Xtra Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg gikk for en ToS dressskjorte, herlig fit. Slips har jeg fra før, og da er vel det meste klart for rosettballet, bortsett fra at jeg må pusse dress-skoene mine. Endret 27. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ToS sine skjorter sitter generelt sett veldig godt på oss i norden. Det er likevel ikkje som å få den skreddersydd, da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva synes folket om disse skoene? Desert Boots fra Opening Ceremony. Noen som vet om de selges i Norge? Edit: Rett bilde nå. Desert Boots er kult, men ikke i rosa. Jeg ville fraråde deg å lese den bloggen du har linket fra. De få sakene jeg leste der var det mest kunnskapsløse våset jeg har hørt om herreklær på lang tid. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant skoene på men.style.com og googlet etter dem for å finne info, som igjen førte meg til bloggen som bildet ligger på. Jeg tror at skoene har en beige-grå-hvit-aktig farge og at det heller er noe feil med hvitbalansen som får dem til å se rosa ut. De er forøvrig tilgjengelig i mørkegrått også. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har bilder av alt Kristian Aadnevik viste på Milan Fashion Week? Har sett noen bilder i aviser og lignende, men det var ikke så altfor mye. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vet noen hvor man kan få kjøpt Ralph Lauren klær utenom Sten & Strøm? Ikke det at de ikke har fine gensere der, har sett meg ut en til 999,- som er mørk blå med rødt merke, men er ingen stor fan av stoffet. Synes den var veldig myk, liker heller tynnere, noe stivere gensere. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kjøp på nett eller ta deg en tur til US. Vet ikke hvor Ralph Lauren selges utenom på Sten nei. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har vel litt både på Tatler og Paleet, så vidt eg kan huske. RL har dei jo rundt om. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vet noen hvor man kan få kjøpt Ralph Lauren klær utenom Sten & Strøm? Ikke det at de ikke har fine gensere der, har sett meg ut en til 999,- som er mørk blå med rødt merke, men er ingen stor fan av stoffet. Synes den var veldig myk, liker heller tynnere, noe stivere gensere. Som nevnt, Tatlerhuset i Bogstadveien eller Tatler på Paleet samt Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Plukket med meg en toknaps marineblå blazer fra ToS i dag, så nå gjennstår bare å finne to gullknapper av passe størrelse som skal byttes med de orginale. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trenger ny carry-on før sommeren. Vi hadde vel dette spørsmålet oppe tdligere, men kom aldri fram til noen konklusjon. Noen som har gode tips å komme? PFT, HC Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spørsmål, hvordan kan man i det hele tatt vurdere slim-fit jeans ? Ser bare helt rart ut, men er kanskje bare meg ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger ny carry-on før sommeren. Vi hadde vel dette spørsmålet oppe tdligere, men kom aldri fram til noen konklusjon. Noen som har gode tips å komme? PFT, HC Tumi? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spørsmål, hvordan kan man i det hele tatt vurdere slim-fit jeans ? Ser bare helt rart ut, men er kanskje bare meg ? Synes det er stilig, jeg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger ny carry-on før sommeren. Vi hadde vel dette spørsmålet oppe tdligere, men kom aldri fram til noen konklusjon. Noen som har gode tips å komme? PFT, HC Tumi? Tumi fungerer bra! Stemmer det at prisene på produktene kun kommer opp om du er i US eller UK? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Trenger ny carry-on før sommeren. Vi hadde vel dette spørsmålet oppe tdligere, men kom aldri fram til noen konklusjon. Noen som har gode tips å komme? PFT, HC Tumi? Tumi fungerer bra! Stemmer det at prisene på produktene kun kommer opp om du er i US eller UK? Det kan stemme, ja. Tumi er et godt alternativ, men jeg tenker også på noe bag-aktig EDIT: Nå vet jeg at Tumi har noen bager, men for å si det på en enklere måte da. Jeg er ikke så veldig interessert i "små" carry-on trillebagger. Har allerede en flere. Endret 4. mars 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Veldig glad i denne fra Tumi, jeg. Mer "casual" enn de andre trillebagene jeg har, som jo er beregnet for forretningsreiser (og business segmentet generelt). Fungerer også bra når man skal sove over hos kjæresten o.l. Link: http://www.tumi.com/travel_luggage/limited...m?modelid=87762 Endret 6. mars 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, den linka du til forrige gang. Den ser bra ut, men hvordan er kvaliteten? Og pris? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har sjølv ein lignande bag (i lær, ikkje stoff) fra Bally, og den fungerer veldig bra. Den er 1-2 år gammal no, så tipper den er ute av produksjon (fann den ikkje på bally.com), men Bally har fleire gode weekendbag-er. Relativt stiv pris (6-7000,-), men veldig god kvalitet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 I den prisklassen tror jeg faktisk at jeg holder meg til LV. Jeg vet at kvaliteten er der, og det er fine bagger. Han er Keepall 45 med skulderreim, og den er fin, eneste problemet er at den er standard, og alle han en lik, men fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå