Roberto Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har ikke jeg forelsket meg i Norske Ti-Mo så vet ikke jeg.Fått tak i denne i sort: Venter i spenning på at denne skal ankomme butikken: Denne var søt: *ønske ønske* Den første var sexy, de andre... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da har jeg kjøpt meg nye snowboardklær til klassetur neste måned! Bukse fra Special Blend: Jakke fra Special Blend: (hadde bare 1 igjen sto det, så håper jeg fikk den!) Lue fra Dragon, briller og hjelm fra Arnette. Tror det kan bli en fin tur! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Den jakka var heeftig Hvor mye payer du ? Endret 20. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tror det ble nesten 6k, inkludert ei ryggskinne da. Ikke så aller verst pris det, i mine øyne. Her er forøvrig lua, som står i stil med headset'et mitt! Endret 20. januar 2008 av TeggY Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 heftig teggy. kan vi få se brillene og hjelmen? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Både hjelm og briller er relativt gamle. Kjøpte dem i Åre for noen år siden nå, er vel 3-4 år siden tror jeg. Vurderer ny hjelm, men brillene er jeg meget fornøyd med. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) hadde vært evig rått med hvit hjelm og hvite briller, men det blir fort litt for dyrt om man skal drive på sånn. det funker jo helt klart flott med de fargene der også da. pent. Endret 20. januar 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fullstendig klar over det ja! Vurderer hvit hjelm, hvis det blir ny hjelm. Det som er så kjipt er jo at det koster en del for både briller og hjelm, og da det egentlig ikke er nødvendig med nytt utstyr i den delen så tviler jeg på at jeg gidder å bruke penger på det. Dog har jeg sett på et par råååfete briller fra Dragon i hvit. Hadde jo passa perfekt med hvit lue og jakke, men de blir nok for dyr i denne omgangen. dessverre. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ikke jeg forelsket meg i Norske Ti-Mo så vet ikke jeg.Fått tak i denne i sort: Venter i spenning på at denne skal ankomme butikken: Denne var søt: *ønske ønske* Den første var sexy, de andre... Kanskje like greit jeg bare har den første da:-P Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet om noen webshops, helst norske, som fører Quiksilver? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet om noen webshops, helst norske, som fører Quiksilver? www.shoppingmall.no Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Plukket med meg to tees fra Filippa K idag, nærmere meg et helt skap med de nå... Og fikk endelig sendt dressbuksen min til skredderen, fikk en liten rift ved lommen under julebordet :/ Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Levis Sta Prest, noen som har en ide om en plass på nettet jeg kan plukke den med meg? Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jepp Tror ikke jeg har noe å hevde meg med da, ihvertfall ikke i bowling On-topic: Har prisen på Dior rådenim steget til 1900,-? Kostet ikke de 1600,- før? De koster for øyeblikket 1900,- De gikk opp for rundt 1 år siden. Og prisene kommer til å stige enda mer nå. Ikke noe tap egentlig, Whyred, JL, April77 osv har mye bedre jeanskvalitet og fit synes jeg. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor bør jeg henvende meg hvis jeg ønsker å få sydd igjen et hull i en ullgenser? Ingen bestemødre tilgjengelig. Det er bare en tråd som har røket men siden den er strikket fører det til at hullet blir større enn det høres ut til. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke overbegistret over Whyred, sitter overhode ikke godt på meg. April77 er veldig gode jeans, men har en liten forkjærlighet for DH. Contaminated: Ta med genseren til en butikk med litt service, så sender de den til en skredder eller liggnede, kommer litt ann på hullet. Regn med å betale rundt 200,- Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som veit om ei bra side med artist/band effekter? Tshirts osv.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pushposters.co.uk allposters.com har en del t skjorter. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pushposters.co.ukallposters.com har en del t skjorter. Takk! Finns vell ingen i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå