Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Lacoste mørkeblå piqué i dag på Lacoste-butikken på Xhibition. (800)

 

Må si meg meget fornøyd med stoffet og hvordan den sitter, men det var ikke akkurat en verden i forskjell mellom PRL og Lacoste sine piquéskjorter...

 

Det blir ball snart, er vel om ca en og en halv uke, og da har jeg kjøpt dress, jeg har pensko fra før, men da mangler jeg skorte og slips.

 

Dressen er svart, med pinstripes. Det skal sies at de er litt mindre markante enn de man vanligvis ser på dresser til "rimelige" priser.

 

Jeg har fått tips om ToS sine skjorter, men hva ligger de på?

 

Det er nok verdt å nevne at vi først skal spise på hotell, så på en nattklubb, så stivpyntet er ikke akkurat det jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Robbiedeluxe,

Smoothe boots, men hvis du har buksene innenfor blir det veldig flashback fra S&S-selgerne med et overdrevent brunkremforbruk.

 

Edit: Har fundert på noe av det samme selv, men mye av det pene jeg har funnet koster for mye akkuart nå. Hva tror dere om noe som dette? ( den svarte modellen)

http://www.yesstyle.com/en/Product.aspx?pi...ction=bags&

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Frekke! Vet ikke om de har dem inne nei, er de "mainline", eller kun ss08?

Kan ikke huske å ha sett dem før faktisk. Men viss du finner ut at Kamikaze har dem, rop ut :)

 

Får forresten min Vic Beckham for Mark Jacobs tee i morgen =) Siste som var igjen i L hos MJ i København, men litt flaks må man ha;)

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...