Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ontopic: Jeg har satt meg et aldri så lite mål. Jeg skal ta av et par kilo så jeg kommer meg inn i min rosa Lindeberg-bukse som jeg kjøpte for 4 år siden. ^^

Helt rosa bukse? Ei jente i klassen min(gamle) hadde et par _helt_ rosa bukser. Spør du meg blir det litt vel mye rosa.

Ja, den er heeelt rosa. Ser ca sånn ut, bare myyyye trangere:

 

Den var litt annerledes enn den jenta i klassen min har, den er sjokk rosa. Denne var faktisk litt stilig. :)

Lenke til kommentar

Jeg har bukse i omtrentlig samme farge som på bildet, og tilhørende blazer = rosa dress! :) Den, hvite sko, hvitt belte og hvit t-skjorte/skjorte (etter anledning) blir usannsynlig stilig, men mange har en tendens til å stirre litt ekstra når en tusler rundt i en matbutikk iført en slik habitt.

Lenke til kommentar

Tanken har slått meg, men jeg har ingen umiddelbare planer om å endre hverken klesstil eller -vaner av den grunn. Dessuten er det uutholdelig morsomt når mødre prøver å få døtrene sine til å være stille etter at de har glodd i lange tider og uttrykt noe i retning av 'åååååj, se på haaan da mamma, hihi,' i rimelig høylytte ordlag.

 

Om poenget med å kle seg var å ikke skille seg ut, hadde det ikke vært verre enn at jeg hadde handlet på Jack & Jones og JC annenhver måned, men jeg foretrekker heller å kle meg som jeg selv vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal ta av et par kilo så jeg kommer meg inn i min rosa Lindeberg-bukse som jeg kjøpte for 4 år siden. ^^

Du er skjønn også :love:

 

Jeg har hatt to dongeribukser siden jeg gikk på barneskolen. På tide å oppgradere. Har bestemt meg for å holde meg temmelig langt unna Lindeberg, Nudie og Diesel. Liker ikke buksene deres i det hele tatt. Tar til takke med Session eller Dressman faktisk. Så må jeg ha meg cammobukse fra Carhartt, bare for å henge meg på lasset :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke kjøp jeans på dressmann, de suger seriøst hest. Null passform, null kvalitet. (Ikke at Lindeberg er noe bedre).

Kommer an på. Kjøper man McGordon så stemmer det du sier, men Batistini er faktisk et kvalitetsmerke når det gjelder jeans. Iallfall noen modeller. Snittet er helt perfekt mtp passform. Det synes iallfall jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal kjøpe meg rosa cammo-bukse på pur faen.

Missy Elliot style. Du hadde vært helten min hvis du kjøpte en outfit fra hennes adidas-kolleksjon. :cool:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men mitt naturlige pene ytre og sjarmerende vesen får veie opp får dårlige klessmak.

Men kombinert med en elegant klesstil blir du reneste Alfie.

Lenke til kommentar
ahh, salg: :love:

 

Var til Trondheim, Retro i dag og gjorde noen fine kjøp.

 

Bukser:

 

Hvit Lindeberg bukse (800)

Nudie Jeans (700)

 

T-skjorter:

 

D&G, Dollars and Girls :love: (700)

D&G, gul m V hals (500)

 

Pluss litt høst nyheter til en dyr penge :)

 

Må si meg enig med LarsP, er veldig fornøyd :thumbup:

 

Ekspeditørene på Retro var toppers i dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...