Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiger lager gode og pene klær til særs overkommelige priser, og med unntak av beltene, og delvis sålene og hælene på noen av skoene, har jeg ikke hatt noe som helst problemer med kvaliteten (til tross for at jeg har mye fra Tiger i garderoben min). Kvaliteten på Jeanskolleksjonene skal jeg imidlertid ikke si så mye om, da jeg ikke har så mye fra disse.

Lenke til kommentar

"Hvis man ikke tåler kritikk kan man holde innkjøpene sine for seg selv." Hvis det er meg du mener, vil jeg veldig gjerne vite hva jeg har skrevet som gav inntrykk av at jeg ikke tåler kritikk.

 

Men mer til topic; har til nå bare gode erfaringer med tiger, pene klær med god kvalitet. (Har hørt mye dårlig om beltene, men dette vil tiden vise.)

Lenke til kommentar

Dette har jeg faktisk skrevet før, men here goes: Jeg har noe imot tigerbelter av èn enkelt grunn. Det er svarte meg ikke verdt pengene IMO. De tåler ganske enkelt ikke vanlig bruk. I klassen min går det ganske mange som er veldig merkeopptatte og da har det naturlig nok gått noen tigerbelter. Jeg syns at når jeg bruker så mye på et belte så skal det holde vanlig bruk i mer enn 2 mnd før det blir slitt på kanten til gjennomsiktig.

 

~Joakim~: Det var ikke ment til deg, mer til andre som gjerne vil vise at de kjøper dyre ting og lever i troen om at pris = kvalitet.

Endret av Cheezcake
Lenke til kommentar

Cheezcake: Som jeg skrev her tidligere i dag, er beltene fra Tiger av en heller dårlig kvalitet, men det gjør ikke resten av kolleksjonene noe dårligere. Det er for øvrig også en del av beltene som er av god kvalitet, uten at jeg med dette skal prøve å forsvare de som ikke er det.

Lenke til kommentar
Fikk advarsel for mitt forrige innlegg, er ikke meninger lov lenger nå da?

Innlegget kan tolkes som personangrep når du viser til et bilde som sier "Tiger ist ghey".

 

Uten hetsesertifikat blir det warn av sånt, vet du.

Det tenkte jeg ikke på. Nei, får nok få et kurs hos someday., koste hva det koste vil.

 

Edit: I pm'en jeg fikk sto detat jeg fikk advarselen for spam. :dontgetit:

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Fikk advarsel for mitt forrige innlegg, er ikke meninger lov lenger nå da?

Det var faktisk MEGET fortjent. Btw; gjett en gang hvem som rapporterte deg.

 

Ontopic: Jeg har satt meg et aldri så lite mål. Jeg skal ta av et par kilo så jeg kommer meg inn i min rosa Lindeberg-bukse som jeg kjøpte for 4 år siden. ^^

Lenke til kommentar
Ontopic: Jeg har satt meg et aldri så lite mål. Jeg skal ta av et par kilo så jeg kommer meg inn i min rosa Lindeberg-bukse som jeg kjøpte for 4 år siden. ^^

Helt rosa bukse? Ei jente i klassen min(gamle) hadde et par _helt_ rosa bukser. Spør du meg blir det litt vel mye rosa.

Lenke til kommentar
Ontopic: Jeg har satt meg et aldri så lite mål. Jeg skal ta av et par kilo så jeg kommer meg inn i min rosa Lindeberg-bukse som jeg kjøpte for 4 år siden. ^^

Helt rosa bukse? Ei jente i klassen min(gamle) hadde et par _helt_ rosa bukser. Spør du meg blir det litt vel mye rosa.

Ja, den er heeelt rosa. Ser ca sånn ut, bare myyyye trangere:

 

austin_pink_pants.jpg

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...