Xtra Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Update på losjakken: Den kostet kr 5000, som er godt over det jeg kan unne meg nå for tiden. (deltidsjobb, jobber lite) men dere som er på jakt etter en høyst fasjonabel losjakke i Bergen kan stikke innom Nova Så en rimelig pen frakk på Boys of Europe, 1399, satt ned med 30% som jeg enten kommer til å få til bursdagen eller kjøpe nå. Angående skjerf, hvis en har en sort frakk, skal en da bruke et skjerf for å lage kontrast, gå for et ensfarget skjerf eller et ensfarget skjerf m/striper? (har egentlig aldri brukt skjerf) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Har du sort frakk kan du omtrent velge å vrake i farger på skjerfet ditt, så lenge fargen kler huden din! Det tryggeste (viss du ikke er veldig lys i huden) kan jo være et hvit/off white skjerf! Kanskje du kler brunt godt? Jeg er for det meste fan av ensfarget skjerf på gutter! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Angående skjerf, hvis en har en sort frakk, skal en da bruke et skjerf for å lage kontrast, gå for et ensfarget skjerf eller et ensfarget skjerf m/striper? (har egentlig aldri brukt skjerf) Begge deler funker bra. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Da kjøpte jeg meg en (sort) frakk på Boys of Europe. 30% på ytterjakker, så den kostet kun kr 910 Tipper jeg får et skjerf til bursdagen (som er nå snart) så det gadd jeg ikke å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvordan er utvalget av Raf by Raf simons hos Secret society? Ute etter sko:) For det er vel det eneste stedet som fører Raf nå, eller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 ...og desse to: Den var kjempefin! Har de den på S&S? Noen som vet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Nei, den finnes ikke på S&S. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Noe annet sted i Oslo omegn? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Trenger hjelp til å finne norsk butikk som selger hatter, noe ala de jeg viser til med bilder under. Annledningen er spesiell, som dere kanskje ser Damehatter ? Det er en hattemakerdame som holder til i den gata som går fra Sankthanshaugen til Adamstuen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Damehatter, ja. Det er min mor som skal ha... Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Er WeSC et kult merke egentli? På skolen min og omegn er det ingen som går i WeSC-klær men jeg ser at mange andre i andre deler av Norge bruker det ofte. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Det er vel egentlig opp til øyet som ser? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hvor finner jeg rippete klær? :O f.eks det er en bukse som har 4-5 åpne streker på leggen(begge, en lysblå olabukse? tror jeg Den viser ikke noe hud, det er noe under. :O Hvor får jeg tak i sånna bukser? Pris ække så farlig Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Er WeSC et kult merke egentli? På skolen min og omegn er det ingen som går i WeSC-klær men jeg ser at mange andre i andre deler av Norge bruker det ofte. De har noe stilig, og noe litt mindre stilig. Men det virker som i alle fall gensrene deres er litt #kule" for tiden. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Ja sånn moteriktigmessig sett. Men er det de nye genserne me striper og alt som er kulest eller er det de gamle genserne me logoen og WESC-tekts som er kulest? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Dette avgjør du selv... du har da din egen smak? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har en genser fra WESC selv og liker den godt. Ganske plain uten noe logoflashing. Genseren på Zoovillage Endret 19. november 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Stilig Jeg synes WESC er et kult merke, men er litt redd for å skille meg ut. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Er vel begrenset hvor mye man kan skille seg ut med WESC, er det ikke? Jeg hadde i hvert fall ikke bekymret meg for det! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Trenger: En skjorte som funker på byn, som helst går sammen med blå/mørke eller evt koksgrå jeans. Helst rundt en 4-500 kroner... må betale depositum på turen til Ayia Napa, så jeg har ikke akkurat så ekstremt mye å bruke. Endret 19. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå