Onyx Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, RL-jakke. Må ha meg en ny vårjakke. Får vel titte på noen windbreakers fra RL og Lacoste i morgen. Den jakka heter forøvrig Fischer Quilted Jacket. Andre tips? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal til USA til sommeren. New York. Er klær generelt billigere der? Satser på hamstring, men er det langt billigere? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Onyx: gjør som meg å gå for en plain windbreaker fra RL (bytter farge vært år). Enhver garderobe burdte inneholde en plain windbreaker (også andre mer "spennende" jakker). Tenkte at jeg skulle bli flinkere til å poste litt bilder nå siden vi fikk egen bildetråd, men nå ble mobilen akkurat sendt til reperasjon, så vet ikke når den er tilbake. For nå er blazeren min ferdig, og synes selv den ble ganske bra, men kommer med bilder når mobilen er tilbake. Men ihvertfall, handleliste til mandag: 2* chinos, en khaki og en litt mørkere, evn. marineblå. Hvertfall en tynn hvit genser, sannsynligvis en hvit v-hals genser med blå kanter fra RL Windbreaker fra RL Og neste gang jeg er i Oslo: Tynt brunt belte. Litt mer sommerlig messengerbag Endret 7. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal til USA til sommeren. New York. Er klær generelt billigere der? Satser på hamstring, men er det langt billigere? Ja. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Homme: Skal ta en titt på winbreakere fra RL og Lacoste i morgen. Må nesten se og prøve. Endret 7. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
armyyboy Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Noen som vet hvor jeg kan finne Puma El ray? På internett butikk? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Homme: Skal ta en titt på winbreakere fra RL og Lacoste i morgen. Må nesten se og prøve. Kjøpte meg akkurat en windbreaker fra RL. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skal til USA til sommeren. New York. Er klær generelt billigere der? Satser på hamstring, men er det langt billigere? Ja. Absolutt, veldig mye billigere. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? Ta turen til Tiffany & Co i London eller New York, det er jo opplevelsen verdt også. Tror nærmeste Tiffany butikk er i Tyskland... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? Ta turen til Tiffany & Co i London eller New York, det er jo opplevelsen verdt også. Tror nærmeste Tiffany butikk er i Tyskland... Takk for tipset, det er nok London som blir mest aktuelt (da kan det utgiftsføres ). Endret 8. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Da er jeg tilbake fra shopping (og et lite selskap). Ble en jakke fra Boomerang, type vårjakke, en RL-pique og en Tiger Idol. Alt i alt fornøyd på min bursdag. Endret 8. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Gratuler med dagen, Onyx Legg gjerne ut bilder i den nye tråden! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Burde kanskje ikke ta med kjæresten til Tiffany, det kan bli dyyyyrt... Erfaring... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? Ta turen til Tiffany & Co i London eller New York, det er jo opplevelsen verdt også. Tror nærmeste Tiffany butikk er i Tyskland... Takk for tipset, det er nok London som blir mest aktuelt (da kan det utgiftsføres ). Jenter (i hvert fall de som er verdt å satse på) elsker Tiffany & Co. Du kan ikke gjøre feil, mao. Kjøpte selv denne til min kjære: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jenter (i hvert fall de som er verdt å satse på) elsker Tiffany & Co. Du kan ikke gjøre feil, mao. Kjøpte selv denne til min kjære: Tenker meir på ala dette (...og priser gud for at min kjære ikkje er tech-savvy) Er ringer som dette mulig å oppdrive i londonfillialen, eller må eg heilt til NY? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøpte selv denne til min kjære: Hvordan var responsen, veldig fornøyd? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå er ikke jeg den som har mest peiling på smykker, men det det var ikke noe pent etter min mening. Det er jo bare navnet til produsenten, mao. logoflash. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor mye koster egentlig den ringen..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg tipper et sted over NOK 200.000 (evt mye, mye mer ). Endret 9. mars 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå