Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 North Face Himalayan på tilbud til 4000kr i dag. Koster normalt 6000kr. To do or not to do? Trenger svar innen en times tid. Hvor er den på tilbud? Anton Sport i Bogstadveien 1 i Oslo. Beklager at jeg ikke kunne sagt det tidligere, dro rett etter jeg posta her og kjøpte den. Helt utrolig jakke... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jens viking:De så forferdelige ut. Likte de absolutt ikke. haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jens viking:De så forferdelige ut. Likte de absolutt ikke. haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!: Hvorfor det? Syns de skoene så ganske forferdelig ut jeg og. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jens viking:De så forferdelige ut. Likte de absolutt ikke. haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!: Hvorfor det? Syns de skoene så ganske forferdelig ut jeg og. hvorfor jeg fikk lattis? vel, å kalle de skoene forferdelig minner bare om misunnelse. greit med "likte ikke" "syns ikke de var noe fine". men haha.. forferdelig var dagens Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns også de var forferdelige, men for å ikke virke misunnelig går jeg med at de ikke var noe fine. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Har sett verre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Synes de var greie, jeg. Hadde nok likt de bedre om jeg ikke var lei hvite sko, men de var absolutt ikke forferdelige, som noen her påstår. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jens viking:De så forferdelige ut. Likte de absolutt ikke. haha jeg liker kommentarer men den fikk jeg mildt sagt lattis av :!: Hvorfor det? Syns de skoene så ganske forferdelig ut jeg og. hvorfor jeg fikk lattis? vel, å kalle de skoene forferdelig minner bare om misunnelse. greit med "likte ikke" "syns ikke de var noe fine". men haha.. forferdelig var dagens Hvorfor skulle jeg være misunnelig bare pga. at jeg sa de var forferdelig? Har jeg vært misunnelig har jeg jo bare kunne kjøpt meg de selv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) De er forferdelige sko. Og hvite vintersko? Endret 8. desember 2007 av Haute couture Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Okei, så jeg er misunnelig på de latterlig stygge skoene dine fordi jeg sa at de var forferdelige? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Er det eg som gjer noko feil, eller har ullgenserane til ToS ein tendens til å bli veldig slapp i passforma heilt i bunn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Okei, så jeg er misunnelig på de latterlig stygge skoene dine fordi jeg sa at de var forferdelige? Kutt ut hetsen, er du grei. Det er greit å ikke synes noe ser pent ut, men det er totalt unødvendig å kalle det for latterlig stygge sko. Dette gjelder ALLE. Vi trenger ikke å slenge dritt om andres kjøp. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Kommentarer på moderering tas forøvrig på PM som vanlig, og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Er på vei til å kjøpe mine første Nudie thin finn neste uke, er disse gode i kvaliteten? for jeg har ingen problemer med å skulle betale mer for jeans som jeg har fra før av og som jeg liker kvaliteten på. Orker ikke punge ut 1000 for et par jeans som er Ok, når jeg kan gi 1600 for et par som er bra. any comments? Modellen er forresten Nudie thin finn dry black coated om noen skulle lure. vuderer også K by Karl Lagerfeld(waxed) 1500, men disse er litt bootcut selvom de er slim( kan få de sydd inn) eller et par whyred smith jeans(coated) til 1600,- Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Acne har også gode slimjeans. Men ja, Nudie har god kvalitet på jeansene sine. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Ville vurderte Acne før Nudie. Har ikke egene erfaringer med K by Karl Lagerfeld, men har hørt mye negativt. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Småshopping i dag. French Connection blazer (£29), Hudson-sko (£40), skjorte (£29)og longsleeve (£14) fra Zara og t-skjorte fra G-star (£25). Ikke fryktelig mye, men det var ikke så fryktelig mye penger på kontoen som ikke var reservert til julegaver. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hm, trenger litt råd her: Hva slags skjorte og slips (farger, mønstre) kan passe til en mørk grå dressjakke og svart dressbukse (evt. jeans i mørke farger?), tror dere? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Skal du ikke ha dressjakke og dressbukse i samme farge? Innbiller meg at det ser litt rart ut med forskjelige farger på jakke og bukse når du kjører slips og hele pakken. Utover det så tror jeg faktisk de fleste skjorter og slips vil passe inn i en mørk grå dressjakke. Velg noe litt nøytralt. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har noen tips når det gjelder tilbehør? Jeg sikter da altså mest til smykke/kjede eller et armbånd. Anyone? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Skal du ikke ha dressjakke og dressbukse i samme farge? Innbiller meg at det ser litt rart ut med forskjelige farger på jakke og bukse når du kjører slips og hele pakken. Utover det så tror jeg faktisk de fleste skjorter og slips vil passe inn i en mørk grå dressjakke. Velg noe litt nøytralt. Slettes ikke nødvendig. Jakke/bukse i hver sin farge er en klassisk stil som er litt mindre formell enn full dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå