Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ganske sikker på at det er sånn det skal være. Bare se på en Justin Timberlake video. Han pleier å gå med vest i ganske mange. Min sitter ihvertfall sånn.

Vet ikke så mye om nettsider. Pleier å gå i butikken.

Losjakker er fine. De går til ca midten av ruma, sitter pent og er stilrene. Synes min er litt for slapp rundt livet, men bak sitter den perfekt, så skredder er en vurderingssak.

*bilde*

Hvor har du kjøpt din losjakke?

Så videoen, og liker selv bedre å gå med skjorta i buksa under vesten, men ser ekstra rart ut da når vesten ikke er så lang, at det blir ca 5-10 cm avstand fra buksa opp til vesten.

Endret av Heilage
Bilde i quote er unødvendig. :)
Lenke til kommentar

everlong,

Jeg kjøpte min på Companys i Kristiansand, men hvis du finner en butikk som selger Matinique så kan det godt hende de har den. Den ligger på 2500,-

Enig i at skjorta skal sitte i buksa, selv om vesten kan være åpen, men det kommer jo veldig ann på antrekk/anledning. Etter min erfaring skal det være en avstand fra vesten til buksa, bortsett fra de to "finnene" forran.

heilage,

Har ikke noen erfaringer med Sand, men har hørt at det er god kvalitet. Merkelig at det skal bli hull på albuene, selv om den har blitt brukt. Er jo ikke gratis.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...