thrice Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Surfingelite, Føl deg fri til å gi oss noen av disse sidene. Jeg hadde ihvertfall satt pris på det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Surfingelite,Føl deg fri til å gi oss noen av disse sidene. Jeg hadde ihvertfall satt pris på det. Skal lete i gamle bestillinger på mailen min. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Woho! Etter at jeg kjøpte mine aller første R.M. Williams boots, har jeg lenge vurdert å bestille et par i brunt. I dag var jeg derimot så heldig å finne noen på Steen og Strøm. Prisen på disse? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det noko interesse for ein tråd der ein kan vise fram klesplagg ein har kjøpt. "Hva var det siste klesplagget du kjøpte" eller noko sånt? Ein fordel med bilete i ein sånn tråd, du finn vel normalt det på internett. Så, vad tycks? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kamikaze hadde ikkje tatt inn skoa (forrige side v/vanlig visning). Blei heller et par lyse sommersko fra Gucci. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Zeph: Høres ut som en god ide, men da må den være sticky, ellers skjer det samme som "hva har du på deg i dag" tråden, som var litt aktiv før den forsvant helt. Gratuler Henrik, vet du om de kom til å ta dem inn? Idag kom min Vic Beckham (for Marc Jacobs) tee =D Endret 25. februar 2008 av Homme Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Takk. Dei hadde ingen planer om å ta inn skoa, dessverre. :-/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Surfingelite,Føl deg fri til å gi oss noen av disse sidene. Jeg hadde ihvertfall satt pris på det. Skal lete i gamle bestillinger på mailen min. Det hadde vært hyggelig om du deler disse sidene med oss. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er det noko interesse for ein tråd der ein kan vise fram klesplagg ein har kjøpt. "Hva var det siste klesplagget du kjøpte" eller noko sånt? Ein fordel med bilete i ein sånn tråd, du finn vel normalt det på internett. Så, vad tycks? Ja, men da ønsker ihvertfall jeg at det kun skal være bilder. En regel kan være at man skriver pris/merke/innkjøpssted. Regner med at det er mulighet for å vise frem antrekk også? alâ 'hva har du på deg i dag?' Endret 25. februar 2008 av thrice Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hva synes folket om disse skoene? Desert Boots fra Opening Ceremony. Noen som vet om de selges i Norge? Edit: Rett bilde nå. Endret 25. februar 2008 av contaminated Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 nei fy og foi, de må du ikke kjøpe^^ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da har jeg kjøpt meg en Ralph Lauren-vest. Har lenge hatt lyst på en slik "golf-vest" med sånne ruter. Synes denne var meget lekker så da måtte jeg bare ha den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) contaminated, de må du ikke finne på å kjøpe som Hanne sier. For å si det rett ut, de var stygge! Endret 25. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fin vest Teggy^^ Jeg er forbanna på See by Chloe. Vaska en singlet på 30 grader, noe den burde ha tålt, den var ikke like fin etterpå. Shit Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Woho! Etter at jeg kjøpte mine aller første R.M. Williams boots, har jeg lenge vurdert å bestille et par i brunt. I dag var jeg derimot så heldig å finne noen på Steen og Strøm. Prisen på disse? 3599 NOK. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Nei, jeg har ikke tenkt til å kjøpe skoene, bare lurer. Skjønner an den avlange ankelen og fargen ser snål ut for noen, men jeg mener de likevel ser bedre ut enn f.eks slip-ons fra Vans som man ser overalt. Det jeg likte med dem var den tynne sålen. Den er dessuten laget av lær, og det er ikke ofte man finner sko som er laget på gamlemåten. Jeg hadde egentlig forestilt meg at de ville se ut som alminnelige sko i semsket skinn når man bruker de, men når jeg tenker meg om må man ha en forholdsvis bred bukse for å kunne dekke den avlange ankeldelen. Endret 26. februar 2008 av contaminated Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ei venninne av meg lurer sterkt på om det er mulig å få tak i noen av t-skjortene, type dame, som selges på Planet Earth? Nettbutikker eller butikker i Trondheimsområdet, helst. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva ligger Tiger of Swedens dress-skjorter på? (ca. pris) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tusenlappen og opp i 1200, trur eg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) 899,- til 1199,- (Bortsett fra Silver Label) Endret 27. februar 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå