Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en tur innom Pepper og fant egentlig ganske lite av interesse fra Filippa K.

Angående cardigan fra Filippa K, så fant jeg kun en, men den var ikke noe særlig, pluss fargen var... tja merkelig. (en grønnlig farge)

Noen andre steder i Bergen hvor Filippa K selges, eller har tips om en stilig cardigan som (sannsynligvis) kan kjøpes i Bergen? (pris: helst ikke over 1300)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen webshops, helst norske, som fører Quiksilver?

Tror www.stress.no fører noe.

Jeg var en tur innom Pepper og fant egentlig ganske lite av interesse fra Filippa K.

Angående cardigan fra Filippa K, så fant jeg kun en, men den var ikke noe særlig, pluss fargen var... tja merkelig. (en grønnlig farge)

Noen andre steder i Bergen hvor Filippa K selges, eller har tips om en stilig cardigan som (sannsynligvis) kan kjøpes i Bergen? (pris: helst ikke over 1300)

Sjekket websidene deres og fant følgende:

Amanda:

Kong Oscars gate 31

N-5017

Man, Woman

Deguy:

C. Sundts gate 55

N-5816

Woman (så denne er vel uaktuell for deg, vil jeg tro..)

Pepper:

Christies gate 9

N-5015

Man, Woman (her har du jo allerede vært..)

Lenke til kommentar
Pris >> utseende. Face it folkens, dyrere er bedre! Og ikke minst utrolig mye kulere!!

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. En gang så jeg verdens styggeste genser og en annen genser (som forresten var billigere) som kostet mye mindre og var MYE finere enn den andre , og jeg er veldig fornøyd med den.

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Sjekket websidene deres og fant følgende:

Takk skal du ha.

Noen andre steder i Bergen hvor Filippa K selges, eller har tips om en stilig cardigan som (sannsynligvis) kan kjøpes i Bergen? (pris: helst ikke over 1300) (gjelder fortsatt)

Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg: Lindeberg jeans (mørke, halv pris på Tatler på Paleet), Acne Jeans (veldig lyse, men fine, nye kolleksjonen), Hugo Boss t-skjorte (hvit) og en brun enkel Gant genser, vårkolleksjonen. Fornøyd, men jeg hadde litt lyst på en Lacoste genser jeg fant på Sten & Strøm. Vet noen om kvaliteten på Lindeberg jeans er gode? Jeg har lite Lindeberg fra før av, bare en genser og et skjerf. :)

Lenke til kommentar
Xtra,

Matinique har noen allrighte cardigans. De ligger på mellom 700-1000 tror jeg. Kjøpte en på salg for 400,- for et par dager siden.

Fant forresten en fin side hvor du kan søke etter merker av alle slags ting og så få en oversikt over hvor butikkene er, både på en liste og også på kart.

Link.

Siden er lagt opp slik at du kan søke hvor nærmeste butikk hvor de selger det merket du er ute etter fra hotellet. (du velger hotell fra en drop-down meny)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...