Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jean Paul er et fransk brand.

 

Feil.

 

Men det er for så vidt nettopp dette eieren ønsker -- å forvirre lokale (underforstått norske) kunder uten erfaring/kunnskap fra Det Store Utland. Jean Paul selges gjennom salgskanalene til Voice Norge AS som driver kjedekonseptene Voice of Europe, Boys of Europe, VIC og Match. Jean Paul brandet har således absolutt ingen verdens ting å gjøre med den verdenskjente designeren Jean-Paul Gaultier. Dessverre er det ikke så mange som vet dette, og som faller pladask for det eksotiske navnet (med de kjedelige plaggene som for øvrig kunne ha hatt et mindre eksotisk brand som "Redford" eller Cubus for alt jeg vet).

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar
Ikke egentlig. Høy kvalitet er å ta i smile.gif

 

Høy nok kvalitet for meg, egentlig. Når det ikke slites merkverdig etter en tjue-tjuefem vask (sikter til en Jean Paul hettegenser jeg har hatt et år snart), da er det en god kvalitet. Merker nesten ikke stor forskjell etter hver vask, og det er høy nok kvalitet for meg. Men Gant har bedre kvalitet, nå det er sagt.

Lenke til kommentar
Ikke egentlig. Høy kvalitet er å ta i smile.gif

 

Høy nok kvalitet for meg, egentlig. Når det ikke slites merkverdig etter en tjue-tjuefem vask (sikter til en Jean Paul hettegenser jeg har hatt et år snart), da er det en god kvalitet. Merker nesten ikke stor forskjell etter hver vask, og det er høy nok kvalitet for meg. Men Gant har bedre kvalitet, nå det er sagt.

 

Ok, vi kan ha våre uenigheter. For meg, er det å ta i at Jean Paul har høy kvalitet. Høy kvalitet for meg, er et par sko fra Louis Vuitton, eller en dress fra Domenico Vacca. Noe som er laget for hånd, som det er lagt arbeid i. Høy kvalitet er noe annet enn et norsk merke som "utgir" (det er ikke å ta i) for å være noe annet, og som sikkert blir produsert av barn eller maskiner i asia. Det er derimot helt klart at Jean Paul egner seg til dagligdags bruk uten at man skal klage :)

Lenke til kommentar

Det stemmer haute couture. Men tipper de fleste 15 åringer inkl meg ikke kjøper ett klæsplagg til over 5000 spenn. Så Jean Paul er høy kvalitet hos 15 åringer. Du er vel kanskje over 15 år siden du sier at en dress for deg er Domenico Vacca.

 

Selv kjøper jeg litt dyre plagg, men siden jeg vokser enda så venter jeg med å kjøpe en dress til 10 høvdinger :p Kjøpte dress til 6000 spenn til konfen, og jammen meg er den for liten allerede.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jojo, det kan stemme det, men du... Domenico Vacca er en dress for alle menn :D Alle burde ha en god dress :)

 

EDIT: Jeg bruker ikke Domenico Vacca, brukte det som et eksempel. Har selv en Ralph Lauren dress som jeg er veldig fornøyd med :)

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar

Jaja, alle burde ha en dress som er god og dem selv liker. Men jeg syns det var litt bortkastet å kjøpe en dress til 6 indianere og nå får jeg ikke brukt nesten dressen. Så jeg må nok ut på ny dressdate i Januar med bestemoren min sin lommebok eller morra mi sin.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Louis Vuitton er i en helt annen klasse. 15-åringer kjøper ikke Louis Vuitton, Jean Paul er perfekt kvalitet for tenåringer som ikke lengre sverger til Carlings og Jack & Jones, det er også Lacoste om man har råd til det. Det er helt klart at merkeklær kan inndeles i flere grader, og Dior, Chanel, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana er ekstrem kvalitet, men det kommer jeg nok ikke til å få kjenne på kroppen, utover de D&G-bokserene til 299,- jeg har.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Jean Paul er oppskrytt. God kvalitet og slitesterke klær, spesielt hettegensere og bukser, også pysjbukser (nei, IKKE for å gå med ute, men for Å SOVE i). :) Jakker har også en helt utmerket kvalitet. Har brukt en ny Jean Paul jakke i flere måneder nå, og har ikke merket noe problemer med glidelåsen.

 

Genseren jeg kjøpte krympet oppover. (Hvit bomull). Jakken ble slafsete etter kort tids bruk. Riktignok ble ikke glidelåsen ødelagt, men det er flere ting jeg bryr meg om enn glidelåsen. Buksen jeg kjøpte sugde forøvrig til seg støv, så utover det så har jeg ikke fått testet om den holder i passform, for jeg orket ikke å gå rundt som en støvdott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...