Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt to dongeribukser siden jeg gikk på barneskolen. På tide å oppgradere.

Du bør prøve Acne (www.acnejeans.com) om du er ute etter stilrene, behagelige jeans med et vanvittig bra utseende. Koster omtrent 1500,-.

Fant noen par av de til 600-800 kroner i går. :)

Lenke til kommentar
Ikke kjøp jeans på dressmann, de suger seriøst hest. Null passform, null kvalitet. (Ikke at Lindeberg er noe bedre).

Kommer an på. Kjøper man McGordon så stemmer det du sier, men Batistini er faktisk et kvalitetsmerke når det gjelder jeans. Iallfall noen modeller. Snittet er helt perfekt mtp passform. Det synes iallfall jeg.

Buksene mine er batistini, og de er heeerlige!

Lenke til kommentar
God markedsføringstaktikk. Først skrur de opp prisen med 500%, så setter de den ned med 50%. :thumbup:

*Ringe styret til alle store moteselskaper i verden og si* :

 

"He's on to us!!!" :wallbash:

 

 

ANyways: Gikk en tur i Oslo med en kammerat (flytter dit om noen uker). Da så vi en gjeng på 3 gutter og tre jenter..

 

2 av guttene hadde identisk lik rosa caps. Den tredje gutten hadde rosa pannebånd. En av guttene hadde rosa bukse. To av jentene hadde rosa genser, mens den tredje hadde lyserosa genser.. :hmm:

 

jaja.. vi fant ut av de måtte komme fra vestkanten.. :p Jeg forsvarte dem overfor kammeraten min og sa det var greit guttene gikk med rosa siden de ellers så maskuline ut.. (på en sarkastisk måte)

 

Sorry folkens. Greit at ting skal være mote, men å se 6 klonede personer innpakket i rosa cruise bortover Carl Johan får meg faktisk til å riste litt på hodet..

 

 

AAAAHH.. godt å få det ut!

Lenke til kommentar
Kolleksjon meg midt i ryggen (*kremt* Vi vet alle hva jeg mener), det er en t-skjorte med en enkel logo på.

En kammerat av meg har laget noen ganske kule tskjorte. Han går på design (skal begynne på skole på den linjen nå til høsten).

 

En t-skorte står det bare "Vandeley Industries" på. Ganske genial for Seinfeld-fans (noen som husker hva det var? )

 

En annen står det WWF og har et trykk av en pandabjørn. Ser faktisk akkurat ut som den originale WWF-logoen bortsett fra at pandabjørnen har øyne som Gene Simmon i Kiss :D

 

Vi lurte forresten en sånn gateselger som skulle selge medlemskap til WWF i dag. Han spurte om vi var medlem og kammeraten min viste han t-skjorten sin og sa han var medlem. Han ble veldig imponert og la ikke merke til de noe utradisjonelle øynene.. :) Når selgeren begynte å mase på meg, sa kammeraten min at han skulle prøve å overbevise meg senere om å bli medlem :p

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Sorry folkens. Greit at ting skal være mote, men å se 6 klonede personer innpakket i rosa cruise bortover Carl Johan får meg faktisk til å riste litt på hodet..

Det kan jeg langt på vei si meg enig i -- når man ikke lengre går med klær fordi man liker de, men som en del av en eller annen uniform blir det bare latterlig. Jeg har (selvfølgelig) ikke noe mot rosa, men uniformer har aldri sett særlig bra ut, spesielt ikke når enkelte prøver å late som om det er naturlig.

Lenke til kommentar
De brukte samme.... la meg se.... FARVE!! Hva får det til å bli uniform?

Det ser usannsynlig konformt ut. Akkurat som om alle hadde gått i gusjegrønt.

 

Det er alt annet enn naturlig at en hel gjeng skal trave rundt i Barbie-klær, om de ikke da har blitt hjernevaska til å tro at de MÅ gå i denne homoerotiske fargen for å vise sin veskkant-tilhørighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...