fakey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En tusenlapp for hvert plagg? Nei, men har kjøpt annet tull som spill og sånn også. Jeg hadde heller kjøpt meg noen gode sko, en fin jakke, en bukse og en god og varm genser som du kan bruke om vinteren. Pysjamasbukse? Bortkastet. Jakka mi har jeg jo ikke kastet, heller ikke skoene. Tenkte mer på inneklærne mine, det er de jeg har kastet. Men pysjamasbukse var ikke bortkastet da jeg kjøpte de, men ser jo nå at det var det i ettertid nå som kortet er tomt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har vurdert de der selv Thrice, er du fornøyd? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja. Var vanskelig å finne noe som ikke var på størrelse med caterpillar skoene. De passer meg veldig godt til dagligdags bruk. Varme og gode, men ulla er bare rundt kanten, ikke inni. De er utsolgt på Image, vet ikke om andre steder de selges. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 FredricC: Bape (Og Icecream, BBC) har mye fett, men uheldigvis relativt vanskelig å få tak i noen brukbart i Norge. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 FredricC: Bape (Og Icecream, BBC) har mye fett, men uheldigvis relativt vanskelig å få tak i noen brukbart i Norge. Letteste er kansje å bestille ekte på eBay? Finner bare masse fakes overalt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, egentlig, så lenge du er sikker på at det er ekte.. Men enklest med hook-ups;) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 men ulla er bare rundt kanten Da forsvinner litt av vitsen synes jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 haarod, Nah, for meg er det helt greit. Nå hadde det blitt for varmt her på sørlandet. Og når det blir kaldt kan jeg bare bruke noen skikkelige sokker. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vet dette er litt reklame, men som SYKT t-skjorte/tingeling opphengt jobber jeg med en side der jeg kommer til å samle sammen det jeg greier av bloggere/designere på den uavhengige og hobby baserte t-skjorte fronten med litt mer. Samtidig kommer jeg til å blogge litt om nyheter osv. Føler behovet er der for en sånn side! Håper det kan bli godt mottatt og brukt! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 noen som kjenner til stylerunaway.com ? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haarod,Nah, for meg er det helt greit. Nå hadde det blitt for varmt her på sørlandet. Og når det blir kaldt kan jeg bare bruke noen skikkelige sokker. Var ikke det jeg mente, men skjønner ikke vitsen med den pelsen rundt kanten da. De er sikkert varme og gode Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Yupp, da var det bestemt. Skal kjøpe meg disse buksene fra Vans.com Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haarod, Kommer ikke så lett snø osv ned. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dagens innkjøpt: Denne bare mørkeblå, fra Polo RL: Og en hvit skjorte med lyeblå krave (jappestil) og en mørkeblå. (Begge fra Tiger) Og til slutt en hvit snowboard bukse fra Burton. Finfin dag=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den var frekk! I like. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dagens innkjøpt: Denne bare mørkeblå, fra Polo RL: Og en hvit skjorte med lyeblå krave (jappestil) og en mørkeblå. (Begge fra Tiger) Og til slutt en hvit snowboard bukse fra Burton. Finfin dag=) Hvor mye gav du for PRL'en? Endret 3. desember 2007 av Haute couture Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mine har kostet i underkant av 1.500 (varierer fra farge til farge). Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 pene kjøp ja! Liker ikke Ralph lauren selv, logoflash! hehe. Tiger lager alltid gode skjorter. Har influensa nå og har hatt det over en uke, men så fort jeg er frisk får jeg komme meg en tur til tiger på S&S, men må gjøre det fort for skal jobbe hele den siste uken før jul, og alle lørdagene denne måneden tror jeg. Noen som har tiger slimmy? Vurderer å kjøpe de i Navy, men er ikke helt sikker på hvordan de holder seg. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan er utvalget av Raf by Raf simons hos Secret society? Ute etter sko:)For det er vel det eneste stedet som fører Raf nå, eller? Voga har raf by raf sko nå. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Whyred: RL har da ikke mer logoflash en Tiger.... Har bare prøvd slimmy (mener det var den), satt ikke like pent som blandt annet Idol. Alexander, 1499,- tror jeg den koster. (Hurra for personrabatter=D) Endret 3. desember 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå