Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vesten skal gå ned til buksa forran, men gå i en bue over hoftene og rundt ryggen. Det var det du lurte på, ikkesant?

Jo, den går rett over beltespennen foran, men bak går den ca 5-10cm over beltet, ser litt rart ut, men det er kanskje slik det skal være da?

Finnes det noen sider ala asos.com som er greie på mote, er kjekke å sider å se på når man vil sette sammen litt plagg=)

Og en ting til, er på jakt etter ei litt fin jakke, tenkte noe duffle coat greier som går ned til midt på bukselommene ca, ikke ei sånn lang ei. Var i gøteborg forleden og testet en duffle coat diesel jakke, men dem hadde den bare i size M, noe som jeg ikke passet, men finner den ikke igjen på nettet. Men noen forslag på jakker?

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at det er sånn det skal være. Bare se på en Justin Timberlake video. Han pleier å gå med vest i ganske mange. Min sitter ihvertfall sånn.

Vet ikke så mye om nettsider. Pleier å gå i butikken.

Losjakker er fine. De går til ca midten av ruma, sitter pent og er stilrene. Synes min er litt for slapp rundt livet, men bak sitter den perfekt, så skredder er en vurderingssak.

DSC00018.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er ganske sikker på at det er sånn det skal være. Bare se på en Justin Timberlake video. Han pleier å gå med vest i ganske mange. Min sitter ihvertfall sånn.

Justin kan ikke kle seg, da. Klærne i My Love-videoen er helt latterlige. Og jeg tør ikke å tenke på hvordan han så ut i visse scener av Like I Love You-videoen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Greit nok at det er kult med skjorte, vest, slips og jeans, men skjorten og vesten er for stor, det samme er buksen, og hva er den tøykluten som henger ut baklommen?

Lenke til kommentar

Er enig i at skjorta er for stor. Ser ikke så godt på vesten, siden den bare henger der.

Bruker forsåvidt bare slimfit-bukser, men reagerte ikke på buksa hans. La ikke merke til at det hang noe ut av lomma heller. Burde vel bry meg mer om detaljer..

Når det kommer til akkurat skjorter synes jeg det er merkelig å være uenig i hva som er for stort. Man trenger ikke å gå i slimfit skjorter, men skjorte er skjorte.

Hva er det dere forumfolk bruker når dere er ute? Ta utgangspunkt i litt penere anledninger. F. eks bursdagsvors -> ut på byen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg bruker som oftest kjoler av ymse slag og pumps. Kjoler er rett og slett genialt på byen, de er komfortable å gå i, en slipper å bruke en halv kveld på å sette sammen et antekk og en kan variere looken nesten i det uendelige ved hjelp av små detaljer. Jeg gikk gjennom skapet mitt her en dag, og fant ut at i løpet av de siste månedene har antallet kjoler og sko mangedoblet seg.

Men hva er deres mening om jenter med korte baggyshorts på byen? Jeg greier bare ikke like desse, og mener det er ytterst få som passer i slike. Det er et lite flatterende plagg ved mindre en er slank og har lange ben. Jenter flest får bare diger rumpe i de.

Lenke til kommentar

Kjoler er pent det :) Gjerne sleng inn bilder gutter og jenter. Skal se om jeg får ordnet noe iløpet av morgendagen. Jeg er ihvertfall ute etter litt inspirasjon.

Baggyshorts har jeg ikke sett, men har sett cityshorts eller hva det heter. Hvis man har bra kropp, er det absolutt ikke noe galt i det.

Sånn til daglig liker jeg jenter i tights og tunika, hvis de har hm ja.. kroppen til det hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...