, men ikke som rådenim Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Såvidt jeg vet er Acne Max Cash ikke rådenim. Det står at den inneholder blant annet 2% lycra. Går utifra at det betyr at den er behandlet, og det pleier å stå at det er rådenim, noe som det ikke gjorde. Swedish denim brand Acne are known for their simple yet stylish cuts as seem with this pair of Acne Max Cash jeans. The jet black low waisted skinny jeans are made with 2% lycra to allow for extra movement. They also have all the signature details the label is known for including rivet details on the back pockets and triple stitching at the inseam. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, det betyr bare at 98% av stoffet er bomull. Jeg har ingen erfaringer med Acne, men du kan trygt kjøpe en sort Nudie Thin Finn og sitte i en hvit sofa uten at den skal farge av. Svart farge på dongeri har helt andre egenskaper enn indigo og farger av mye mindre. Jeg har brukt mine Nudie-bukser i over 4 måneder og de har ikke farget av. Forøvrig er den dekket av et tynt silikonlag som gjør at de skinner litt mer og farger av mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå