Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heisann. jeg skal bestille noen varer fra skatewearhouse.com, og lurer på noe angående frakt/betaling. føler ikke at jeg trenger noen egen tråd for dette. det jeg lurer på er om de tar betaling på oppkrav? er egentlig ikke så keen på å forhåndsbetale.
plx halp

Du får vel opp betalingsmåter før du gjennomfører bestillingen?

Men erfaringsmessig er det få utenlandske nettbutikker som tilbyr oppkrav til Norge.

Men ser ikke helt problemet med å forhåndsbetale så lenge det er en seriøs butikk.

 

Forhåndsbetaling ? Hvis du tenker på kredittkort så er det vanligvis sikkert. Hvis du tenker på bankoverføring så er det vanligvis å fraråde. Kredittkortselskapene sørger for at du har en mulighet til å få reversert transaksjonen. Bankoverføring får du ikke reversert.

Lenke til kommentar
Forhåndsbetaling ? Hvis du tenker på kredittkort så er det vanligvis sikkert. Hvis du tenker på bankoverføring så er det vanligvis å fraråde. Kredittkortselskapene sørger for at du har en mulighet til å få reversert transaksjonen. Bankoverføring får du ikke reversert.
så det er ikke noe stress å skrive inn kredittkortnummer og slikt?
Lenke til kommentar

Tigerdip:

Fillipa K har/hadde en helt clean lysbrun en, har ikke sett den på en liten stund så kan godt hende den var på vinterkolleksjonen (evn. er det bare vi som ikke tar den inn lengre).

Også litt usikker på om den var 100% bomull, kan sjekke det opp i morgen, evn. sjekke andre alternativer.

Lenke til kommentar
Tigerdip:

Fillipa K har/hadde en helt clean lysbrun en, har ikke sett den på en liten stund så kan godt hende den var på vinterkolleksjonen (evn. er det bare vi som ikke tar den inn lengre).

Også litt usikker på om den var 100% bomull, kan sjekke det opp i morgen, evn. sjekke andre alternativer.

 

Jeg kan ikke huske å ha sett den på s&s. Men nå ser jo vanligvis ikke jeg etter den type klær. Tips mottas med takksigelser og stor glede :)

Lenke til kommentar
De koster?

Underkant av NOK 5.000

-- pr stk, that is. :)

 

Det var faktisk litt dyrt for en PRL pique. Jeg har kjøpt dyrere ting, men da kjøper jeg heller 5-6 PRL piquer som ikke er kashmir :)

 

Er jo tross alt ikke en vanlig pique. De har disse på Ferner? Må sjekke ut. Er dog litt i tynneste laget til at PRL piquer sitter heeeeelt pent. Lacoste-snittet passer meg bedre. Men RL kan cashmere, beste er å stå på ski i en deilig cashmeregenser. Vet ikke om de fortsatt lager de sinnsykt deilige(og forsåvidt sinnsykt dyre) cashmere-sokkene? De er herlige.

 

...og da var dessuten tråden tilbake i Mine Innlegg...

Lenke til kommentar

er det vanlig å måtte sende bilde av pass og kredittkort når man bestiller klær fra utlandet? jeg bestiller fra www.skatewearhoues.com og jeg må visstnok ta bilde av pass, kredittkort og en lapp med underskrift og sende via mail til de.

Endret av funkyboJ
Lenke til kommentar
er det vanlig å måtte sende bilde av pass og kredittkort når man bestiller klær fra utlandet? jeg bestiller fra www.skatewearhoues.com og jeg må visstnok ta bilde av pass, kredittkort og en lapp med underskrift og sende via mail til de.

Øøøh.. Høres ut som en scam. Det hadde jeg ikke tatt for god fisk. Ta kontakt og hør litt mer ang. det der. Virker heller tvilsomt.

Lenke til kommentar
er det vanlig å måtte sende bilde av pass og kredittkort når man bestiller klær fra utlandet? jeg bestiller fra www.skatewearhoues.com og jeg må visstnok ta bilde av pass, kredittkort og en lapp med underskrift og sende via mail til de.

Øøøh.. Høres ut som en scam. Det hadde jeg ikke tatt for god fisk. Ta kontakt og hør litt mer ang. det der. Virker heller tvilsomt.

www.vildublisvindlet.com lol

Lenke til kommentar
Har vært borti å måtte sende kopi av siste bill for å bekrefte billing address, samt signatur, men alt det der høres vel en liten tanke tvilsomt ut.

Ja, det har jeg også vært borti. Men dette her er som "eBay"-mailen jeg fikk for litt siden hvor jeg måtte bekrefte kortnummer med datoer og de tre tallene bak, kode på eBay-kontoen og brukernavn og stort sett det meste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...