Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ute på haste-shopping på nyttårsaften. En eller annen idiot stjal jakken min et par dager før, så måtte kjappe meg å kjøpe en ny. Endte opp med en sak fra Bruuns Bazar.

DSC00198.jpg

Viste seg at en av brødrene til stefar hadde en ToS dress i konfen for mange år siden, og det fulgte også med en vest. Hva synes folket? Det er litt vanskelig å si, men den er mørkeblå,

sølvstriper og litt "rugged" materiale. Lurer mest på hva jeg kan bruke den sammen med.

DSC00202.jpg

Lenke til kommentar
Broren min så denne blazeren i Dave Chapelle's Block Party, det er Kanye West som opptrer. Han har lyst på en som er så lik som mulig, så jeg lurte på om det er noen her som kan hjelpe til ? :)

post-23420-1198420440_thumb.png

post-23420-1198420457_thumb.png

Noen ? En som likner hadde også vært bra. PS, for de som ikke vet det, trykk på den lille pilen så kommer dere til innlegget..

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Kjøpte meg dress og skjorte i dag på Bertoni :)

Svart med ikke fullt så prangende pinstripes, så derfor kan den kanskje også brukes på bryllup og slikt.

Men det var en del snakk om at en dress er bygd opp i enheter. Dressen jeg kjøpte var bygd opp av 120 enheter, er dette bra? (for prisen)

Betalte 2225 for alt da det var 50% avslag, så jeg sier meg rimelig fornøyd :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Kjøpte meg dress og skjorte i dag på Bertoni :)

Svart med ikke fullt så prangende pinstripes, så derfor kan den kanskje også brukes på bryllup og slikt.

Men det var en del snakk om at en dress er bygd opp i enheter. Dressen jeg kjøpte var bygd opp av 120 enheter, er dette bra? (for prisen)

Betalte 2225 for alt da det var 50% avslag, så jeg sier meg rimelig fornøyd :)

Antall enheter kan ha noe å si på skreddersøm eller finere målsøm. På en Bertoni dress har det ingen betydning.

Lenke til kommentar
*znip*

Antall enheter kan ha noe å si på skreddersøm eller finere målsøm. På en Bertoni dress har det ingen betydning.

Skreddersøm, den tok jeg, men hva er finere målsøm?

Jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe meg en virkelig dyr dress nå, da jeg sjeldent bruker det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Skreddersøm, den tok jeg, men hva er finere målsøm?

Jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe meg en virkelig dyr dress nå, da jeg sjeldent bruker det.

Finere målsøm, da tenker jeg på klær som faktisk er sydd etter dine mål, ikke sydd og så justert til dine mål.

Hvor dyr dress du vil ha er opp til deg. Jeg bare ville poengtere at selgeren pratet mye tull. Dressen er sikkert fin nok til ditt bruk den.

Hei, dette er vell ikke akkurat mote klær, men, hvor kan jeg kjøpe slike skjorter som mannen til høyre på dette bilde har. Bildet er fra filmen Grand Theft Parsons

grandtheftinterview.jpg

Ser ut som noe Hemphouse ville selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...