Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

En tusenlapp for hvert plagg?

Nei, men har kjøpt annet tull som spill og sånn også.

Jeg hadde heller kjøpt meg noen gode sko, en fin jakke, en bukse og en god og varm genser som du kan bruke om vinteren. Pysjamasbukse? Bortkastet.

Jakka mi har jeg jo ikke kastet, heller ikke skoene. Tenkte mer på inneklærne mine, det er de jeg har kastet. Men pysjamasbukse var ikke bortkastet da jeg kjøpte de, men ser jo nå at det var det i ettertid nå som kortet er tomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet dette er litt reklame, men som SYKT t-skjorte/tingeling opphengt jobber jeg med en side der jeg kommer til å samle sammen det jeg greier av bloggere/designere på den uavhengige og hobby baserte t-skjorte fronten med litt mer. Samtidig kommer jeg til å blogge litt om nyheter osv. Føler behovet er der for en sånn side! Håper det kan bli godt mottatt og brukt!

Lenke til kommentar
haarod,

Nah, for meg er det helt greit. Nå hadde det blitt for varmt her på sørlandet. Og når det blir kaldt kan jeg bare bruke noen skikkelige sokker.

Var ikke det jeg mente, men skjønner ikke vitsen med den pelsen rundt kanten da. De er sikkert varme og gode

Lenke til kommentar
Dagens innkjøpt:

Denne bare mørkeblå, fra Polo RL:

pPOLO2-4187955_lifestyle_t208.jpg

Og en hvit skjorte med lyeblå krave (jappestil) og en mørkeblå. (Begge fra Tiger)

Og til slutt en hvit snowboard bukse fra Burton.

Finfin dag=)

Hvor mye gav du for PRL'en?

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar

pene kjøp ja! Liker ikke Ralph lauren selv, logoflash! hehe. Tiger lager alltid gode skjorter. Har influensa nå og har hatt det over en uke, men så fort jeg er frisk får jeg komme meg en tur til tiger på S&S, men må gjøre det fort for skal jobbe hele den siste uken før jul, og alle lørdagene denne måneden tror jeg. Noen som har tiger slimmy? Vurderer å kjøpe de i Navy, men er ikke helt sikker på hvordan de holder seg.

Lenke til kommentar

Whyred: RL har da ikke mer logoflash en Tiger....

Har bare prøvd slimmy (mener det var den), satt ikke like pent som blandt annet Idol.

Alexander, 1499,- tror jeg den koster. (Hurra for personrabatter=D)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...