Xtra Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen andre steder enn Vincci som fører RL i Bergen? Ser etter denne. (nei, jeg spiller ikke golf, men den var stilig) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vincci er eneste jeg vet om i Bergen, tviler på at andre butikker selger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vincci er eneste jeg vet om i Bergen, tviler på at andre butikker selger. Har sett PRL Jeans på T12, og jeg tror jeg så noe på Hans H. Får ta en tur innom der i løpet av helgen eller noe slikt, så kan jeg finne ut hvor mye de har av RL Tenk å kunne shoppe på ralphlauren.com, nå som dollarkursen er på (ca) 5,1 Da hadde en virkelig fått valuta for pengene Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Deilig å være norsk i USA nå ja. Ralph Lauren er en del dyrere enn butikker her i USA, så jeg skal virkelig hamstre før jeg drar hjem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 I den prisklassen tror jeg faktisk at jeg holder meg til LV. Jeg vet at kvaliteten er der, og det er fine bagger. Han er Keepall 45 med skulderreim, og den er fin, eneste problemet er at den er standard, og alle han en lik, men fake. Akkurat derfor har eg mista all lyst på LVs "Monogram"-serier. Bally er [heldigvis] ikkje så ettertrakta på counterfeit-markedet (enda). Kva med denne fra Gucci, da? (Har iallfall veldig lyst på den sjølv :-) ) Mulholland Brothers har også eit par greie bagger (OK pris, også): http://www.amazon.com/Momentum-Mulholland-...515&sr=1-21 http://www.amazon.com/Mulholland-Brothers-...515&sr=1-11 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mulholland Brothers baggene var vel ikke veldig mye å skryte av. Syntes Tumi sine er ganske så mye finere. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Smak og behag - sjølv syns eg baggene fra Tumi er direkte kjedelige. Kvaliteten er derimot (iflg. Robbie, iallfall) upåklagelig. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Syntes ikke du den siste MB baggen du nevner ser relativt kjedelig ut også? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det faktum at den er utført i ganske så fin lær gjer at eg liker den bedre enn den Tumi-baggen som Robbie foreslo. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ralph Lauren Pique VS Lacost Pique, hva foretrekker dere? Endret 7. mars 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 I den prisklassen tror jeg faktisk at jeg holder meg til LV. Jeg vet at kvaliteten er der, og det er fine bagger. Han er Keepall 45 med skulderreim, og den er fin, eneste problemet er at den er standard, og alle han en lik, men fake. Akkurat derfor har eg mista all lyst på LVs "Monogram"-serier. Bally er [heldigvis] ikkje så ettertrakta på counterfeit-markedet (enda). Kva med denne fra Gucci, da? (Har iallfall veldig lyst på den sjølv :-) ) Mulholland Brothers har også eit par greie bagger (OK pris, også): http://www.amazon.com/Momentum-Mulholland-...515&sr=1-21 http://www.amazon.com/Mulholland-Brothers-...515&sr=1-11 Husker du dimensjonene på den Gucci baggen? Ralph Lauren Pique VS Lacost Pique, hva foretrekker dere? Ralph Lauren, definitivt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ralph Lauren Pique VS Lacost Pique, hva foretrekker dere? Ralph Lauren custom fit Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tror det kanskje blir solbriller fra Dyrberg/Kern i år. Greit med to års garanti når jeg vet garantert at jeg kommer til å herpe de i løpet av to uker:-) Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei. Lurte på en ting, er det muliig å låne klær fra butikker for ei dag? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det kommer helt ann på butikken tror jeg. Det er nok ikke vanlig, da må du heller deponere på klærne. DVS du kjøper de og avtaler å komme tilbake med det du bestemmer deg for å ikke ha, så får du pengene tilbake! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kommer ann på hva du skal med dem. Skal du bare låne for å bruke selv håper jeg virkelig ingen gjør det, men har erfart at flere butikker låner ut klær for endag til amatørphotoshoots. Jeg har ihvertfall fått lånt hva jeg vil til diverse prosjekter o.l. Og vi låner viss du har en god grunn, du må da selfølgelig betale et depositum som du får tilbake når vi får klærne og ser at de ikke er brukt uforsvarlig og er tilnærmet like pene som da de gikk ut av butikken. Må nesten følge tradisjonen og gå til innkjøp av en plain Polo RL windbreaker snart (til mandag?). De tre siste årene har hatt vært sin windbreaker, men spørsmålet i er fargevalg. Har hatt khaki, marineblå, og lysebrun, og skal ikke ha hvit, så ender vel da opp med den sorte. Elsker de jakkene, passer perfekt til shorts og en enkel overdel utover sommerkveldene. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ei venninne av meg lurer sterkt på om det er mulig å få tak i noen av t-skjortene, type dame, som selges på Planet Earth? Nettbutikker eller butikker i Trondheimsområdet, helst. Bumper denne, og det kan være hvorsomhelst i landet, eller nettbutikk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er en Ralph Lauren jakke, sant? Om det blir overkill? Det minner litt for mye om ridning kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå