Homme Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vurderer det veldig sterkt, har ikke helt bestemt meg enda, men skal prøve å komme meg innover. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jepp =) Ulempen er to timer kjøretid;P Men on-topic: Skal ned å spille snooker nå, så antrekket er: Mørkeblå jeans Sort belte Hvit og blå stripete skjorte Mørkeblå cardigan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Bula eller Calvin Klein boxere iAkershus området. Da mener jeg Lillestrøm, Strømmen, og Lørenskog området ( Metro og Triaden) Noen som vet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Bula eller Calvin Klein boxere iAkershus området. Da mener jeg Lillestrøm, Strømmen, og Lørenskog området ( Metro og Triaden) Noen som vet? Så faktisk Bula Boxere på sporthuset i Ski, du kan jo skjekke Sporthuset?! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Bula eller Calvin Klein boxere iAkershus området. Da mener jeg Lillestrøm, Strømmen, og Lørenskog området ( Metro og Triaden) Noen som vet? Så faktisk Bula Boxere på sporthuset i Ski, du kan jo skjekke Sporthuset?! Takk! Tar meg en tur dit snart. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som skal på Kiman (Paleet) sitt førsalg i dag? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvor er det selges Lyse/Lyseblå olabukser nåtildags(butikker)? Endret 2. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor er det selges Lyse/Lyseblå olabukser nåtildags(butikker)? Har sett JC har dem, Carling og sikkert Noen som vet hvor jeg får tak i CK boxere? I Lillestrøm/Strømmen, og Lørenskog området? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kanskje litt sent å spørre, men jeg skal til kongens by på en liten firmatur. Jeg drar i morgen tidlig. Er det noen butikker/områder som er mer verdt enn andre å besøke? Her snakker vi shopping! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sten&Strøm, Bogstadvegen, Hedgehaugsvvegen, Aker Brygge osv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sten&Strøm, Bogstadvegen, Hedgehaugsvvegen, Aker Brygge osv. Bestemt deg for hva du skal i morgen da? Blir det førsalg på deg? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Finnes det samme type longsleeve som Ralph Lauren Polo bare i Lacoste? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sten&Strøm, Bogstadvegen, Hedgehaugsvvegen, Aker Brygge osv. Kongens by som i kjøpenhavn Men takk for tipsene, skal innom oslo også! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stemmer =D Er litt små virrete i hodet så bare husket at det bodde en konge i Oslo Haute: Tror ikke jeg rekker det dessverre, vært på litt bakromsshopping idag så verken pengene eller tiden strekker til =/ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 SumSar: København? Hovedgaten har store motemagasiner. Sjekk dem ut. Mye bra klær. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stemmer =D Er litt små virrete i hodet så bare husket at det bodde en konge i Oslo Haute: Tror ikke jeg rekker det dessverre, vært på litt bakromsshopping idag så verken pengene eller tiden strekker til =/ Synd Jeg får surre rundt alene da Og en ting til. Tror dere LV ville tatt jobben å designe bowling bag til meg? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Beklager Haute, men det er ulempen med å bo to timer fra Oslo, sitter på masse invitasjoner, men altfor lite tid =/. Og tror nok det skal endel til før LV tar jobben. Men fikk ihvertfall rasket med meg 3 skjorter fra ToS, en tykk, sort dobbeltspent cardigan fra Fillipa K og noen andre småting i dag Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet at de har laget en trunk for sko til mormor før, og en annen til malerier, og de tar jo spesial-ordre, men det tar vel kanskje 100 år før den blir ferdig? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Haute og dere andre, kos dere på S&S i kveld Jeg forventer bilder.. Fikk bursdagsgave fra jobben i dag =D Et par sorte ankelboots fra Hugo Boss, veldig pene og klassiske. Skal legge opp bilde litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå