Raste Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Forferdelig Ok, kan du gi begrunnelse ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Det var litt for mye...vet ikke... ghetto? too much 80's. Heldigvis er det du som skal gå med det du kjøper, så det er bedre om du liker det, enn om du hører på "oss", som er kritiske til sokker. Tenk på om du hadde gått med den. Ville du det, og du ikke har noen bedre alternativer, så ville jeg kjøpt den Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet om det er noen forskjell på Brauns cruzer4 og cruzer3, foruten at cruzer4 er vanntett? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nope, skal ikke være det. Ikke 100% sikker, men veldig nær. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet om det er noen forskjell på Brauns cruzer4 og cruzer3, foruten at cruzer4 er vanntett? Jeg tror ikke det. Hmm, min cruZer4 har "dockingstasjon" - usikker på om cruZer3 har dette..? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet om det er noen forskjell på Brauns cruzer4 og cruzer3, foruten at cruzer4 er vanntett? Jeg tror ikke det. Hmm, min cruZer4 har "dockingstasjon" - usikker på om cruZer3 har dette..? Hm nei det har den ikke, det er kanskje det eneste andre som er annderledes, så selv om at cruzer4 heter "face & body" ser det ikke ut som det er noe grunnleggende annderledes fra den og cruzer3. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) *snip* *snip* Gikk utifra at det var to ord for en ting. Er ikke begge 25%? EDIT: Vet noen om Retro i Trondheim er oppe i morgen? Og har de satt igang noe julesalg? Er på utkikk etter en slim bukse og noen pensko. Tar gjerne imot forslag om andre butikker. Er en stund siden jeg var her sist. Endret 26. desember 2007 av thrice Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 ^^Viss Retro følger resten av midtbyen i morgen, har de mest sannsynlig oppe fra 1000 til 1600. Ikke forvent noe mye salg, folk skal vel få bytte julegavene sine først! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 *snip* *snip* Gikk utifra at det var to ord for en ting. Er ikke begge 25%? EDIT: Vet noen om Retro i Trondheim er oppe i morgen? Og har de satt igang noe julesalg? Er på utkikk etter en slim bukse og noen pensko. Tar gjerne imot forslag om andre butikker. Er en stund siden jeg var her sist. Nei, moms er 25% (10% på matvarer, tror jeg). Toll er noe som blir lagt til på enkelte produkter, blant annet jordbruksprodukter og alkohol, for å regulere handlen. Rett meg hvis jeg tar feil. Eneste forksjellen på Cruzer 3 og 4 er at 4-ern er vanntett og kan brukes i dusjen. Ellers er de like. Har selv 3-ern, og kan anbefale denne på det sterkeste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Kjøpte meg Jakobi jakka fra WESC tidlig i dag fra butikken Laundry. Utrolig bra kvalitet, snøtett,vindtett og vanntett. Skikkelig bra jakke som er fin å ha på fjellet osv. 2000 betalte jeg. Endret 27. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Veldig fin jakke, selv om WESC ikke er min stil. Når det gjelder jakke bruker jeg jakker fra Jean Paul år etter år, kvaliteten er upåklagelig, de ser stilige og enkle ut, og kan kombineres med alt av bukser. Jeg sier ikke at WESC jakken ikke kan det, men sorte enkle jakker fra Jean Paul er heller min smak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Den jakka er den første tingen jeg har kjøpt fra WESC, så det blir ikke siste gang etter jeg tok på meg jakka. Jean Paul har også fine jakker, enkle og ikke så mye dill dall på som noen andre jakker som er litt dyrere er. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Synes Jean Paul er crappy kvalitet når det gjelder jakker i forhold til prisen.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Synes Jean Paul er crappy kvalitet når det gjelder jakker i forhold til prisen.. Det er jeg faktisk litt enig i deg med, morra mi hadde to Jean Paul jakker i fjor vinter og begge glidelåsene ble kverka. Men ellers er jeg selv fornøyd med kvaliteten på Jean Paul vis man behandler den med omhu. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeap Paul er oppskrytt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeap Paul er oppskrytt Det syns jeg også YSL er Var bedre før:P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Og hva var det siste du kjøpte? Parfyme? Parfymefronten hos YSL er kanskje ikke spesiell, men de parfymene som er gode, danker ut alt av Jean Paul, spør du meg. Og når det kommer til bijouteri, pret-a-porter og alt det andre, er kvaliteten på YSL mye, ja jeg mener at den er mye bedre enn Jean Paul sin. Jeg hadde en gang en J-P Gaultier jakke. En gang. For å si det sånn da, den varte ikke så lenge. EDIT: Når jeg leste over dette, virket jeg veldig beskyttende, men jeg prøvde bare å få frem meningen min Endret 27. desember 2007 av Haute couture Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes ikke Jean Paul er oppskrytt. God kvalitet og slitesterke klær, spesielt hettegensere og bukser, også pysjbukser (nei, IKKE for å gå med ute, men for Å SOVE i). Jakker har også en helt utmerket kvalitet. Har brukt en ny Jean Paul jakke i flere måneder nå, og har ikke merket noe problemer med glidelåsen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Og hva var det siste du kjøpte? Parfyme? Nei, det var ikke parfyme nei Det var t-skjorter, selv om jeg er veldig fornøyd med dem. Selfølgelig er YSL bedre merke enn Jean Paul, men det er jo litt dyrere å er det ikke?! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jean Paul er et norsk brand. YSL er et motehus. Dette burde få enhver til å forstå at sammenligninger simpelthen er umulig. Endret 27. desember 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå