Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jens viking:

De så forferdelige ut.

Likte de absolutt ikke.

haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!:

Hvorfor det?

Syns de skoene så ganske forferdelig ut jeg og.

hvorfor jeg fikk lattis? vel, å kalle de skoene forferdelig minner bare om misunnelse. greit med "likte ikke" "syns ikke de var noe fine". men haha.. forferdelig var dagens :)

Lenke til kommentar
Jens viking:

De så forferdelige ut.

Likte de absolutt ikke.

haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!:

Hvorfor det?

Syns de skoene så ganske forferdelig ut jeg og.

hvorfor jeg fikk lattis? vel, å kalle de skoene forferdelig minner bare om misunnelse. greit med "likte ikke" "syns ikke de var noe fine". men haha.. forferdelig var dagens :)

Hvorfor skulle jeg være misunnelig bare pga. at jeg sa de var forferdelig? Har jeg vært misunnelig har jeg jo bare kunne kjøpt meg de selv.

Lenke til kommentar
Okei, så jeg er misunnelig på de latterlig stygge skoene dine fordi jeg sa at de var forferdelige? :roll:

Kutt ut hetsen, er du grei.

Det er greit å ikke synes noe ser pent ut, men det er totalt unødvendig å kalle det for latterlig stygge sko.

Dette gjelder ALLE. Vi trenger ikke å slenge dritt om andres kjøp. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging.

Kommentarer på moderering tas forøvrig på PM som vanlig, og ikke andre steder på forumet.

Lenke til kommentar

Er på vei til å kjøpe mine første Nudie thin finn neste uke, er disse gode i kvaliteten? for jeg har ingen problemer med å skulle betale mer for jeans som jeg har fra før av og som jeg liker kvaliteten på. Orker ikke punge ut 1000 for et par jeans som er Ok, når jeg kan gi 1600 for et par som er bra. any comments?

Modellen er forresten Nudie thin finn dry black coated om noen skulle lure. vuderer også K by Karl Lagerfeld(waxed) 1500, men disse er litt bootcut selvom de er slim( kan få de sydd inn) eller et par whyred smith jeans(coated) til 1600,-

Lenke til kommentar
Skal du ikke ha dressjakke og dressbukse i samme farge? Innbiller meg at det ser litt rart ut med forskjelige farger på jakke og bukse når du kjører slips og hele pakken. Utover det så tror jeg faktisk de fleste skjorter og slips vil passe inn i en mørk grå dressjakke. Velg noe litt nøytralt.

Slettes ikke nødvendig. Jakke/bukse i hver sin farge er en klassisk stil som er litt mindre formell enn full dress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...