Xtra Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjøpte meg en Lacoste mørkeblå piqué i dag på Lacoste-butikken på Xhibition. (800) Må si meg meget fornøyd med stoffet og hvordan den sitter, men det var ikke akkurat en verden i forskjell mellom PRL og Lacoste sine piquéskjorter... Det blir ball snart, er vel om ca en og en halv uke, og da har jeg kjøpt dress, jeg har pensko fra før, men da mangler jeg skorte og slips. Dressen er svart, med pinstripes. Det skal sies at de er litt mindre markante enn de man vanligvis ser på dresser til "rimelige" priser. Jeg har fått tips om ToS sine skjorter, men hva ligger de på? Det er nok verdt å nevne at vi først skal spise på hotell, så på en nattklubb, så stivpyntet er ikke akkurat det jeg tenker på. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Woho! Etter at jeg kjøpte mine aller første R.M. Williams boots, har jeg lenge vurdert å bestille et par i brunt. I dag var jeg derimot så heldig å finne noen på Steen og Strøm. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I hvilken anledning skal du bruke dem? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Robbiedeluxe, Smoothe boots, men hvis du har buksene innenfor blir det veldig flashback fra S&S-selgerne med et overdrevent brunkremforbruk. Edit: Har fundert på noe av det samme selv, men mye av det pene jeg har funnet koster for mye akkuart nå. Hva tror dere om noe som dette? ( den svarte modellen) http://www.yesstyle.com/en/Product.aspx?pi...ction=bags& Endret 24. februar 2008 av thrice Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det kun Kamikaze som fører sko fra Gucci i osloområdet? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er bare Kamikaze som fører Gucci i Norge. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er bare Kamikaze som fører Gucci i Norge. Stemmer det, ja. Veit du om dei har desse skoa? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Frekke! Vet ikke om de har dem inne nei, er de "mainline", eller kun ss08? Kan ikke huske å ha sett dem før faktisk. Men viss du finner ut at Kamikaze har dem, rop ut Får forresten min Vic Beckham for Mark Jacobs tee i morgen =) Siste som var igjen i L hos MJ i København, men litt flaks må man ha;) Endret 24. februar 2008 av Homme Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 De var fete Henrik. Pris? ^^ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Usikker på kolleksjonen - fann dei berre pga. random surfing på Neiman. $440. Skal sjekke det opp på Kamikaze på tirsdag, om eg klarer å presse inn eit besøk mellom møter. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Synd ikke nettbutikken til Lacoste og RL sender internasjonalt. De har hyggelige priser på piquene sine. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Var innom en Dansk internettside hvor de selger sko, men kommer IKKE på navnet. Noen som vet om Danske inettsider som selger sko? Sneakers osv.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 http://sneakershop.dk/ ? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Yes, takk skal du ha Det var ikke værre nei.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I hvilken anledning skal du bruke dem? Til hverdag&fest - men spesielt om vinteren er det behagelig å gå med RM Williams. Synes det er noe av det tøffeste man kan ha av sko, egentlig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er pene sko, men har en liten fobi mot hempene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skoletter, eller ankelboots, er kult. Dine er spesielt fine Robbie Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Whiskey setter ikke flekker? =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei, det gjør nok ikke det. Jeg fikk forleden et glass rødvin over meg som mirakuløst ikke satte flekker, forresten. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Synd ikke nettbutikken til Lacoste og RL sender internasjonalt. De har hyggelige priser på piquene sine. Tro meg du finner butikker som er ganske så mye billigere enn de offisielle nettbutikkene. Endret 25. februar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå