thrice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Grunnen til at jeg bruker nøytrale farger til vanlig er fordi jeg ikke liker når antrekket blir for skrikende. Men hvis jeg skal ut, kan jeg godt slenge på noe som bryter det enkle, og trekker oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei!! Jeg lurer på hvorfor det er så få som våger å velge farger når de kler på seg på morgenen? Eller er det ikke snakk om å våge, er det snakk om smak? Jeg ELSKER farger! Mer farger til folket er mitt mål Sjekk ut fargebloggen min <a href="http://inlustwetrust.blogg.no" target="_blank">http://inlustwetrust.blogg.no!!</a>! Smil og blomster Det er i og for seg ikke noe galt med farger, og du har en kul stil, men det er ikke alle som passer til den. Jeg for eksempel, kunne aldri tenke meg å ha de tingene på veggen min som du har, for ikke å snakke om vaskemiddelbeholderen din. Det er fordi det ikke er min stil, men er man gjennomført som du tydligvis er, så kan mye rart bli kult. Selv går jeg for maks en skarp farge for å live antrekket opp litt, men generellt sett er jeg nok ganske mørk av meg. I dag for eksempel er jeg helt sort og grå. Passe kjedlig. Verden trenger nok flere fargeklatter som deg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøpte meg noen klær i dag En T-skjorte til 199 på J&J som faktisk var "Fairtrade" merket. Var også innom Volt som hadde 20% på alle varer, og kjøpte meg en Lyle & Scott genser og en Lyle & Scott piqué. For genseren og piquéen ble det ca 1300 kroner. Ble overrasket over Lyle & Scott, hadde egentlig ingen plagg fra dem. En fantastisk passform til en grei pris, særlig nå da det var 20 %. Så til alle bergensere: Nattåpent i dag, og da er det alltid gode tilbud over alt Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor denne genseren er å få tak i? LINK Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva skal du med den? Kun vaskekte Hip-Hop stjerner kommer unna med å gå med noe slikt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Den var mildt sagt grusom, ja. Vet heldigvis ikke hvor du kan få tak i en slik Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skal late som om jeg ikke så den genseren Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Genseren er fet, vet at merket er Bape. Spørte delvis for å provosere, delvis for å kanskje få vite hvor den selges. Klær/Mote er mye mer en slim-fit J.L blazere og Gucci-sneakers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sånne gensere kan være grisekule, men akkurat den likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gi meg eksempel på en grisekul en da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Genseren er fet, vet at merket er Bape. Spørte delvis for å provosere, delvis for å kanskje få vite hvor den selges.Klær/Mote er mye mer en slim-fit J.L blazere og Gucci-sneakers Men en ting som er sikkert er at rosa camo aldri er spesielt pent. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Genseren er fet, vet at merket er Bape. Spørte delvis for å provosere, delvis for å kanskje få vite hvor den selges.Klær/Mote er mye mer en slim-fit J.L blazere og Gucci-sneakers Men en ting som er sikkert er at rosa camo aldri er spesielt pent. Trangsynt du er da? Så du i det hele tatt bildet jeg linket til? Drtifett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Selv om det er flere av oss som ikke synes genseren fredericC postet er fin, trenger vi ikke bruke en hel side på å trolle genseren. Sleng opp et bilde av ditt nyeste kjøp, eller dagens antrekk, så får vi andre bilder vi kan se på også Ontopic: Aner ikke. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fy faen. Nå kasta jeg nesten alt jeg hadde av klær og tenkte å kjøpe inn nytt nå som jeg fikk stipendet, også er jo kortet tomt allerede. Eneste jeg endte opp med var noen boxere, 2 pysjbukser, 1 joggebukse en genser og en t-skjorte Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Fy faen. Nå kasta jeg nesten alt jeg hadde av klær og tenkte å kjøpe inn nytt nå som jeg fikk stipendet, også er jo kortet tomt allerede. Eneste jeg endte opp med var noen boxere, 2 pysjbukser, 1 joggebukse en genser og en t-skjorte Hva skal du med 2 nye pysjbukser, når du egentlig tenkte å fornye hele garderoben? Endret 30. november 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vel, jeg trodde da virkelig at 6000-7000 skulle holde i massevis og fikk meg en helvetes overraskelse når jeg oppdaget at alt var borte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En tusenlapp for hvert plagg? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde heller kjøpt meg noen gode sko, en fin jakke, en bukse og en god og varm genser som du kan bruke om vinteren. Pysjamasbukse? Bortkastet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde heller kjøpt meg noen gode sko, en fin jakke, en bukse og en god og varm genser som du kan bruke om vinteren. Pysjamasbukse? Bortkastet. Var vel egentlig det jeg vill frem til også. Men man må få bruke pengene på det en selv vil ha. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøpte meg vintersko for et par dager siden. Slenger ut bilde. Kjøpte de på Image i kr.sand. Merket er le qoc sportif. De ligger på 999,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå