darkness| Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Den mest avslappede stilen jeg ville kjørt på et juleball er dressbukse, dressjakke, og ikke full oppkneppet skjorte (uten slips). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dagens kjøperunde overstått. Frakk: Giovanni, 1999,- Bukse: L'evis, 999,- Skjorte: Dahlin, 1199,- Poster bilder etterpå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Dagens kjøp: Svart, strikket cardigan: Frost Hvit, slim skjorte: Bertoni Det ble kveldens antrekk. Hva er dommen? Endret 14. desember 2007 av thrice Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dagens kjøp - Blå slim-fit skjorte fra Mads Nørgaard - Mørk Tiger Idol - God, tjukk ullgenser med høg hals fra ToS Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dagens kjøp: Rød silkemorgenkåpesak, og sexy undertøy ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dagens kjøp: Rød silkemorgenkåpesak, og sexy undertøy ^^ Oouh, someones getting something tonight ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 thrice: Stilig cardigan, hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dagens kjøp: Rød silkemorgenkåpesak, og sexy undertøy ^^ Oouh, someones getting something tonight ^^ Tenkte det samme. Håper noen gjør noe sånt for meg en gang. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 thrice: Likte overhode ikke skoene, men ellers ett pent antrekk Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Dagens kjøp: Longsleeve Ralph Lauren Polo Pique Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Xtra, Bare 500,- De har en som er ganske lik på Bertoni for 900,- hvis Frost ikke er i nærheten av deg. kolleckio, Takk for det. Noen som har forslag til pen-sko forresten? Maks 1000-lappen. Trenger til dress på nyttårsaften og julaften. Endret 15. desember 2007 av thrice Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Xtra, Bare 500,- De har en som er ganske lik på Bertoni for 900,- hvis Frost ikke er i nærheten av deg. En høyst kurant pris det der Tror det er en Frost butikk i Bergen sentrum, skal nedover uansett. Så jeg stikker nok innom og ser om de har den. Endret 15. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Noen som vet hvor man får tak i slike bukser til gutter/menn? Helt plain slimfit-bukse med stretch. Passer utmerket til slip-on sko o.l. Endret 15. desember 2007 av razh0r Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg kjøpte tidenes nydeligste kjole på Oasis i går. Stiv pris, men herregud så verd det! Jeg har siklet etter den nå i sikkert en måned, og tenkte at jeg måtte ha noe pent til nyttårsaften. Kan sikkert legge ut bilder senere. Åh, jeg er så lykkelig! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Dagens kjøp: Rød silkemorgenkåpesak, og sexy undertøy ^^ Oouh, someones getting something tonight ^^ Hehe, var nok ikke det, men jeg følger filosofien om at om man har pent undertøy føler man seg generellt sett bra, og det skader jo ikke å ha slikt liggende til en senere anledning Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Tenkte å kjøpe undertøy til kjæresten til jul. Ser for meg jule-undertøy eller noe slikt. Type nissedrakt bare i form av BH og truse/g-streng. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt noe sånn (og helst ikke så dyrt) i Bergen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Man får en nisse-kjole på kondomeriet ihvertfall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 razhOr: Sjekk ut Cheap Monday (Blandt annet på Sole) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 razhOr: Sjekk ut Cheap Monday (Blandt annet på Sole) Glemte å si at jeg bor i Trondheim. Får sjekke ut Retro, har hørt de har Cheap Monday der! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Det er vel ikke noen butikker i norge som fører Manola Blahnik? Isåfall i europa? Nettsted kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå