bortevekk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er vel ikke noen butikker i norge som fører Manola Blahnik? Isåfall i europa? Nettsted kanskje I følge hjemmesiden har de butikker i Russland, Spania, UK og Tyrkia. hjemmesiden Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 London, det er sant det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ah, bestilt: http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/m...blk/pid/4309440 Rimelig pris! =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ah, bestilt: http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/m...blk/pid/4309440 Rimelig pris! =) Åssen blir det med toll og sånt fra dem? Fikk veldig lyst på denne buksen selv, evt frakt osv. Pris på det. Takk for svar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ah, bestilt: http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/m...blk/pid/4309440 Rimelig pris! =) Åssen blir det med toll og sånt fra dem? Fikk veldig lyst på denne buksen selv, evt frakt osv. Pris på det. Takk for svar Ble vel 26£ til sammen, så er det bare å legge på 25% av prisen på det igjen. Mamma som betalte, så det er ikke noe stress! Håper den passer når jeg får den:b Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kjøpte meg økologist bukse fra Jack&Jones på Mandag som skal egentlig være julegave til meg fra mor Utrolig bra kvalitet. Kostet 700 kr. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fins det noen nettsider der de selger merker som flippa k, acne, gant osv rimelig? gjerne fra utland Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt de rutete genserne som ikke har noen armer? Tror det var bare ruter på forsiden og helt klart på baksiden av genseren. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 JL sneakers 1500,- Kjøpte også en Rutete lilla, og diverse farger fra Bruuns Bazaar. Ble også noen nye hårprodukter og en klipp, da var alt klart til jul! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Broren min så denne blazeren i Dave Chapelle's Block Party, det er Kanye West som opptrer. Han har lyst på en som er så lik som mulig, så jeg lurte på om det er noen her som kan hjelpe til ? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne en ganske så tettsittende genser, helt plain, normal hals, i tettstrikket stoff? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk noen klær under juletreet i går, så lå det bukse fra Jack & Jones som var økologisk. Kostet 700 spenn, skikkelig kvalitet. Mye bedre enn bukser som jeg har hatt til over 1,5 k. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei ! lurte på om noen driver å bestiller klær fra usa, hørte broren til en kammerat bestilte noe greier,, og han sa det var mye billigere og sånn i forhold til her i norge? får ikke tak i han de nærmeste dagene så lurte på om dere vet om nettbutikker som driver med salg til norge? mest innteresert i litt sånn skate aktige klær, liker hettegensere med glidelås og kul print og litt sånn vide olabokser ;P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ClaW64, Joda, man kan spare noen kroner. Men du må huske på frakt og 25% i toll. Det ligger flere tråder her som handler om å bestille klær fra utlandet. Anbefaler å prøve klærne i butikken før du bestiller de. Ang. toll, hvis du har familie i USA kan du spørre om du kan bestille gaven til de, og at de sender den til deg så du slipper unna. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 okei,, lette i 5 min her i stad men fant ikke så mye,, skal prøve litt mer når jeg får litt tid til overs ;P takk for tipset tho Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ClaW64,Joda, man kan spare noen kroner. Men du må huske på frakt og 25% i toll. Det ligger flere tråder her som handler om å bestille klær fra utlandet. Anbefaler å prøve klærne i butikken før du bestiller de. Ang. toll, hvis du har familie i USA kan du spørre om du kan bestille gaven til de, og at de sender den til deg så du slipper unna. Det er ikke toll på klær ... Du betaler det klærne koster, i tillegg til frakt, og 25 prosent moms av begge deler. Koster en bukse 500 kroner og frakten er på 100 kroner, skal du betale 25 prosent av 600 kroner i moms - altså 750 kroner samlet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er ute etter en jakke, og har sett på en utrolig kul jakke fra WESC som koster 2100 kr tror jeg. Så jeg lurer på dere syns om Jakken Jakobi fra WESC.? Bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå