Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tipper et sted over NOK 200.000 (evt mye, mye mer :)).

Hadde ikke turd å gå med den jeg da.. Ikke det at den ville sett noe fin ut på mine fingre heller. Den så litt for diger ut.

Hva syns dere om skinnjakker? :)

Kommer i alle slags farger og fasonger, så det er litt vanskelig å svare på ;)

Lenke til kommentar

Merkelig. Den RL-piquen jeg kjøpte i går som er i small, er litt større enn de andre small-piqene fra RL jeg har. Kan det være riktig?

Edit: Alle er custom fit-varianten.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Merkelig. Den RL-piquen jeg kjøpte i går som er i small, er litt større enn de andre small-piqene fra RL jeg har. Kan det være riktig?

Edit: Alle er custom fit-varianten.

Det eneste jeg vet er at Lacsote osv er mye mindre i størrelsen enn RL. Den eneste grunnen i ditt tilfelle må jo være at du har vasket den.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er "in" med pilotbriller lenger, jeg? Men det avhenger jo litt av ansiktsformen din om det passer til deg også :)

Ta en titt på Otticanet og de merkene som har solbriller for menn, alle har pilotbriller i katalogen sin. (på otticanet altså)

Om de passer ansiktsformen min, tja, jeg må nesten ned til en optiker å se på utvalget av solbriller, men Ray-Ban er såpass vanlig at det regner jeg med de har. (for å teste hvordan de ser ut på meg)

The question remains: Hva synes dere? (om de utvalgte modellene, ikke om pilotbriller generelt)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Likte egentlig ingen av modellene, skal se om jeg finner noen forslag litt senere.

Er det noen her som har nyeste GQ som vet eller kan sjekke om Kamikaze har den genseren fra Gucci som er helt i starten inne? Er brukt inni en rutete dress, side 7 eller 8, rett etter bildet fra Prada. Grå med stor v-hals med de tradisjonelle "Gucci-stripene".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...