Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt for mye...vet ikke... ghetto? too much 80's. Heldigvis er det du som skal gå med det du kjøper, så det er bedre om du liker det, enn om du hører på "oss", som er kritiske til sokker. Tenk på om du hadde gått med den. Ville du det, og du ikke har noen bedre alternativer, så ville jeg kjøpt den :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen forskjell på Brauns cruzer4 og cruzer3, foruten at cruzer4 er vanntett?

Jeg tror ikke det. Hmm, min cruZer4 har "dockingstasjon" - usikker på om cruZer3 har dette..?

Hm nei det har den ikke, det er kanskje det eneste andre som er annderledes, så selv om at cruzer4 heter "face & body" ser det ikke ut som det er noe grunnleggende annderledes fra den og cruzer3.

Lenke til kommentar
*snip*

*snip*

Gikk utifra at det var to ord for en ting. Er ikke begge 25%?

EDIT: Vet noen om Retro i Trondheim er oppe i morgen? Og har de satt igang noe julesalg? Er på utkikk etter en slim bukse og noen pensko. Tar gjerne imot forslag om andre butikker. Er en stund siden jeg var her sist.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
*snip*

*snip*

Gikk utifra at det var to ord for en ting. Er ikke begge 25%?

EDIT: Vet noen om Retro i Trondheim er oppe i morgen? Og har de satt igang noe julesalg? Er på utkikk etter en slim bukse og noen pensko. Tar gjerne imot forslag om andre butikker. Er en stund siden jeg var her sist.

Nei, moms er 25% (10% på matvarer, tror jeg). Toll er noe som blir lagt til på enkelte produkter, blant annet jordbruksprodukter og alkohol, for å regulere handlen. Rett meg hvis jeg tar feil. :)

Eneste forksjellen på Cruzer 3 og 4 er at 4-ern er vanntett og kan brukes i dusjen. Ellers er de like. Har selv 3-ern, og kan anbefale denne på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Synes Jean Paul er crappy kvalitet når det gjelder jakker i forhold til prisen..

Det er jeg faktisk litt enig i deg med, morra mi hadde to Jean Paul jakker i fjor vinter og begge glidelåsene ble kverka. Men ellers er jeg selv fornøyd med kvaliteten på Jean Paul vis man behandler den med omhu.

Lenke til kommentar

Og hva var det siste du kjøpte? Parfyme? Parfymefronten hos YSL er kanskje ikke spesiell, men de parfymene som er gode, danker ut alt av Jean Paul, spør du meg. Og når det kommer til bijouteri, pret-a-porter og alt det andre, er kvaliteten på YSL mye, ja jeg mener at den er mye bedre enn Jean Paul sin. Jeg hadde en gang en J-P Gaultier jakke. En gang. For å si det sånn da, den varte ikke så lenge.

EDIT: Når jeg leste over dette, virket jeg veldig beskyttende, men jeg prøvde bare å få frem meningen min :)

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Jean Paul er oppskrytt. God kvalitet og slitesterke klær, spesielt hettegensere og bukser, også pysjbukser (nei, IKKE for å gå med ute, men for Å SOVE i). :) Jakker har også en helt utmerket kvalitet. Har brukt en ny Jean Paul jakke i flere måneder nå, og har ikke merket noe problemer med glidelåsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...