AT1S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare vask den i springen og la den tørke på badegulvet... Hvis du har varme i gulvet da. Det funker. Hui la en av genserene mine, type kashmir i vaskemaskinen en gang, den kom ut som strl. xxs når den egentlig var large. Jeg holdt på å henge vaskedama Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare vask den i springen og la den tørke på badegulvet... Hvis du har varme i gulvet da. Det funker. Hui la en av genserene mine, type kashmir i vaskemaskinen en gang, den kom ut som strl. xxs når den egentlig var large. Jeg holdt på å henge vaskedama Ja, jeg har nok varme på badegulvet. Vaskedama = på renseri? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare vask den i springen og la den tørke på badegulvet... Hvis du har varme i gulvet da. Det funker. Hui la en av genserene mine, type kashmir i vaskemaskinen en gang, den kom ut som strl. xxs når den egentlig var large. Jeg holdt på å henge vaskedama Ja, jeg har nok varme på badegulvet. Vaskedama = på renseri? Nei. Hui var vaskedama vi hadde før. Fikk sparken fordi hun slurvet en del Hvis du ikke vil ødelegge "dyrebart" tøy, må du gjerne sende det på renseri, men langsiktig, vil renseri regningen din bli høyere enn verdien på klesplagget er Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De koster? Underkant av NOK 5.000 -- pr stk, that is. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De koster? Underkant av NOK 5.000 -- pr stk, that is. Det var faktisk litt dyrt for en PRL pique. Jeg har kjøpt dyrere ting, men da kjøper jeg heller 5-6 PRL piquer som ikke er kashmir Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er for øyeblikket i Phuket - er det nokon som har erfaringer med skredderane i omradet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, faktisk. Jeg fikk sydd en dress der for en del år siden. Vi gjorde det enkelt og henvendte oss til hotellskredderen ettersom det er "sikkert", men det er jo ti skreddere på hvert hjørne så det finnes helt sikkert bedre enn ham. Nå husker jeg ikke helt hva prisen lå på, men det var ikke spesielt dyrt. Hvis jeg skal tippe så sier jeg 800,- for thaisilkedress og skjorte. Du har kanskje lagt merke til at mange av skredderne har helt lik reklame og lokaler? Tror ikke jeg ville satset på dem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fann til slutt ein akseptabel skredder. Litt dyrare enn alle andre (1 stk kashmirdress og fem skjorter for 6000), men kvaliteten pa stoffet var eksepsjonelt. Det samme var servicen (personlig sjafor osv.) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 I dag er det visning på Steen & Strøm med DiN og Koma. Noen som har bestemt seg for å dra? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg må forberede Valentines day, så neppe... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hvilke solbriller syns dere ser best ut ? Penguin - "Belize" Eller Modern Amusement - "22's" Grunnen til at de er så like er fordi det er samme designer som står bak. Her kan dere se nærmere på Belize: http://www.penguinclothing.com/p/PS3BEZ Og her er 22's: http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...p;sc=Sunglasses Endret 13. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan du si hva forskjellen er? Siden de er så like er det ingen som ser best ut, det går bare på hva du foretrekker. Dessuten er det første bildet for uklart til å se detaljer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det er vel stortsett bare den stangen som går langs hele toppen av "Belize". Endret 13. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Var på OFW i dag, på Steen & Strøm. Hadde sitteplasser, men kom litt sent, så vi måtte fint stå. Gah Uansett, det var mye bra, spesielt fra Koma. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er vel stortsett bare den stangen som går langs hele toppen av "Belize". Ah, at jeg ikke la merke til det. Det er en vesentlig detalj, og jeg synes at Belize ser best ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 woho, nytt kjøp! Ble en Matinique vår/høstjakke. Svart, army evt safariinspirert med tanke på lommene. Og best av alt, den var på salg for 700,- Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da står jeg og vurderer antrekket til ikveld, en finere middag med fruen ute. Enten sort pinstripet eller grårutete dress, klarer ikke velge =/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Grårutete. Det er så dystert og mørkt ute om dagen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, endte opp med den grå Så da er antrekket for kvelden: Grå dress (ToS), sorte sko (Prada), hvit skjorte og sort slips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå