Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onyx: gjør som meg å gå for en plain windbreaker fra RL (bytter farge vært år).

Enhver garderobe burdte inneholde en plain windbreaker (også andre mer "spennende" jakker).

Tenkte at jeg skulle bli flinkere til å poste litt bilder nå siden vi fikk egen bildetråd, men nå ble mobilen akkurat sendt til reperasjon, så vet ikke når den er tilbake.

For nå er blazeren min ferdig, og synes selv den ble ganske bra, men kommer med bilder når mobilen er tilbake.

Men ihvertfall, handleliste til mandag:

2* chinos, en khaki og en litt mørkere, evn. marineblå.

Hvertfall en tynn hvit genser, sannsynligvis en hvit v-hals genser med blå kanter fra RL

Windbreaker fra RL

Og neste gang jeg er i Oslo:

Tynt brunt belte.

Litt mer sommerlig messengerbag

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? :)

Ta turen til Tiffany & Co i London eller New York, det er jo opplevelsen verdt også. Tror nærmeste Tiffany butikk er i Tyskland...

Takk for tipset, det er nok London som blir mest aktuelt (da kan det utgiftsføres :) ).

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Er ringer o.l. fra Tiffany's å oppdrive her til lands? :)

Ta turen til Tiffany & Co i London eller New York, det er jo opplevelsen verdt også. Tror nærmeste Tiffany butikk er i Tyskland...

Takk for tipset, det er nok London som blir mest aktuelt (da kan det utgiftsføres :) ).

Jenter (i hvert fall de som er verdt å satse på) elsker Tiffany & Co. Du kan ikke gjøre feil, mao. :)

Kjøpte selv denne til min kjære:

post-7722-1205023011_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jenter (i hvert fall de som er verdt å satse på) elsker Tiffany & Co. Du kan ikke gjøre feil, mao. :)

Kjøpte selv denne til min kjære:

Tenker meir på ala dette (...og priser gud for at min kjære ikkje er tech-savvy)

Er ringer som dette mulig å oppdrive i londonfillialen, eller må eg heilt til NY?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...