Cucum(r) Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Random Carlings/Jack&Jones? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 var ute på haste-shopping på nyttårsaften. En eller annen idiot stjal jakken min et par dager før, så måtte kjappe meg å kjøpe en ny. Endte opp med en sak fra Bruuns Bazar. Viste seg at en av brødrene til stefar hadde en ToS dress i konfen for mange år siden, og det fulgte også med en vest. Hva synes folket? Det er litt vanskelig å si, men den er mørkeblå, sølvstriper og litt "rugged" materiale. Lurer mest på hva jeg kan bruke den sammen med. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Broren min så denne blazeren i Dave Chapelle's Block Party, det er Kanye West som opptrer. Han har lyst på en som er så lik som mulig, så jeg lurte på om det er noen her som kan hjelpe til ? Noen ? En som likner hadde også vært bra. PS, for de som ikke vet det, trykk på den lille pilen så kommer dere til innlegget.. Endret 8. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En bukse, en cardigan, et skjert og et bele for 450 kr på Vero Moda. Pengene jeg sparte der kan jeg leve lenge på! Lenke til kommentar
lupah Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet om en norsk nettside med accesories? (aka tilbehør) Tenker da på feks ringer, armbånd osv. Bruk Ebay.com. Der finner du utrolig mye fint, og du er (nesten :b) garantert å ikke møte andre som har det samme. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kjøpte meg dress og skjorte i dag på Bertoni Svart med ikke fullt så prangende pinstripes, så derfor kan den kanskje også brukes på bryllup og slikt. Men det var en del snakk om at en dress er bygd opp i enheter. Dressen jeg kjøpte var bygd opp av 120 enheter, er dette bra? (for prisen) Betalte 2225 for alt da det var 50% avslag, så jeg sier meg rimelig fornøyd Endret 10. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kjøpte meg peak Jakke og Utebukse her for noen dager siden Hva syns dere?. ( sorry dårlig bilde Tatt med Mobil xD) Endret 10. januar 2008 av Espen56 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er vel så standard som en jakke og utebukse kan bli, sikkert supert til ditt bruk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjøpte meg en Acne bukse type slim raw, og en Fillipa K cardigan. Må si jeg er skuffet over mitt første møte med S&S. Virka ikke som de ansatte var interessert i å yte service, med få unntak såklart. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjøpte meg dress og skjorte i dag på Bertoni Svart med ikke fullt så prangende pinstripes, så derfor kan den kanskje også brukes på bryllup og slikt. Men det var en del snakk om at en dress er bygd opp i enheter. Dressen jeg kjøpte var bygd opp av 120 enheter, er dette bra? (for prisen) Betalte 2225 for alt da det var 50% avslag, så jeg sier meg rimelig fornøyd Antall enheter kan ha noe å si på skreddersøm eller finere målsøm. På en Bertoni dress har det ingen betydning. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) *znip* Antall enheter kan ha noe å si på skreddersøm eller finere målsøm. På en Bertoni dress har det ingen betydning. Skreddersøm, den tok jeg, men hva er finere målsøm? Jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe meg en virkelig dyr dress nå, da jeg sjeldent bruker det. Endret 11. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) I dag ble det en rød og grønn pique, pluss en svart genser, fra Ralph Lauren (Polo). Endret 12. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har spurt om dette før, men spør igjen. Noen som vet hvor jeg kan finne Langermet pique skjorte i lacoste. Ca slik som denne i polo, men som jeg allerede har. Finner virkelig ikke i lacoste. Endret 13. januar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, dette er vell ikke akkurat mote klær, men, hvor kan jeg kjøpe slike skjorter som mannen til høyre på dette bilde har. Bildet er fra filmen Grand Theft Parsons Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skreddersøm, den tok jeg, men hva er finere målsøm? Jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe meg en virkelig dyr dress nå, da jeg sjeldent bruker det. Finere målsøm, da tenker jeg på klær som faktisk er sydd etter dine mål, ikke sydd og så justert til dine mål. Hvor dyr dress du vil ha er opp til deg. Jeg bare ville poengtere at selgeren pratet mye tull. Dressen er sikkert fin nok til ditt bruk den. Hei, dette er vell ikke akkurat mote klær, men, hvor kan jeg kjøpe slike skjorter som mannen til høyre på dette bilde har. Bildet er fra filmen Grand Theft Parsons Ser ut som noe Hemphouse ville selge. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har spurt om dette før, men spør igjen. Noen som vet hvor jeg kan finne Langermet pique skjorte i lacoste. Ca slik som denne i polo, men som jeg allerede har. Finner virkelig ikke i lacoste. Ebay? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hvilken bukse synes dere passer best til jakka? tror den gule buksa er har samme nyanse som gulfargen på jakka. håper i alle fall. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den grønne, om det er samme grønn-nyanse som på jakka. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den grønne ja. Den lokale snow/skate-butikken har den gule buksa inne, og hvis det er samme modell (regner med det, da Volcom ikke har mange gule bukser), så er det er noe annerledes farge. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) i samme slengen, jeg er 1.75 høy, tror dere medium herrestørrelse passer? vil gjerne ha den litt baggy. Endret 14. januar 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå