Homme Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Takk Gahh hater å sitte å vente på taxi =/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå tror jeg nesten jeg har alle fargene på PRL piqueene. Får et par hver gang mormor og bestefar fra england kommer, og de er her i helgen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heisann. Dette er info om et lagersalg av Naracamicie og andre kolleksjoner, hvis noen skulle være interessert. http://www.facebook.com/group.php?gid=6267652874 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Minimumshøyden var 180 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 heisann. jeg skal bestille noen varer fra skatewearhouse.com, og lurer på noe angående frakt/betaling. føler ikke at jeg trenger noen egen tråd for dette. det jeg lurer på er om de tar betaling på oppkrav? er egentlig ikke så keen på å forhåndsbetale. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Louis Vuitton kom med en liten film i dag. Synes den var bra. Noen andre som har sett den? http://www.louisvuitton.com/web/flash/inde...mp;langue=en_GB Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Haute couture, Siktet du til 'Core Values' filmen? Synes er fin, men skjønte ikke helt hva den hadde med LV å gjøre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 heisann. jeg skal bestille noen varer fra skatewearhouse.com, og lurer på noe angående frakt/betaling. føler ikke at jeg trenger noen egen tråd for dette. det jeg lurer på er om de tar betaling på oppkrav? er egentlig ikke så keen på å forhåndsbetale.plx halp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du får vel opp betalingsmåter før du gjennomfører bestillingen? Men erfaringsmessig er det få utenlandske nettbutikker som tilbyr oppkrav til Norge. Men ser ikke helt problemet med å forhåndsbetale så lenge det er en seriøs butikk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Haute couture,Siktet du til 'Core Values' filmen? Synes er fin, men skjønte ikke helt hva den hadde med LV å gjøre. Tenker på core values filmen, ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvor får jeg kjøpt skolisser? Kjøpte meg nye sko, men fulgte bare med en ekstra skolisse, og jeg tenkte å kjøre noe a la dette: http://www.fieggen.com/shoelace/checkerboardlacing.htm Men føler det ser teit ut med det på bare én sko. Så jeg er på jakt etter streite, flate, hvite lisser. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg så flere skolisser på XXL senest for en måned siden. Andre sportsbutikker har vel muligens også skolisser. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Stress hadde hvertfall haugevis av lisser før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ah, nettbutikken eller den fysiske? Finner liksom ikke noe i nettbutikken til verken Stress eller XXL. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som har heite tips til hvor jeg kan få kjøpt en skjorte? Tenker langermet. Passform er alfa omega, så det kan ikke være over nettet. Må være i Bergen og omegn. Skjorten jeg bruker på jobben sitter slik den skal, og har lært hvor viktig det er. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvilken prissklasse og kroppstype har du? Er du slank så er ToS er sikkert og rimelig valg, og legg på et par hundre lapper å få sydd den til. Er du litt større så ville jeg valgt Polo RL, veldig gode skjorter, men ikke like slimme som ToS sine (bortsett fra kanskje Custum Fit'ene) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg velger å kalle meg selv Slim (tynn ). Hvor finner jeg disse ToS? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er lite kjent i Bergen, men mener å huske at Vincci selger RL, så er alltids en sjans for at de også selger Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå