Onyx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fint kjøp kolleckio. Har sett på disse selv og skal prioriteres høyt ved neste handel. Hvilken str. gikk du for? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vil ikke si Ralph Lauren er logoflash... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Absolutt ikke. RL har en liten, diskré logo, ikke sånn som WeSC sine gensere eller enkelte plagg fra for eksempel diverse skatemerker (DC, Volcom, Etnies, Nixon, Quiksilver, Billabong etc) hvor hele designet på plagget bygger seg rundt logoen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Absolutt ikke. RL har en liten, diskré logo, ikke sånn som WeSC sine gensere eller enkelte plagg fra for eksempel diverse skatemerker (DC, Volcom, Etnies, Nixon, Quiksilver, Billabong etc) hvor hele designet på plagget bygger seg rundt logoen. Hehe, skulle akkurat til å legge ut et bilde av en WeSC genser med logoflash Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når vi er inne på diskrè, så er FilippaK ganske flinke der. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ralph Lauren har en god del med logoflash, og en del med kun en liten logo (som f.eks. den Kolleckio kjøpte). Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er vel bare Big pony som er nærmest logoflash, uten om det er det få plagg med i den kategorien. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Liten logo er sant, men i kontrastfarger gjør at den synes veldig godt. Jeg liker det heller enda mer cleant, som filippa k, men er bare en smaksak. Må en tur innover til Oslo i morgen, selvom jeg har influensa. Tenkt meg på Blender agency sitt lagersalg, noen herfra som skal dit? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er ikke det lagersalget på onsdag da? Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er ikke det lagersalget på onsdag da? Det er onsdag også, de som ikke har fått invitasjon skal vel sikkert komme på onsdag da? Jeg fikk en invitasjon på mail som det står begge dagene på hvertfall. Tror nok det er begge dagene for alle som vil. æsj, ser den stygge D&G time reklamen på tv nå. Der han fyren går etter den deilige dama, og ender opp med å kysse den andre gutten. Styggt, hater btw D&G. Dolce gabbana har noe greit, men D&G gir meg frysninger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Synd at lønningen kommer på torsdag. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Synd at lønningen kommer på torsdag. kjipt! Fikk forrige uke, men kjøp av snowboard dress og julegaver har gått hardt utover den. Så jeg har lite igjen. Vet ikke hvor mange % off jeg kan regne med, håper på 50% ca. Da kan jeg kjøpe et par tee's og sneakers kanskje. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haarod,Kommer ikke så lett snø osv ned. Mulig det, en erfaringen jeg har med sånne sko sier at pelsen fort blir veldig våt og ekkel, men tror vi legger denne diskusjonen død. Utseendemessig var de i alle fall kule Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som husker hvor mye Tiger-dressene ligger på? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror jeg ikke er helt på bærtur når jeg sier ca 4000-6000 kroner, men det er sikkert noen her inne som har dress fra Tiger og kan oppgi den eksakte prisen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En kamerat av meg kjøpte en slim Tiger dress med grå striper for 4500,- Det var også inkludert at de sydde den inn og la den opp så den satt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde inntrykk av at de lå i underkant av 4 - 5000,- noe som er relativt rimelig med tanke på at dressene er utrolig fete. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, de fleste ligger rundt 4000,-, mens tweed-dressene ligger på 5500,- ca. Tiger lager utrolige gode dresser i forhold til prisen Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 riktig det. Silver label dressene får nok en høyere pris fremover, men black label dressene har ingen annen kvalitet. Tiger velger å prise opp Silver label linjen, for å kunne nå ut på det internasjonale markedet. Folk er jo så snobbete at hvis ikke prisene er like som prada så kan det ikke være like bra som prada, selvom de liker det de har sett fra Tiger. Så dette blir nok den siste sesongen jeg kjøper silver label ting. Blir forøvrig ikke noe tur til Oslo i dag, helsa tåler det ikke og jeg skulle egentlig ikke ha noe. Må få kommet meg innover til kamikaze en dag snart, lyst på et par rå Dior 19 cm nå. Noen som ikke er totalt Dior homme fans som faktisk kan si noe ærlig om kvaliteten? Fiten liker jeg, men jeg liker fiten på april77 også, og jeg har ikke noe behov for å måtte kjøpe Dior homme. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Har noen par jeans fra DH, fiten er overlegen det meste, men prøv å få dem med japansk rådenim, bedre kvalitet enn de vanlige. Men vet ikke om de har de japanske enda fakisk, tror kanskje de bare har de vanlige italienske. Silver label dressene har bedre kvalitet enn de Black, , men passformen er så og si det samme. Black dressene er vel delt opp i 150enheter, mens Silverlabel er nærmere 200-210 mener jeg å huske. (en dress er bygd opp av enhet, flere enheter = bedre kvalitet) Endret 4. desember 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå