Mountain Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva syns dere om skinnjakker? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg tipper et sted over NOK 200.000 (evt mye, mye mer ). Hadde ikke turd å gå med den jeg da.. Ikke det at den ville sett noe fin ut på mine fingre heller. Den så litt for diger ut. Hva syns dere om skinnjakker? Kommer i alle slags farger og fasonger, så det er litt vanskelig å svare på Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mange skinnjakker er ganske stilige, men de må passe resten av stilen. Blir som med veldig mye annet, egentlig. Noen er kule, andre ser ikke ut. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Svart, med hette. Kjøpte en for rundt en uke siden siden. Har ikke brukt den enda. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor kjøpte du den? Bilde? Jeg syns egentlig ikke hette er så tøft på skinnjakker. Virker som det er en litt mer come and go-greie, i motsetning til skinnjakker uten hette. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Høres rart ut med hette, ja.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enig, en av grunnene til at jeg kjøpte den. Kjøpte den på H&M. Ikke den butikken jeg kjøper mest klær, men jeg syns de har ganske mye fint. Kan ikke ta bilde nå. Ligner en del på denne, er også ganske tettsittende. http://images.saksfifthavenue.com/images/p...STL_300x400.jpg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er ikke det verste jeg har sett, men jeg foretrekker mer klassisk stil. Så ikke hør på meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Personlig så er jeg overhodet ikke fan av skinn generelt, men det passer vel kanskje for enkelte? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Merkelig. Den RL-piquen jeg kjøpte i går som er i small, er litt større enn de andre small-piqene fra RL jeg har. Kan det være riktig? Edit: Alle er custom fit-varianten. Endret 9. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du har vel muligens vaska dei andre, da. :---) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Merkelig. Den RL-piquen jeg kjøpte i går som er i small, er litt større enn de andre small-piqene fra RL jeg har. Kan det være riktig? Edit: Alle er custom fit-varianten. Det eneste jeg vet er at Lacsote osv er mye mindre i størrelsen enn RL. Den eneste grunnen i ditt tilfelle må jo være at du har vasket den. Lenke til kommentar
armyyboy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei:) Noen som vet hvor jeg kan finne Puma El ray? På internett butikk? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Har bestemt meg for å kjøpe enda et par solbriller fra Ray-Ban, da jeg har gode erfaringer med merket fra før. Modellene som er aktuell: RB 3025 RB 3311 Aviator RB 3250 RB 3211 Hvilke synes dere? Jeg er selvsagt åpen for forslag, men da ikke over 1500 kroner. (er flink til å miste solbriller) Endret 11. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vet ikke om det er "in" med pilotbriller lenger, jeg? Men det avhenger jo litt av ansiktsformen din om det passer til deg også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Pilotbriller er som jeans og converse, folk kommer alltid til å bruke det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Vet ikke om det er "in" med pilotbriller lenger, jeg? Men det avhenger jo litt av ansiktsformen din om det passer til deg også Ta en titt på Otticanet og de merkene som har solbriller for menn, alle har pilotbriller i katalogen sin. (på otticanet altså) Om de passer ansiktsformen min, tja, jeg må nesten ned til en optiker å se på utvalget av solbriller, men Ray-Ban er såpass vanlig at det regner jeg med de har. (for å teste hvordan de ser ut på meg) The question remains: Hva synes dere? (om de utvalgte modellene, ikke om pilotbriller generelt) Endret 11. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Likte egentlig ingen av modellene, skal se om jeg finner noen forslag litt senere. Er det noen her som har nyeste GQ som vet eller kan sjekke om Kamikaze har den genseren fra Gucci som er helt i starten inne? Er brukt inni en rutete dress, side 7 eller 8, rett etter bildet fra Prada. Grå med stor v-hals med de tradisjonelle "Gucci-stripene". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Snakker vi Mars-utgaven av GQ US? Hm, det er en Gucci-dress, type rutete, på side 9 og 10 i GQ USA rett efter en CK side. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Korrekt, jeg som mixa litt (hadde ikke bladet forand meg). Har du noen ide? (Altså GQ USA) Endret 11. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå