Heilage Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg skal gå til innkjøp av en ny frakk fra Volt nå, skal poste bilder når den er i hus. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Er det den fra Bruuns Bazar? Den er ihvertfall veldig fin. Skal ut å handle ullgenser på Fredag, så kommer vel et lite skrytebilde fra meg også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Nei, valgte en fra These Glory Days. Rimelig liten, men formen var utsøkt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Kan ikke huske å ha sett den. Allright å bli litt oppdatert. Er ikke Volt i Kristiansand såvidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Kan ikke huske å ha sett den. Allright å bli litt oppdatert. Er ikke Volt i Kristiansand såvidt jeg har forstått det. Jeg snakker om Volt Grensen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Ah, har ikke vært på den, men er flere på Østlandet. Men regner med at det går i mye det samme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 De fører nok stort sett det samme ja. Jeg har inntrykket av at det er kvalitetsklær, så jeg gleder meg til å få prøvd dem i praksis. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Ja. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med kvaliteten på Bruuns Bazar blazer og losjakke. Kan ikke tenke meg at de har dårligere kvalitet på de andre kærne sine. Er ikke H&M / J&J kvalitet for å si det sånn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Kvaliteten skal være god ja, men er skuffet over Sand-skjorten jeg har på meg nå. Har riktignok brukt den vel og mye i to år, men nå er det hull ved begge albuene. Hadde forventer mer av en skjorte jeg hørte vel og mye bra om. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Er ganske sikker på at det er sånn det skal være. Bare se på en Justin Timberlake video. Han pleier å gå med vest i ganske mange. Min sitter ihvertfall sånn. Vet ikke så mye om nettsider. Pleier å gå i butikken. Losjakker er fine. De går til ca midten av ruma, sitter pent og er stilrene. Synes min er litt for slapp rundt livet, men bak sitter den perfekt, så skredder er en vurderingssak. *bilde* Hvor har du kjøpt din losjakke? Så videoen, og liker selv bedre å gå med skjorta i buksa under vesten, men ser ekstra rart ut da når vesten ikke er så lang, at det blir ca 5-10 cm avstand fra buksa opp til vesten. Endret 22. november 2007 av Heilage Bilde i quote er unødvendig. :) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) everlong, Jeg kjøpte min på Companys i Kristiansand, men hvis du finner en butikk som selger Matinique så kan det godt hende de har den. Den ligger på 2500,- Enig i at skjorta skal sitte i buksa, selv om vesten kan være åpen, men det kommer jo veldig ann på antrekk/anledning. Etter min erfaring skal det være en avstand fra vesten til buksa, bortsett fra de to "finnene" forran. heilage, Har ikke noen erfaringer med Sand, men har hørt at det er god kvalitet. Merkelig at det skal bli hull på albuene, selv om den har blitt brukt. Er jo ikke gratis. Endret 23. november 2007 av thrice Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ahh, der kom stipendet, og det er herlig. Nå skal jeg vel ut og få kjøpt en del nye klær og ting/tang Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 banansplitt: Stipend skal kun brukes til utdanningsrelaterte formål! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Nå har jeg kjøpt meg ullgenser, så slenger med et lite bilde for å dokumentere EDIT: Fra livet å ned så jeg veldig hm.. kort og merkelig ut. Korte bein og klovneføtter.. Velger å skylde på kameravinkelen. Endret 24. november 2007 av thrice Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Stilig. Jeg har sansen for sånne ullgensere. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Tips til vintersko? Sliter med å finne noe jeg liker (og som det er mulig å bruke på glatt asfalt ). Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Timberland? Kjøpte meg et par forrige uke, beste vintersko jeg har hatt noen gang. Du kan gjerne kjøpe i en annen farge enn beige Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har tre par Timberlands, tenkte mer på noe annet. Kanskje mer "formelt" om du vil. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 banansplitt: Stipend skal kun brukes til utdanningsrelaterte formål! Aldri! :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har et par fra Timberland jeg er fornøyd med. Er vel egentlig hiking boots, men de fungerer flott om vinteren. Tror det er disse Ser kanskje ikke så veldig bra ut, men de fungerer flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå