tigerdip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har tips om et sted de har brune cordfløyelsbukser nå ? Smale, litt lave. Prøvde et par fra d&g på s&s som kunne dugd men de hadde ikke min størrelse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror April77 har noen, evn. Fillipa K. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 rådenim er det bukse med en farge'ish? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rådenim er ubehandlet denimmateriale. Du skal helst ikke vaske det på en god stund, siden materialet skal forme seg etter kroppen din. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da var jeg hjemme etter en liten handletur. Kjøpte meg en bomull/ull-genser (tynn) med brune og lyseblå striper fra Diesel, og to Levi's Slim Fit t-shirts i hvitt. Så litt på en nokså tøff cardigan-sak fra Fillipa K, men jeg likte den ikke godt nok til at det forsvarte prisen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor mange laken måtte du ut med? Har du bilder? Jeg trengte bare å dra et plastkort, jeg - ingen laken. I dag derimot fikk jeg heldigvis kjøpt noe som var på salg - kjøpte et par Nike Shox som jeg kan trenge neste uke når jeg skal på ferie i varmere strøk... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 I dag derimot fikk jeg heldigvis kjøpt noe som var på salg - kjøpte et par Nike Shox som jeg kan trenge neste uke når jeg skal på ferie i varmere strøk... Hvor mye betalte du for Shox? Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nike på Steen og Strøm - de kostet vel ca 900 kr tror jeg (satt ned fra enten 1200 eller 1300). Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor mye er salget på Steen og Strøm? Vurderer å ta med meg en fattig liten tusenlapp til neste helg for å kjøpe en genser, Gant og Jean Paul er mine favorittmerker, så det er sagt. Har noen forresten sett om det har for fullt blitt lansert vårkolleksjonen til Lacoste nå? Bakerst hos Lacoste på Steen og Strøm sto det to uker før julaften en liten utstilling med vårens Lacoste kolleksjon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Salget på de fleste butikker pleier å ligge på mellom 30-50% Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nike på Steen og Strøm - de kostet vel ca 900 kr tror jeg (satt ned fra enten 1200 eller 1300). Takk for svar, jeg kjøpte selv et par der da prisen var 1200, vurderer et til Veit du åssen farger dem hadde, forrige gang hadde dem bare hvite med blåe shox. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Joda, fikk kjøpt en frakk fra Tiger of Sweden samt en genser fra Filippa K og Lyle & Scott. Tre skjorter fra Eton og noen boksere fra Armani og Dolce & Gabbana. Det var faktisk kun frakken som var på tilbud, oh well. Kjøpte også ein frakk fra Tiger of Sweden i går, samt ei skjorte fra Acne. Butikken hadde også ei rådeilig lang vinterjakke fra Refrigiwear med kaninpels og nydelige skinndetaljer, men Tiger-frakken passa meg bedre. Det at Refrigiwear-jakka kosta 8000,- hadde også litt med saken å gjere. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Må bare skryte litt av denne: http://shop.elizabetharden.com/product/ind...rentPage=family Det er utrolig deilig å slippe å ha helt ødelagte lepper om vinteren, dessuten, jenten(e) jeg har kysset i vinter har også kommentert leppene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fruen bruker den samme, den er veldig, veldig god. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Den Refrigiwear-jakka var veldig kul. Fikk dessverre ikke dratt på shopping i dag - penger strekker ikke til. Men neste uke. Håper for min del at det er noe igjen på tilbud neste uke på S&S. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det ble bare et par jeans på meg, på salget i dag. Levis satt ned fra 1200 til 800, kan nok si meg fornøyd. Det som er kjipt med salg er at som regel er det enten; merkelige fargekombinasjoner/farger som ikke selger på supersalg eller veldig små eller veldig store størrelser.. Prøvde Tiger Idol (slim-fit) men det var litt vel drøy i livet, selv om den var 33. (jeg bruker vanligvis 32) Greit nok at det ikke var så altfor mye om å gjøre, men er Tiger Idol veldig sære på størrelsen/formen? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Salg, hva er det?:-P Jeg pakket opp vårens nyheter i går, da ble det jammen meg et par nye Nolita jeans på Hanne. De var frekke! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvilken merker er det som produserer lyse olabukser.. da mener jeg de sikkelig lyseblå buksene. evt noen linker til hvor man sett lysebokser elns ;O Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 laffe, Mener jeg har sett ei Acne bukse som var sånn. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Liike this colour o.l. ikke så stram heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå