Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gå i en butikk som selger Volcom og prøv da vel? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor dyr dress du vil ha er opp til deg. Jeg bare ville poengtere at selgeren pratet mye tull. Dressen er sikkert fin nok til ditt bruk den. Det var nok ikke selgeren som pratet mye tull, det var heller det at jeg så at det stod noe med "120" på merkelappen på dressen og derfor lurte på om det hadde noe å gjøre med enheter, slik som ble diskutert tidligere her Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gå i en butikk som selger Volcom og prøv da vel?har ingen butikker som selger volcom i nærheten, så hadde vært greit å bare kunne bestille. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Fikk plukket med meg en tykk dobbeltspent cardigan fra Filippa K og en genser ToS, og fikk endelig bestilt massasjetime, flott dag =) Endret 15. januar 2008 av kolleckio Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 kolleckio, Den fra Filippa K er veldig pen, den andre ble litt for "golf" eller hva jeg skal si for min smak, Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Agreed. Den andre ble altfor "golfete" Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 synes begge plaggene var veldig pene, Kolleckio! Kunne gjerne tenkt meg en lignende genser, kun i andre farger Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Thrice og Raste: Nå spiller jeg golf da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har den "golfete" genseren fra ToS jeg også, dog i andre farger. Og jeg spiller ikke golf. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes ikke den ser så utrolig "golfete" ut at det gjør noe (spiller/har spilt golf), men fargene var litt dystre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Thrice og Raste: Nå spiller jeg golf da Det ante meg Hvor mye måtte du ut med for den fra Filippa? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Husker ikke hva jeg betalte, men veil. pris er 1499,-. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *knurre* dere heldige med rabatt.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 To spørsmål: Hvor selger de Filippa K i Bergen? (vært innom Companys og T12) Hvor selger de Acne jeans i Bergen og hva ligger de på? (circa) Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 i samme slengen, jeg er 1.75 høy, tror dere medium herrestørrelse passer? vil gjerne ha den litt baggy. Ja vil tro det i og med at der baggy i utgangspunktet. Er 180 selv og bruker large som nesten er på kanten til å være for stort. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Xtra, Acne ligger på mellom 1200-1600 så vidt jeg vet. Har forsåvidt bare sett Filippa K på S&S. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Xtra: Mener å huske at Pepper solgte Filippa K og Acne Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Xtra: Mener å huske at Pepper solgte Filippa K og Acne Takk til deg (og takk til thrice) Hadde hørt såpass mye bra om Nudie og om jeansene deres, men så når jeg faktisk prøvde jeansene (Thin Finn og Even Steven, tror jeg), så ble jeg litt skuffet. Da tenker jeg både på design og passform, en betaler ikke 1200-1400 kroner for noen bukser som verken ser noe særlig godt ut eller har en god passform. Jeg skal ta å sjekke ut Acne og Filippa K, da den cardiganen kunne vært rett i blinken for min del. Endret 15. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Min erfaring fra Nudie er som din. De er ikke gode nok til prisen. Er veldig fornøyd med buksen min fra Acne, så anbefales sterkt! Acne med "knapper" på baklomma er de slimmeste, og de uten er litt viere, hvis jeg husker riktig. Endret 15. januar 2008 av thrice Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte meg en Nudie Thin Finn Dry Black Coated her om dagen til den nette sum av 500 kr (januarsalg). Størrelsen ble en tomme større begge veier enn det jeg bruker men siden buksen er en slim modell sitter den greit uansett. Det gikk litt utover passformen, men det er jo egentlig en helt individuell sak. Å si at et merke har bedre passform enn et annet tilsvarende blir litt feil før man har prøvd begge deler. En kamerat av meg kjøpte en bukse fra Acne for noen dager siden til 700 kr (også på salg) og hans Nudie Slim Jim sitter faktisk bedre på ham. Rådenim skal vaskes minst mulig, og min erfaring er at buksene sitter bedre på kroppen etter litt bruk fordi de begynner å forme seg etter føttene. Endret 15. januar 2008 av contaminated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå