Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tenkte på fargekombinasjon er jeg så 'kjedelig' i klesveien at jeg foreslår hvit skjorte og svart v-hals.

Edit. Er på utkikk etter en vårjakke. Synes av og til vinterjakka blir for varm her på sørlandet, så tenkte at en lettere jakke kombinert med et skjerf er en god løsning. Sikter på den lavere prisklassen om dagen. Men er til gjengjeld åpen for alt fra skinnjakke til militær- og safariinspirert jakke. Har gått tom for inspirasjon og vilje, så tyr til forumet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Den som er svart er stygg pga lilla hest, brun er gasnke kul

Ojsann, ja, jeg la merke til det nå. (på ralphlauren.com)

Svart pique (eller en svart genser) fra RL med lilla hest er ikke så stygg egentlig. Den lilla hesten ødelegger ikke resten av plagget, vil heller si den er diskrè. Du må nesten se på piquen selv, Xtra, og bygge deg opp en mening. Synes lilla står i en grei kontrast til svart. :)

Lenke til kommentar

Det ble dessverre litt lite shopping i Berlin, men jeg plukket med med to RL piquéer (classic) og en bomull/kashmir genser (70 % bomull og 30 % kashmir)

Riktignok så var det ikke akkurat noe særlig mye billigere enn i Norge, men genseren var nedsatt fra ca 1200 NOK til 800.

Dvs, jeg kjøpte meg piquéene i fargene svart og blå. (Newport navy og Polo Black)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Polo RL cardigan på Vincci i dag, nedsatt fra 1700 til 850 kroner.

Genseren kan rett og slett ikke vaskes (i følge vaskeinstruksjonene), den må på renseri.

Er det noen her som har vasket et slikt plagg i vaskemaskin/for hånd?

Det er jo rimelig tungvint å måtte gå til renseriet hver eneste gang jeg føler for å vaske genseren. (et par hundre kroner per vask blir det vel og)

Jaja, den ser jo flott ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...