Whyred Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Japansk rådenim kan jeg få bestilt fra nettet bare, Kamikaze har aldri hatt japansk rådenim tror jeg(??) Disse koster hvertfall en god del mer enn de italienske. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Joda, dem hadde noen få modeller inne før.. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 ok, kan bare huske å ha sett de helt sorte til 2900,- Men de har sikkert hatt de på et eller annet tidspunkt. handlelisten ser litt endret ut nå, Et par boots til, lysegrå april77 jeans og kanskje den nye sølvjakken på H&M. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Med dress så mener dere kun selve dressjakken eller full dress? I så fall, hvor mye må en ut med totalt hvis en vil ha skjorte, slips, bukse og dressjakke? (tenker på ToS) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Med dress, så mener vi dress, altså bukse og jakke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Med dress, så mener vi dress, altså bukse og jakke. OK, da har vi ryddet opp i den biten. Det blir jo en hel del mer enn 4500 da, selv om jeg har et par pensko fra før av. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Xtra, Santi-slipsene er fine, og de ligger på 399,- Du får kjøpt de på f. eks Bertoni. Så du må nok legge deg på nærmere seks lapper hvis du skal ha alt. Skjorter med god kvalitet er allright. Når det brukes såpass sjelden varer de lenge. Og det ser ikke noe bra ut i skjorter med dårlig passform og slapp krage. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Planlegger en liten shoppingrunde i morgen. Da har jeg tenkt å kjøpe meg en J&J dongribukse (gjerne en med litt slitte merker) og skal prøve å få tak i noen fine T-skjorter/gensere. Noen som har noen fine forslag når det kommer til t-skjorter/gensere (kom gjerne med pene dongribukse eksempler også, da jeg er litt blank). En nytt belte skal også kjøpes inn, noen tips på denne fronten og? MK2. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøp en plain bukse som ikke er vid (type "bootcut" eller lignende) nede. Kjøp etter kroppsformen - er du slank kan du kjøpe en slim bukse hvis du liker det, f.eks. Levis 511 eller Nudie Slim Jim/Thin Finn etc. Kjøp deg et nøytralt svart belte. Unngå store beltespenner. Finn deg noen gensere du liker. En av de nevnte buksene, gjerne i svart, med grå vhals fra H&M i merinoull og rosa skjorte er en frekk kombinasjon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Levis' Bluelabel(?) har slimme og kule modeller. Og som nevnt ovenfor, Nudie har kvalitetsbukser til ikke en altfor dyr penge. Hører mye skryt av Lyle&Scott gensere her, og de finner man på de fleste kjøpesentre. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Gode gensere absolutt, men L&S er vel strengt tatt ikke så tilgjengelig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Såvdit jeg vet selges de på Volt-butikker, og de er jo relativt utbredt. Der selger de også Bruuns Bazaar, som har mange kule klær! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Levis' Bluelabel(?) har slimme og kule modeller. Og som nevnt ovenfor, Nudie har kvalitetsbukser til ikke en altfor dyr penge. Hører mye skryt av Lyle&Scott gensere her, og de finner man på de fleste kjøpesentre. Volt har Lyle & Scott. Jeg er utrolig fornøyd med L&S genseren min. (samme modell som den på bildet) Endret 5. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet om en norsk nettside med accesories? (aka tilbehør) Tenker da på feks ringer, armbånd osv. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Hva ser egentlig bra ut mtp tilbehør? (smykker/ringer/armbånd) Skal man kjøre en sølv/stål stil eller skinn/lær på smykker/armbånd? Hva ser egentlig best ut? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 North Face Himalayan på tilbud til 4000kr i dag. Koster normalt 6000kr. To do or not to do? Trenger svar innen en times tid. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Tja, hva skal den brukes til? Hvis du vet du kommer til å bruke den mye og over flere år, kanskje til å stå på ski så ville jeg slått til. Hvis det er en "sesongjakke" og som bare skal brukes til hverdagsbruk hadde jeg ikke da du får flere like kurante alternativer til en billigere penge, men som også holder bra kvalitet. Og så kan det være lurt å spørre seg selv om grunnen til at du fikk lyst på jakka er fordi den er på salg? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) veeeel da ble det nye vintersko(sommersko) da hvite D&G sommersko faktisk comments? : ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. desember 2007 av Jens viking Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 North Face Himalayan på tilbud til 4000kr i dag. Koster normalt 6000kr. To do or not to do? Trenger svar innen en times tid. Hvor er den på tilbud? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jens viking: De så forferdelige ut. Likte de absolutt ikke. Endret 8. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå