Bilet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) titt innom www.hugleik.com når dere kjeder dere! Slengte opp en blogg i går! : ) Endret 28. januar 2008 av Bilet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva var det RL piquéene lå på nå igjen? Rundt tusenlappen? Er greit å være klar over hva de koster her i Norge når jeg skal ned til KaDeWe (Berlin) på torsdagen. Tror dere det er noe særlig å spare, eller er det omtrent det samme som her til i landet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Regner med du sparer noen hundrelapper. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva var det RL piquéene lå på nå igjen? Rundt tusenlappen? Er greit å være klar over hva de koster her i Norge når jeg skal ned til KaDeWe (Berlin) på torsdagen. Tror dere det er noe særlig å spare, eller er det omtrent det samme som her til i landet? Koster 699,- på S&S Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Må ha den bare for å ha den: For de uvitende, er det en av t-skjortene fra Marc Jacobs som skal gjøre folk oppmerksom på hudkreft ved for mye soling. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Y'en er perfekt plassert! Edit: Det kostet forresten 50 kroner å fikse ullgenseren min! Butikken kunne ikke gjøre det for meg men betjeningen henviste meg til en annen forretning. Endret 29. januar 2008 av contaminated Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det var da rimelig, er dette vanlig over alt eller kun ved S&S? Hvilke type piquér gjelder det? De klassiske eller longsleeve? Så på prisene på webshopen til RL Polo Sport, en classic piqué koster kun 450 kroner der borte pga. en herlig dollarkurs. (synd at det ikke går ann å bestille for oss nordmenn da) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Xtra: Jepp, det er de klassiske piquene som koster 699,- på S&S. Det vil helt sikkert være noe billigere i Berlin. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke regn med at du kommer til å spare så mye. Jeg var innom KaDeWe i høst og prisene var ca. de samme som i Norge. Men så bør det nevnes at KaDeWe er et ganske ekslusivt kjøpesenter med hlye priser. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke regn med at du kommer til å spare så mye. Jeg var innom KaDeWe i høst og prisene var ca. de samme som i Norge. Men så bør det nevnes at KaDeWe er et ganske ekslusivt kjøpesenter med hlye priser. 699 er jo en alright pris, trodde de lå på tusenlappen. Da blir det nok en i fargen "polo black", og kanskje en i "navy blue". Gitt at jeg liker passformen på piquéene da, selvsagt. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Den som er svart er stygg pga lilla hest, brun er gasnke kul Endret 29. januar 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den som er svart er stygg pga lilla hest, brun er gasnke kul Det sier han bare fordi det er min mening Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Den som er svart er stygg pga lilla hest, brun er gasnke kul Ojsann, ja, jeg la merke til det nå. (på ralphlauren.com) Newport Navy og Chateau Navy virker ganske alright, Det er en hel haug med fargevalg, og det er vel flere enn en som kan klassifiseres som brun. Er fargen du tenker på "Dune Heather"? (det er umulig å linke til bildet, så du må nesten inn å se på siden deres) Endret 29. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Husker ikke hva brunfargen heter, men den er vel mørkere enn "snuff", om ikke det er snuff han mener. Bildene på PRL er litt dårlig til å sammenligne fargenyanser... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den som er svart er stygg pga lilla hest, brun er gasnke kul Det sier han bare fordi det er min mening Neeeeiiiiiiii, du er en tullebukk. Jeg har bare samme mening som deg:P Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Husker ikke hva brunfargen heter, men den er vel mørkere enn "snuff", om ikke det er snuff han mener. Bildene på PRL er litt dårlig til å sammenligne fargenyanser... Jo, det var det jeg også tenkte, så jeg tar nok en runde på KaDeWe og finner ut hvilke(n) jeg kjøper. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå vet jeg hva jeg kan sammenlikne den brunfargen med. Hvis du noen gang har handlet hos Louis Vuitton, så er det samme farge som det er på LV's papirposer Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tenkte meg en tur til byen på lørdag... Noen som vet hvor det fortsatt er salg? Er det fortsatt salg på Steen & Strøm, i Bogstadveien osv? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sa vel at jeg skulle ta bilde av de nye brillene mine, men jeg har ikke funnet kameraet mitt enda, så legger bare opp dette bildet til jeg finner kameraet. Det er like briller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå