Onyx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det ser ut som en slitesterk og kvalitetssikker sko, siden de antageligvis er laget for bruk i en farm/gårdbruk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Takk. Jeg gav 3 599,- for dem. Burde vel også kjøpe ordentlig fettete skokrem, når jeg tenker meg om. Sikkert ikke dumt^^ Flotte sko. Jeg likte de! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Gratulerer Robbie =) Ikke helt overbegeistret over dem, men pene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Her var det mange meningsfulle innlegg, ja. Særlig... Du skjønner at det er mer kvalitet, det er lagt mer arbeid i et par sko man ikke får kjøpt på Eurosko som koster 299 kroner, eller et par ridesko som du kjøpte når du var 12 år. Kjøp dere et par i samme prisklasse selv, og opplev forskjellen. Først da kan dere uttale dere, spør du meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har noen sider som selger fete T-skjorter, som de kan anbefale? Har sansen for mye av det på Tshirthell, men skulle hatt noen flere. Skulle også hat noen nye Sneakers, har sansen for enkle sko - som superstars, men vil at de skal skille seg litt ut. Gjerne fra utlandet, bestiller sjeldent ting fra norge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Her var det mange meningsfulle innlegg, ja. Særlig... Du skjønner at det er mer kvalitet, det er lagt mer arbeid i et par sko man ikke får kjøpt på Eurosko som koster 299 kroner, eller et par ridesko som du kjøpte når du var 12 år. Kjøp dere et par i samme prisklasse selv, og opplev forskjellen. Først da kan dere uttale dere, spør du meg. Tror du ikke jeg vet hva jeg snakker om? Jeg har selv kjøpt meg sko opptil 2000 kr, og jeg vil si at jeg ikke har merket stor forskjell på den og noen som kostet 750 kr. Må også si at de til 2000 kr ble fortere ødelagt å. Alle for vel lov å ha sine egne meninger, og jeg tror også dem også har peiling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det beste skoparet jeg har hatt kostet 300,-. Det var riktignok heftig på tilbud, men poenget er der fortsatt. Jeg tror forøvrig nøkkelen til komfort ligger i å variere sko, både til trening og hverdags. Variasjon bidrar også til mindre slitasje på skoene noe som gjør at de varer lengre. Jeg har sikkert 20 par som jeg kan veksle mellom. Veldig økonomisk å være student når jeg ikke trenger å kjøpe nye sko hele tiden. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Det kommer helt ann på hvilke sko det er snakk om da. Kjøper man joggesko, vil man i de fleste tilfeller få bedre sko jo mer man betaler. Vanlige "chille-sko" som jeg bare bruker til å ... gå i ... er det ikke så farlig med, men jeg ender ofte opp med dyre par der òg, da jeg ofte liker deignet på dem bedre. Mange billige sko, Vans Slip-ons f.eks, varer kanskje to-tre måneder med daglig bruk (etter dette så mine ut som flip-flops hvor halve foten stakk ut fremme ), mens sneakers til 1500-2000 holder seg fine over et år. Det er i hvert fall min erfering. Men jeg er enig i at mange dyre sko kun er dyre fordi det er et dyrt merke. Endret 26. november 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har sko fra jeg var 16 år gammel (nå 21). Sko holder langt mer enn 1 år. Jeg tar ikke spesielt godt vare på dem heller, jeg bare veksler. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 De aller fleste sko blir jo slitt fort hvis du bruker dem hver dag i all slags vær. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Mine Lacoste sko, kjøpte dem i Mars. Dem holdt kun til Juli, og det var pent bruk, fikk langt høl på siden ved sålen. Men nå går jeg i Nike SHOX som er utrolig digge og komfortable. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 De aller fleste sko blir jo slitt fort hvis du bruker dem hver dag i all slags vær. Ikke skatesko. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Nei, det er sant Wh1te Men jeg hater skatesko, jeg fikk vondt i bena av å bruke dem så jeg sluttet. Brukte skatesko hele tiden da det var liksom "inn". Endret 26. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har brukt skatesko siden jeg begynte å skate som barneskoleelev, men nå bruker jeg stort sett sneakers e.l. Har en del par enda som er greie å ha en gang i blant. Mye forskjellig design. Har bare et par med meg på studenthybelen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Skal bestille en genser. Må ha small eller medium. Er 80 small og 89 er medium? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Nei, det er sant Wh1te Men jeg hater skatesko, jeg fikk vondt i bena av å bruke dem så jeg sluttet. Brukte skatesko hele tiden da det var liksom "inn". Da tror jeg du har vært uheldig når du valgte sko. Noen skatesko er superdigge å gå med. Ikke det at du får se meg i skatesko Det passer liksom ikke helt til stilen min lenger. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 De aller fleste sko blir jo slitt fort hvis du bruker dem hver dag i all slags vær. Ikke skatesko. Skrev aller fleste, men innlegget var egentlig et svar til han med vansene. Digger vans forøvrig, men de blir fort slitt, men jeg har mange par så får veksla en del. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Nytt innkjøp i dag. Ble veldig casual vintersko fra le qoc sportif. Ble lei av den evige letingen etter noe som ikke er på størrelsen med caterpillar-skoene. Får slenge opp et bilde når jeg får kameraet i orden igjen. Endret 27. november 2007 av thrice Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har selv kjøpt meg sko opptil 2000 kr, og jeg vil si at jeg ikke har merket stor forskjell på den og noen som kostet 750 kr. Må også si at de til 2000 kr ble fortere ødelagt å. Du må vanligvis over 3000 (helst 4500 eller mer) for å merke noe særlig forskjell. Gode skinnsko som er sydd ordentlig kan vare 15-20 år, du trenger bare å få byttet såle når den er slitt ut. Slike sko ser også ofte bedre ut når de har blitt noen år gamle. Økonomisk sett er slike sko veldig gunstige hvis du regner kr/år. Lenke til kommentar
flowern Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Hei!! Jeg lurer på hvorfor det er så få som våger å velge farger når de kler på seg på morgenen? Eller er det ikke snakk om å våge, er det snakk om smak? Jeg ELSKER farger! Mer farger til folket er mitt mål Sjekk ut fargebloggen min http://inlustwetrust.blogg.no!! Smil og blomster Hei!! Jeg lurer på hvorfor det er så få som våger å velge farger når de kler på seg på morgenen? Eller er det ikke snakk om å våge, er det snakk om smak? Jeg ELSKER farger! Mer farger til folket er mitt mål Sjekk ut fargebloggen min http://inlustwetrust.blogg.no!! Smil og blomster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå