Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange laken måtte du ut med? Har du bilder? :p

Jeg trengte bare å dra et plastkort, jeg - ingen laken. :wee:

I dag derimot fikk jeg heldigvis kjøpt noe som var på salg - kjøpte et par Nike Shox som jeg kan trenge neste uke når jeg skal på ferie i varmere strøk...

4e3079efb4499e350775e85477da82d9.image.733x550.jpg

1631d4d40cb139921b243f1abab7667a.image.733x550.jpg

32083f1764f02a4cd567a48e1c77d7ba.image.733x550.jpg

Lenke til kommentar

Hvor mye er salget på Steen og Strøm? Vurderer å ta med meg en fattig liten tusenlapp til neste helg for å kjøpe en genser, Gant og Jean Paul er mine favorittmerker, så det er sagt. Har noen forresten sett om det har for fullt blitt lansert vårkolleksjonen til Lacoste nå? Bakerst hos Lacoste på Steen og Strøm sto det to uker før julaften en liten utstilling med vårens Lacoste kolleksjon.

Lenke til kommentar
Joda, fikk kjøpt en frakk fra Tiger of Sweden samt en genser fra Filippa K og Lyle & Scott. Tre skjorter fra Eton og noen boksere fra Armani og Dolce & Gabbana. Det var faktisk kun frakken som var på tilbud, oh well.

Kjøpte også ein frakk fra Tiger of Sweden i går, samt ei skjorte fra Acne. Butikken hadde også ei rådeilig lang vinterjakke fra Refrigiwear med kaninpels og nydelige skinndetaljer, men Tiger-frakken passa meg bedre. Det at Refrigiwear-jakka kosta 8000,- hadde også litt med saken å gjere. :)

Lenke til kommentar

Det ble bare et par jeans på meg, på salget i dag.

Levis satt ned fra 1200 til 800, kan nok si meg fornøyd.

Det som er kjipt med salg er at som regel er det enten; merkelige fargekombinasjoner/farger som ikke selger på supersalg eller veldig små eller veldig store størrelser..

Prøvde Tiger Idol (slim-fit) men det var litt vel drøy i livet, selv om den var 33. (jeg bruker vanligvis 32)

Greit nok at det ikke var så altfor mye om å gjøre, men er Tiger Idol veldig sære på størrelsen/formen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...